Poprzednie częściDIAMENTOWA PRZYJAŹŃ

DIAMENTOWA PRZYJAŹŃ ROZDZIAŁ 33 EPILOG

Przyjaźń i miłość mają ze sobą wiele wspólnego. Widać to na przykładzie moich bohaterów. Wszystkich ich łączy przyjaźń, miłość , miłość siostrzana , braterska , miłość przyjacielska , miłość kobiety i mężczyzny . Są w stanie przezwyciężyć wszystkie przeciwności losu , nie tylko jak są razem , ale nawet czasem osobno , bo wiedzą , że w razie czego mają pomoc , że ktoś o nich pamięta, troszczy się , tęskni .Mówią , że przyjaźń między kobietą a mężczyzną nie istnieje, ale to nieprawda. Związki , które zaczęły się od przyjaźni , czasem trwają bardzo długo , ta miłość może być na całe życie i czasem tak jest. Czym by było nasze życie bez przyjaźni , czym by było bez miłości . Niczym . Byłoby puste , szare . To miłość , przyjaźń daje nam nadzieję na lepsze jutro , daje nam siłę by iść do przodu , by stawić czoło przeciwnościom. Już nikt , kto jest zakochany , kto ma prawdziwego przyjaciela nie powie , że nie ma wyjścia z sytuacji, że ta czy owa sprawa nie jest do rozwiązania . To właśnie miłość , przyjaźń do ludzi daje nam taką siłę by iść do przodu , by się nie cofać , by nie myśleć o niepowodzeniach, które kiedyś tam były . Nie myśleć o tym co było kiedyś , nie patrzeć w przeszłość lecz w przyszłość . Iść do przodu , pędzić za marzeniami , za wyzwaniami jakie daje przyszłość nieraz ta odległa . Nie można stać w miejscu , trzeba przeć do przodu , szukać wyzwań , by nie żałować kiedyś , że czegoś się nie zrobiło z powodu stresu , strachu , nieśmiałości czy jeszcze czegoś innego . Trzeba być odważnym . Do odważnych świat należy . Trzeba przecierać szlaki , ścieżki nawet ciernie . Życie jest pełne zawirowań , dobrych , szczęśliwych ale też niekiedy smutnych chwil. Bo nic tak nie daje radości , szczęścia jak uśmiech drugiego człowieka , jak bezinteresowna pomoc .

Przyjaciel , to ten , który cię wysłucha , nie będzie pouczał, oskarżał . Będzie z tobą przeżywał radości i smutki , wzloty i upadki dnia codziennego . Mieć przyjaciela , ale takiego naprawdę prawdziwego przyjaciela to skarb. To jak znaleź perłę w porwistym oceanie . Moi bohaterowie odnaleźli przyjaźń , miłość , szczęście oraz dostali drugą szansę i dobrze ją wykorzystali . Szczęśliwi , wypoczęci , zrelaksowani wrócili do swych domów , ale to nie był koniec . Już zawsze mieli kontakt ze sobą w przyjaźni i miłości oczywiście .

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania