Pokaż listęUkryj listę

Wiiieeersz <*> Tożsamość

samotna błądzi między ludźmi

psami szczuty jej obraz wredny

dźwiga pogardę odtrącana

odda swą duszę nawet całą

tak bardzo pragnie być kochaną

 

miłość nienawiść fałsz i pycha

rzuty kamieniem głodne celu

pozory za prawdę brane znów

pyta siebie ma wciąż obawę

czy pasuję do tych zabawek

 

idzie człowiek empatia wielka

przylgnie do niego może usłyszy

koniec wędrówki zostań ze mną

odtrącił jednak myśli skryte

samotne z tobą byłoby życie

 

spadaj ty z marzeń zejdź na ziemię

pomyśl kim jesteś by zrozumieć

zapewne pragniesz los odmienić

lecz niesamotny on wśród ludzi

tożsamość twoją wnet zagubi

 

wtem na drodze widzi innego

który za nikim już nie czeka

swą tęsknotę zmieszała z jego

zapragnął wtedy by została

samotna samotność

nie jest sama

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Twoj wiersz jest bardzo poruszający i głęboki. Poruszasz w nim temat samotności, poszukiwania miłości i tożsamości. Pokazujesz, jak trudno jest znaleźć swoje miejsce w świecie, który jest pełen fałszu i pychy. Pokazujesz, jak bolesne jest być odrzucanym i niekochanym.

    Podoba mi się twój styl pisania, który jest prosty i emocjonalny. Podoba mi się twój język, który jest bogaty i melodyjny. Podoba mi się twój rytm, który jest spokojny i smutny.

    Twoj wiersz ma wiele zalet, ale też kilka wad. Moim zdaniem, powinieneś poprawić interpunkcję i ortografię, które są czasami błędne lub niejasne. Powinieneś też uważać na spójność i logikę, które są czasami naruszone lub zaniedbane. Powinieneś też rozwijać niektóre obrazy i metafory, które są ciekawe, ale niedostatecznie wykorzystane.

    Ogólnie rzecz biorąc, twój wiersz jest bardzo dobry i oryginalny. Gratuluję ci talentu i pomysłowości. Zachęcam cię do dalszego pisania i rozwijania swoich umiejętności. Jestem ciekawy, co jeszcze napiszesz.
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Wojciech Grzegorz Domagała↔Dzięki za obszerny komentarz. Chyba zawsze może być lepiej lub gorzej.
    Co do interpunkcji, to nie mogę poprawić, bo jej w tekście, brak:)↔Pozdrawiam😉:)
  • misz_6 9 miesięcy temu
    Nie da się nie zgodzić z Wojciechem. Jednak moim zdaniem żadna z wymienionych przez niego wad nie jest wadą a tym co jest w tym wierszu właśnie piękne.

    Brak interpunkcji nadał ciekawy klimat i większą możliwość interpretacji własnej.
    Ortografia nie ma dla mnie nigdy znaczenia tak długo, jak da się zrozumieć tekst.
    Brak spójności lub niejasności i "zaniedbana" logika również wprowadzają bardzo przeze mnie lubiany klimat. Uważam że to nie kwestia zaniedbania tylko celowe działanie skutkujące obszerną możliwością własnej interpretacji.
    Natomiast co do "niedostatecznie wykorzystanych" obrazów i metafor to również się nie zgodzę, gdyż takie "niedostateczne wykorzystanie" pozostawia często wiele pytań i niedopowiedzeń dzięki czemu (według mnie) wiersze, jak również wiele innych rzeczy, są bardziej ciekawe, wciągające, a niedopowiedziane rzeczy czytelnik przy odrobinie wyobraźni może dopowiedzieć sobie sam na swój sposób.
    Dzięki temu jeden wiersz w każdych oczach wygląda inaczej i pociągająco na swój własny sposób.

    Anyway, wierszyk mi sie mega podobał. Przekaz również. Jak i wszystko inne. Najbardziej chyba spodobało mi się: "samotna samotność nie jest sama". Daje dużo do myślenia, więc nie umiem tego inaczej opisać niż: głębokie.

    Bye <3
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Misz_6↔Dzięki za "aż taki komentarz." Zdania Twe, na temat aspektów, które wymieniłaś, mają w sobie coś.. Zbytnia jednoznaczność, hamuje zazwyczaj, różnorakość interpretacji:)↔Pozdrawiam😆:)
  • Piotrek P. 1988 9 miesięcy temu
    Fantazyjny wiersz. Kiedy czytałem, to wróciło mi kilka wspomnień z rodzinnych spacerów i przejażdżek do pięknych zakątków miasta i okolic.
    ✨ ⛅️ 🌍 🪐 ⭐️ ⛅️ ✨

    5, pozdrawiam 🙂
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔ A zatem miło mi, skoro tak, po przeczytaniu:)↔Pozdrawiam😆:)
  • Atriskel 9 miesięcy temu
    "Samotna Samotność nie jest sama"
    Ostatnio też napisałam:
    "I'm not alone, because I have myself"
    Więc rozumiem Twoje słowa

    "Zapragnął wtedy, by została"- brzmi jak obawa przed zmianą, bo przynajmniej samotność jest wiadomą ;-)

    Witam i serdecznie pozdrawiam po tak długim czasie

    Twoje wiersze jak zwykle głębokie, dające do myślenia i jak bardzo poruszające wyobraźnię
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Atriskel↔Dzięki:)↔Miło Cię widzieć:)↔Mnie raczej chodziło, o "samotność" jako "istotę" która też odczuwa samotność, aczkolwiek Twoja interpretacja, też odzwierciedla jakiś "stan" gdyż pewność czegoś,
    faktycznie bywa pozytywna, chociaż czasami w mniej optymistycznych okolicznościach:)
    Pozdrawiam😆:)
    P.S↔Ciekawy avek:)
  • Atriskel 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi widzę, że tu się nic nie zmieniło na portalu, teraz twitter to przyszłość! Tam pewnie wiele ludzi podziwiałoby Twoje posty. Przydałby mi się tam kumpel :-))
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Atriskel↔Ech... istniałoby zagrożenie, iż bym poszybował w samouwielbienie, co by mogło mieć destrukcyjny wpływ na struktury jaźniowe(:😆:)
  • Atriskel 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi szkoda
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Atriskel↔Bywa tak, iż nie zawsze jest tak, jakby człek chciał. Czasami z przyczyn niezależnych.
    Tak czy siak, Dzięki za owe słowa😆:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania