Poprzednie częściDrabble #2 – Reinkarnacja
Pokaż listęUkryj listę

Drabble # 20 – Grono przyjaciół

Organizowanie imprezy z okazji ukończenia szkoły pochłonęło bez reszty dwie najlepsze przyjaciółki. Marzena i Jolka znały się od dziecka i wiedziały o sobie niemal wszystko. Chciały też wiedzieć wszystko o innych, dlatego aktywnie uczestniczyły w internetowym życiu społecznym, co zresztą bardzo ułatwiało rozesłanie zaproszeń. Z zapałem przeglądały profile na fb, tworząc listę gości.

– Chciałabym zaprosić Roberta, on jest duszą towarzystwa!

– Dobry pomysł, z nim będzie wesoło. On jest bardzo sympatyczny i zna się na dobrej kawie, lubi sport i w ogóle jest fajny – odpowiada Jolka z rumieńcem.

– A to wy się znacie? Nie masz go w znajomych…

– Obserwuję jego insta.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Anonim 25.04.2019
    Tak. Pisałem wcześniej: wszystko, co powiesz, może być użyte przeciwko tobie. A teraz powiem: wszystko, co powiesz, jest dla mnie prawdą o tobie. Wiara, czy naiwność? A może ratunek "tonącego w braku prawdziwych więzi"?
    A ja dlatego piszę opowiadania ;)
    I tym optymistycznym akcentem stwierdzam, że się nawet uśmiechnąłem. Ale i zastanowiłem, jak zwykle u Ciebie.

    Pozdrawiam.
  • Justyska 25.04.2019
    Dziekune za usmiech i zastanowienie.:)
    Odslylam pozdrowienia!
  • Pasja 25.04.2019
    Witam
    Czasem warto spojrzeć poza sztywne ramy i zobaczyć chwile obok siebie. Bo one tworzą przyjaźń, a nie wirtualny świat.
    Pozdrawiam
  • Justyska 25.04.2019
    Wlasnie Pasjo, dobrze mówisz. Dziekuje i pozdrawiam!!!
  • yanko wojownik 25.04.2019
    Odbicie naszych czasów. Świetnie jak zwykle.

    Dlatego między innymi nie mam już fb. i nigdy nie miałem "insta".
  • Justyska 25.04.2019
    Witaj yanko, mysle, ze wszystko to jest dobre i fb i insta i inne, ale z umiarem i rozsadkiem. Tak mi sie wydaje.
    Dzieki za wizyte i pozdrawiam!
  • Keraj 25.04.2019
    Wszystko jest dla ludzi, ale trzeba znaleźć umiar i zachować rozsądek. 5
  • Justyska 25.04.2019
    Dokładnie Keraj, dzięki!
  • kalaallisut 25.04.2019
    Hahaha dobre Justyś :)
  • Justyska 26.04.2019
    Dzieki kalaallusutko :)))
  • Tina12 26.04.2019
    Opis naszej rzeczywistości, w której często wirtualny świat pomaga a zarazem przeszkadza w kontaktach z kimś osobiście.
  • Justyska 27.04.2019
    Witaj Tinko, dziękuję za wizytę:)) i pozdrówka ślę!
  • pkropka 26.04.2019
    Tak łatwo wykreować teraz wizerunek idealny. I jeszcze łatwiej się na niego złapać ;)
  • Justyska 27.04.2019
    Tak, bywa złudnie. Dziękuję i pozdrawiam!
  • Justysko. Bardzo to typowe, w dzisiejszym, częściowo wirtualnym świecie. Niestety. A żywca i tak nic nie zastąpi! Pozdrawiam - * * * * *
  • Justyska 01.05.2019
    Umknęły mi tu komentarze. Dzięki DD? Nie żywca nic:)
    pozdrawiam
  • sensol 27.04.2019
    ha ha ha! świetne! niedługo znajomi będą tylko wirtualni. jakiś obłęd.
  • Justyska 01.05.2019
    Sensol, oby nie...
  • Canulas 01.05.2019
    A tutaj Ci powiem, że pomogły mi trochę komentarze, bo jakoś się minąłem. Znaczy rozumiem, ale to jest dość przykre, że jest jak jest. Wszystko się już tak załatwia, a jako, że w tym niby-życiu uczestniczę, głupio jakoś mocniej narzekać.
    Pozdrox Justyska. Dzięki za poranek.
  • Justyska 01.05.2019
    Witaj Can, a no każdy z nas w tym świecie uczestniczy, takie czasy, byle z umiarem:)
    Pozdrawiam!
  • Ritha 04.05.2019
    Instagram kłamie :)
  • Justyska 05.05.2019
    Każdy może być kim chce, trochę creepy to wszystko czasami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania