Poprzednie częściDogonić marzenia - Rozdział 1
Pokaż listęUkryj listę

Dogonić marzenia - KONIEC

Następny dzień nie zapowiadał się zbyt przyjemnie. Wiedziałam, że w szkole i ja i Marta będziemy "na językach". Mimo to postanowiłam, że z podniesioną głową stawię wszystkiemu czoła.

Rano w końcu mogłam przytulic Amelię i Lily. Jejku, jak ja za nimi tęskniłam! Z resztą one za mną też. Najpiękniejszych moment był wtedy, gdy Lily powiedziała:

- Cieszę się, że wróciłaś mamo.

To ostatnie słowo spowodowało, że łzy napłynęły mi do oczu. Oczywiście były to łzy szczęścia.

 

Gdy tylko razem z przyjaciółką weszłyśmy do szkoły, dosłownie zaczęło w niej huczec. Od plotek. W drodze do klasy podeszło do nas mnóstwo osób i mówiło, że nam współczuje. Szczerze to miałam gdzieś ich słowa bo wielu z nich wcześniej mnie obgadywało. Wiedziałam, że to co mówią teraz, nie jest do końca szczere.

Koło południa, dyrektor zawołał wszystkich na apel. Oznajmił, że Tomek został wyrzucony ze szkoły. Dla nikogo nie było to zaskoczeniem. Wychodząc z sali gimnastycznej czułam na swoich plecach poklepywania wielu osób. Marta miała tak samo.

 

Po powrocie do domu razem z moją i Marty rodziną, wybraliśmy się na wspólny obiad. Byłam szczęśliwa. Że wszystko jest już w porządku. Mimo że czekało mnie kolejne spotkanie twarzą w twarz z Tomkiem i Adamem, to nie myślałam o tym. Siedziałam trzymając się z Chrisem za ręce i rozmawiając z pozostałymi.

Obecność wszystkich bliskich mi osób była dla mnie bardzo ważna. Zdałam sobie wtedy sprawę z tego, jakie mam szczęście.

Spełniłam swoje największe marzenie. Jestem z gwiazdą, o której zawsze marzyłam. Przez tak długi czas wydawało mi się to takie niemożliwe, że czasem aż absurdalne. A jednak. Jednak jestem z nim, mam go przy sobie i co najważniejsze - kochamy się.

Mam również znów tatę. Mimo że mnie skrzywdził, to nigdy nie przestałam go kochać i marzyć o tym, żeby spowrotem był przy mnie.

W ostatnim czasie przeszłam przez niejedną ciężką chwilę. To była dla mnie lekcja życia. Pokazała mi, że jestem o wiele silniejsza niż kiedyś mi się wydawało. Dzięki tym wszystkim wydarzeniom stałam się mądrzejsza i nauczyłam się wielu rzeczy.

Teraz mam wszystko czego tak naprawdę pragnęłam. I mam zamiar dbać o to, jak tylko potrafię, żeby nigdy tego nie stracić.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Madierka 06.04.2015
    Szkoda, że to koniec :') Ale mam nadzieję na kolejne, tak świetne opowiadanie :D
  • Biała_wrona 06.04.2015
    Smutno mi :`(
  • BreezyLove 06.04.2015
    Jak już pisałam, mam w planach drugą część, ale narazie to tylko plany, kiedyś może napisze ;) zachcęcam do czytania moich innych opowiadań, może również się spodobają ;)
  • Megi :3 06.04.2015
    Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na drugą część i czytać Twoje pozostałe opowiadania. Jak zwykle 5 :')
  • BreezyLove 06.04.2015
    Dziękuję :)
  • Prue 06.04.2015
    Zakończenie miłe. Nie przygnębiające. Taka wiara, że marzenia się spełniają. Dam 4
  • DuŚka ^.^ 06.04.2015
    Ostatnia część, smutno się robi (': całe opowiadanie było naprawdę świetne i na każdą kolejną część czekało się z napięciem ;)
  • NataliaO 06.04.2015
    Bardzo ładne i przyjemne zakończenie. 5:)
  • BreezyLove 07.04.2015
    Bardzo mi miło, dziękuję ;)
  • Teska 08.08.2016
    Znalazłam to opowiadanie przypadkiem
    i jest BARDZOOOOO fajne
    Szkoda że to już koniec

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania