Poprzednie częściDrabble #2 – Reinkarnacja
Pokaż listęUkryj listę

Drabble # 24 – Rozmowy na wysokim szczeblu

– Mam na oku przepiękny kawałek przestrzeni…

– Tak? A to wszechświat się rozszerzył?

– Oczywiście, cały czas to robi! No, więc jak mówiłem, przestrzeń jest, tylko brakuje mi pomysłu na zagospodarowanie. Nie mam doświadczenia.

– Są chyba różne sposoby. Znam jednego, co zamknął ją w kuli, żeby mieć wszystko pod kontrolą.

– O! Jakie efekty?

– Chyba nie najlepsze… Mieszkańcy głównie się zabijają i niszczą swój teren, a trudno ich rozdzielić, skoro mogą chodzić w kółko.

– Kula to faktycznie kiepski pomysł…

– Może niech twoja przestrzeń będzie płaska i rozszerza się wraz z kosmosem.

– Dać ludziom wędrówkę bez końca? Mam stworzyć piekło?

– Nie, daj im zjednoczenie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Anonim 29.04.2019
    Czyżby zajechało polityką? Czy może ja czegoś nie rozumiem?
    Dla mnie ostatnie zdanie nie jest najważniejsze.
    Jak zwykle odchodzę zamyślony...

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 29.04.2019
    Polityka zapewne, ale wyżej, trochę w sferach ponad-ziemskich - tak mi się wydaje.
  • Justyska 29.04.2019
    yanko wojownik, Antoni, to taka kosmiczna polityka:)) Dzięki wielkie Wam za wizytę i komentarze:)
  • yanko wojownik 29.04.2019
    Utopia, ale na wysokim szczeblu.
  • pkropka 29.04.2019
    Dobre! Lekkie, zabawne ale daje do myślenia.
  • Justyska 29.04.2019
    Dziękuję pkropko! Pozdrawiam!
  • Wrotycz 29.04.2019
    Dwuwymiarowa przestrzeń? :)
    Wędrówka wciąż do przodu, w miejsca nowe, niezamieszkane ma jednoczyć? Tu chyba leży idea tej mini. No i na tym, że wraz z rozszerzaniem się Wszechświata rosną odległości między ciałami (niebieskimi). Czyli, tak sobie dywaguję, w mega samotności widzisz rozwiązanie odwiecznych konfliktów.
    Pozdrawiam:)
  • Justyska 29.04.2019
    Witaj Wrotycz, to twoja interpretacja :) dziekuje Ci za nia i pozdrawiam, a intencje zachowam dla siebie :)
  • Wrotycz 29.04.2019
    Justyska, wiesz, mi się wydaje, że w kuli jednak łatwiej się jednoczyć:) Czasoprzestrzeń też się zakrzywia, jak poniekąd stwierdzono:)
    Okey, Pani Tajemnicza, chowaj, ale po co?;)
  • Justyska 29.04.2019
    Wrotycz, bo nie chcę tłumaczyć, co tam chciałam. Tak jak przy poezji. Niech każdy interpretuje po swojemu.
  • Justysko→Hmm→Zdaniem mym, życie w kuli nie skłania do zjednoczenia, gdyż wszyscy chcąc nie chcąc, ''wchodzą na siebie nawzajem''.
    Gdyby życie toczyło się na płaskim nieskończonym, to sądzę, że ludzie i tak by się trzymali razem, tylko to byłoby→ Ich Wyborem.
    A zgodnie z przysłowiem, z własnej woli, człowiek zdolny do więcej. Jeden z trudniejszych do interpretacji. Ale nic nie tłumacz!!!
    Pozdrawiam - 5
  • Dekaos Dondi 29.04.2019
    Znowu zapomniałem:))
  • Justyska 29.04.2019
    Dzięki DD, to jest takie Dzięki przez duże D:))
    Pozdrawiam!
  • Keraj 29.04.2019
    Utopia wielokulturowość 5
  • Justyska 05.05.2019
    Dzięki pikne Keraj
  • Ritha 04.05.2019
    "–Tak? A to wszechświat się rozszerzył?" - spacji po kreseczce zabrakło
    Z płaskoziemcami mi się skojarzyło :D Chyba już średnio u mnie z myśleniem dziś ;)
  • Justyska 05.05.2019
    Nie kojarzę płaskoziemców... chyba muszę coś nadrobić.
  • Canulas 05.05.2019
    "–Tak? A to wszechświat się rozszerzył?" odstęp uciekł.
    To taki tekst, który swędzi. Jest ładny, w ten charakterystyczny, nieuchwytny sposób. Interpretacja mogłaby go skrzywdzić, poprzez obrane z magii. Wolę, żeby swedzial.
  • Justyska 05.05.2019
    Ach juz Ritha mi zwrocila uwage. Poprawione. Dzieki za miłą wizytę!
  • Canulas 05.05.2019
    Justyska, a proszę.
    A piszę: a proszę - żebyś se nie myślała, że nie czytam Twych odpowiedzi. Ooo
  • Justyska 05.05.2019
    Canulas :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania