Poprzednie częściDrabble #2 – Reinkarnacja
Pokaż listęUkryj listę

Drabble # 28 – Porachunki

Dziś oddzieliłam go od siebie i muszę przyznać, że wyglądał interesująco – taka skołtuniona kula. Postanowiłam ją rozczesać. Najpierw wysupłałam szefa, oczywiście niezadowolonego. Pomyślałam, że spuszczę go w ubikacji, bo taki malutki, ale uciekł tam, skąd przyszedł.

Uparcie próbowałam dalej. Wytargałam z kołtuna urzędniczkę i wsadziłam jej w gardło zaległe zeznanie. Opluła mnie i się skołtuniła.

Już traciłam cierpliwość, gdy dostrzegłam, że ktoś siedzi w samym środku. Poraził mnie prąd, ale wyciągnęłam. Mała, zapłakana dziewczynka, całkiem jak ja kiedyś. I jeszcze ktoś – zupełnie pijany. Rzuciłam cholerstwem o ścianę, ale znów się we mnie wczepił. Ten stres to nie na moje nerwy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Anonim 03.05.2019
    Dla mnie to taki test Rorchacha.
    Ale próbując to zrozumieć po ludzku, to końcówka mówi mi, że pod wpływem stresu potrafimy widzieć różne rzeczy. I to sama prawda. Bojąc się, doszukujemy się...
    Jak zwykle bardzo dobre.
    Mam taką propozycję dla właściciela portalu: w Twoim przypadku dać Ci standardowo piątką, a jeśli komuś się nie spodoba, niech klika, odejmując punkty :)

    Znalazłem dwa błędy:

    ale uciekł tam skąd przyszedł.
    przecinek przed "skąd".

    Ten stres, to nie na moje nerwy.
    Wydaje mi się, że przecinek jest tu zbędny. Bo w tym wypadku brzmi to, jakbyś zwracała się do "tego stresu" w formie wołacza :)

    Pozdrawiam.
  • Justyska 03.05.2019
    Witaj Antoni, błędy poprawione. Na taką piątkę to raczej jeszcze nie zasługuję, ale dzięki piękne, za dobre słowo.:))
    Pozdrawiam serdecznie
  • Dekaos Dondi 03.05.2019
    Justysko Proszę Cię. Jeżeli tego jeszcze nie zrobiłaś, to wydrukuj - chociaż Twoje drabble - na papier i poutykaj, w różne części świata.
    Żeby to nie zaginęło. Bo cyfrowe wersje, to wiesz, różnie może być.
    A co do tekstu. Nawet jak ktoś źle zrozumie, to musi pomyśleć. Jak zawsze.
    Chyba nie można zlikwidować stresu, drugim stresem, wywołanym przez nerwy.
    Albo pokochać przeciwności, albo zlikwidować na spokojnie całość.
    No cóż. Nie zawsze to takie proste. Tak to widzę w skrócie. Pozdrawiam * * * * *
  • Dekaos Dondi 03.05.2019
    Aż dzisiaj rano, było tak jakoś pusto na głównej, bez Twojego drabbla:))
  • Anonim 03.05.2019
    Też to zauważyłem. Już chciałem zawiadamiać policję, że coś złego się stało! :)
  • Justyska 03.05.2019
    Dzięki DD:) Rano mój komputer nie chciał ze mną współpracować, a miałam jakieś 10 minut przed wyjściem do pracy... no, ale jest z opóźnieniem ale jest. No i.. to bardzo miłe, że ktoś czekał.
    Pozdrówka z rumieńcem!
  • pkropka 03.05.2019
    Dzisiaj moja głowa nie ma siły na wyrażanie tego, co myśli. Ale prosiła, żeby przekazać, że jej się podobało i że dziękuje za kolejną porcję myśli :)
  • Justyska 03.05.2019
    Witaj pkropko, proszę przekaż głowie podziękowania:))
  • kalaallisut 04.05.2019
    Stres jak rzep wszystko kołtuni i co chwilę ktoś w nas go wrzuca, często my sami!
  • Justyska 04.05.2019
    Tak to bywa, czesto sami tworzymy problemy. Dzieki!
  • W sumie to by było świetnie jakby takiego „stresa” można potraktować jak jakąś rzecz i komuś ją „sprzedać” :)
  • Justyska 04.05.2019
    Albo zakopac. Taka sprzedaz to jak przeklenstwo :)))
  • Ritha 04.05.2019
    Świetne, do samego końca nie domyśliłam się o co chodzi :)
  • Justyska 05.05.2019
    O to super, że było zaskoczenie!
  • Canulas 06.05.2019
    Kompletnie mnie minęło - niestety. Nie moje loty, albo to pomajówkowa pozostałość.
  • Justyska 06.05.2019
    Bywa i tak Can, ja czasem sama ze sobą się mijam haha:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania