Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble •••• LƁղƊ↔32↔Ƈzմjղíƙ Śʍíҽɾϲí

Samotny sąsiad, z obawy o to, by potencjalne zwłoki – których jest prawowitym właścicielem – nie zapaskudziły fetorem wszystkiego – nabył roztropnie „nowinkę techniczną” zwaną potocznie: czujnikiem śmierci – co robi głośne: uu, przy pierwszych początkach rozkładu – i powiesił alarm nad drzwiami wejściowymi.

  

Gdy dzisiaj rano zbudziło mnie wspomniane: uu, to w samych gatkach wybiegłem, a zobaczywszy nad futryną zapętlony filmik, gdzie zakapturzona postać, ścina głowę wiadomym narzędziem – inicjującym powtarzalną, czerwoną fontannę – nadusiłem przycisk dzwonka, mając nadzieję, że kupił sprawny sprzęt i zapewne nie otworzy.

  

A jednak otworzył i ze łzami w oczach oznajmił, że dzisiaj w nocy zmarły nagle, jego ukochane białe myszki.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Wertyt 10.09.2021
    Doskonale przewrotne. Uśmiechnąłem się, chociaż nie wypada. Pięciokrotnie zawstydzonym.
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Wertyt↔Dzięki za "przewrotne". A poza tym, chciałem wycelować w temat:1.↔Pozdrawiam:)
  • Trzy Cztery 10.09.2021
    Skoro kochał te białe myszki, to pewnie upijał się na smutno, bo nawet nie mógł ich pogłaskać...
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Trzy Cztery↔Dzięki:)↔No właśnie. Były i dlatego alarm, czy nie były faktycznie, a czujnik załapał, przez okno, z innego mieszkania, lub był wadliwy. I tak by można.... :)↔Pozdrawiam:)
  • Garść 10.09.2021
    :D Czujniki robią karierę, wszelakie.
    Warto mieć czujnik świetnego tekstu, bez obaw wrzucałoby się go na Opowi :)
    Fajna historia, chociaż szkoda myszek.
    Empatyczny sąsiad, wszak fetoru swoich zwłok nie poczujemy.
    Za pomysł - 5!
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Garść↔Dzięki:)↔Rzeczywiście by się przydał do tekstów, jeno dla każdego co innego jest świetne:)
    Ciekawe, czy sąsiad wziął się w garść po stracie myszek?:)↔Pozdrawiam:)
  • Garść 11.09.2021
    Dekaos Dondi, niełatwo przejść do abstynencji :D
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Garść↔No chyba, że nabędzie nowe i znowu pokocha:))
  • Piotrek P. 1988 10.09.2021
    Wysoka jakość, to oczywisty standard. Treść ciekawa dla mnie, czyli jak zazwyczaj. Zabawnie oraz w specyficznych klimatach. Oryginalny pomysł i zaskakujące zakończenie. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Piotrek P.1988↔Dzięki za taki komć. Chyba specyficznie faktycznie trochę jest:)↔Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 11.09.2021
    Niesamowita wyobraźnia, jest tu i horror i żart, może trochę nieoczekiwany na końcu. Biedne myszki!
    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Bożeno Joanno↔Dzięki:)↔No tak miało być, zgodnie z tematem:)↔Pozdrawiam:)
  • kigja 11.09.2021
    Yuppi! Dekosiowy drabbelek!

    Mnie niestety nie olśniło i niczego żem nie napisała...
    Ech, z tymi wenami demonami, kapryśne toto i wogle sie nie ma posłuchu.

    A tak serio to coś takiego by się naprawdę przydało, sczególnie lokatorzy bloków byliby wdzięczni.

    Bardzo oryginalna i pomysłowa treść. Cieszę się, że mogłam przeczytać coś odautorskiego. Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Kigja↔Dzięki:)↔Już tak nie marudź na wenę, bo będzie markotna lub się wnerwi:)
    A właściwie z Twoją pomysłowością i tak sobie poradzisz.
    Taki czujnik mógłby działać, drogą radiową, na zanik fal mózgowych obywatela,
    tylko by trzeba go ustawić, dla własnych:)↔Pozdrawiam:)
  • Szpilka 11.09.2021
    Odlotowe, masz pomysły, że hohohohohohoh albo i więcej ??
  • Dekaos Dondi 11.09.2021
    Szpilko↔Dzięki:)
    Skoro odlotowe, to dobrze, że się nie doczepiłem za bardzo,
    bo bym poleciał w kosmos, na drabblu:)?↔Pozdrawiam
  • kikimora 13.09.2021
    Krążę nad Twoim drabelkiem jak jastrząb nad polem. Super!
  • Dekaos Dondi 14.09.2021
    Kikimora↔Dzięki:)↔Jeno zjadaj żywą zdobycz,
    bo w przeciwnym wypadku, włączy się alarm na palmie i przyfruną tumany sepów...
  • LBnDrabble 15.09.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Trzy drabble i tylko 300 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 20 września /poniedziałek / godz. 23.59
    Literkowa
  • Pasja 20.09.2021
    Często w delirium widzimy obrazki jak z horroru. Tylko czemu winne te biedne myszki?

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania