Pokaż listęUkryj listę

Dziewczyna, która bawiła się lodem. Prolog

Białowłosa dziewczyna stała nad brzegiem jeziorka. Na około panował mrok, jedyne źródło światła pochodziło od księżyca, który świecił swoim białym blaskiem. Dziewczyna przyglądała się jego odbiciu na gładkiej powierzchni wody swoimi oczami pełnymi tęsknoty.

Wiatr zawiał mocniej. Nie była zaskoczona kiedy usłyszała drwiący śmiech, ale ogarnął ją strach. Nie musiała się odwracać, by wiedzieć do kogo należał, jednak zrobiła to. Chciała spojrzeć mu ostatni raz w oczy. Przed nią stał mężczyzna całkowicie ubrany na czarno. Na twarzy miał białą maskę. Białowłosa żałowała, że jednak jej się nie uda.

 

Mężczyzna zrobił pierwszy krok w jej stronę, a ona krok w tył. Nie miała szans na ucieczkę, więc po prostu cofała się aż weszła do wody. Poczuła przyjemne kłucie chłodu. Na jej twarzy pojawił się czuły uśmiech.

 

- Tym razem mi nie uciekniesz... - syknął mężczyzna - On już cię nie uratuje. Teraz może tylko patrzeć - dodał, śmiejąc się z jej bezsilności.

 

Nagle dziewczynę otoczyły cienie. Były z każdej strony. Osaczyły ją.

 

Krzyknęła mając nadzieję, że może jednak ktoś ją usłyszy...

~ * ~

 

Aurora obudziła się z krzykiem. Po plecach spływał jej zimny pot. Ciężko oddychając rozejrzała się po pokoju, jakby chciała się upewnić czy mężczyzna zniknął. Jedyne co zobaczyła to otaczający jej łóżko lód.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Neli 11.02.2016
    Zaciekawiło mnie, jak będę miała czas, to sięgnę po więcej. Ładny wstęp. Dałam 5;)
  • Mr. Nobody 23.02.2016
    Bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Potrafisz zbudować naprawdę świetny klimat :)
  • Marethyux 23.02.2016
    Dziękuje za ocenę i mam nadzieję, że pozostałe rozdziały także Ci się spodobają. :)
  • Karo 12.03.2016
    Miło się czyta, zaciekawiłaś mnie i z przyjemnością sięgnę do następnych części ;) 5
  • Marethyux 12.03.2016
    Dziękuję za ocenę. :D
  • Angela 31.03.2016
    Nie zaglądałam wcześniej, ale chyba mi się spodoba i nadrobię zaległości : ) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania