Moc Wspomnień - Wstęp

Abyś chuju wdepnął w lego na bosaka! - krzyknęłam wkurzona. Nikt nie będzie wycinał mi takich numerów.

Odwróciłam się na pięcie, gotowa odejść. Luis jednak miał inne plany.

- I co, mała? Teraz pewnie żałujesz swoich słów? - zapytał złowieszczym tonem przyciskjąc mnie do ściany. Czyłam jego gorący oddech na szyi.

- Tak - zaczęłam drżącym głosem.

Zadowolony z mojej odpowiedzi, chłopak zaczął się odsuwać, ale ja jeszcze nie skończyłam mówić. Złapałam go za koszule i przyciągnęłam spowrotem. Tym razem to ja nachyliłam się do jego ucha. Przygryzłam je delkatnie i szepnęłam:

- Dopieo teraz wymyśliłam lepsze obelgi.

*****

 

ONA - z pozoru słodka blondynka o dużych, czekoladowych oczach. Nie daj się jednak zwieść pozorom. W końcu nie bez powodu nazywjął ją małą, wrednął łajzą.

ON - łamacz serc o czarnych włosach i niebieskich oczach, przez które nie jedna wzdycha z zachwytu.

Ich rodzice postanawiają wspólnie wyjechać na wakacje. Jednak zanim wogóle zdążą dotrzeć na miejsce, między nimi rozpęta się wojna. A żadne z nich nie zamierza złożyć broni.

 

Gdy dwa odmienne światy się spotykają, do Niny i Luisa zczynajął wracać wspomnienia, o których istnieniu nie zdawali sobie sprawy. Wspomnienia, przez które zacznął się zastanawiać czy świat, w którym żyją, to ICH świat. Wspomnienia, które wszystko zmieniął...

 

------------------

Niektórzy z was mogą kojarzyć te opowiadanie, ponieważ kiedyś zaczęłam je publikować na tej stronie. W tedy jednak zabrakło mi na to czasu i skończyłam zanim na dobre zaczęłam.

Teraz przychodzę z tą samą historią, tyle, że poprawioną i wzbogaconą o elementy fantasy.

Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu i zapraszam do czytania

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • forever&young 03.07.2017
    Zaczynam czytać :). Nie odwiedzałam opowi od blisko sześciu miesięcy. Po tak długim czasie mogę się mylić, ale mam niemal całkowitą pewność, że wcześniej opublikowałaś serię opowiadań "Po latach", zgadza się?
  • Majerosia<3 03.07.2017
    Nie, niestety to nie ja :)
  • forever&young 04.07.2017
    Majerosia<3 Pomyłka, chodziło mi jednak o "Poznać na nowo" .
  • Majerosia<3 07.07.2017
    forever&young. Zgadza się :D
  • D4wid 07.07.2017
    W opisie chłopaka jest literówka i brakuje litery ,,a" w słowie czarnych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania