Poprzednie częściDrabble #2 – Reinkarnacja
Pokaż listęUkryj listę

Drabble # 30 – Bajeczka o wielkiej miłości

# Było ostatnio bardzo poważnie, więc dziś coś dla uśmiechu:)#

 

Głodny wilczek właśnie ostrzył zęby przed polowaniem, gdy na łączce ujrzał młodą owieczkę. Bez zastanowienia ruszył do ataku, lecz zamarł, dostrzegając w bezdennej czerni jej oczu przepowiedzianą iskrę miłości. A i ona nie pozostała obojętna na przenikliwe, bursztynowe spojrzenie. Wilk uśmiechnął się chytrze i zaprosił do zabawy, owca w nogi, a on za nią. To za krzaczkiem się schowali, to wbiegli w zagajnik. Figlowali, udając polowanie, bo przecież wataha patrzyła, i stado patrzyło, i nawet strapiony pasterz zerkał. A zakochani, wbrew naturze, co chwilę znikali z ich oczu. Co z tego wynikło? Podpowiem tylko, że wilk syty i owca szczęśliwa.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Blanka 27.05.2018
    No i bajka!:)
    Tylko dlaczego tego nie ma na głównej?
  • Justyska 27.05.2018
    Hej Blanko. Rano dodawałam i przez przypadek wcisnelam ester po wpisaniu tytułu. Chciałam dodać jeszcze raz i utknelo . Fajnie, ze znalazłaś :)
  • Karawan 27.05.2018
    " udając polowanie,
    bo przecież wataha patrzyła, "

    że wilk syty i owca szczęśliwa.

    Konkluzja niby pogodna z paseczkiem czarnej aksamitki w klapie, że jednak wilk i jednak owca...

    Nie może być inaczej, kolejne pięć! Dziękuję.
    PS. Nie szukam na głównej lecz u Autora - to bardziej niezawodne. ;)
  • Justyska 27.05.2018
    Fajnie miło mi, ze odnalezione :) dziękuję i miłej niedzieli!
  • Dekaos Dondi 27.05.2018
    Tak sobie figlowali, że wybiegli poza granice... głównej łąki...lecz jam rozsądny...nie uwierzyłem,że Justyska nie wrzuciła.
    Przewrotne to. Niby zakończenie szczęśliwe...aczkolwiek różnie można pomyśleć.
    Nie musi być jednak ''czarnej aksamitki w klapie'' jeżeli podejść metaforycznie.
    Wilki nasycił się miłością do owieczki, a owieczka, do wilka i też była szczęśliwa. Pozdrawiam→5 :~)))
  • Justyska 27.05.2018
    Miło, ze kto chciał to znalazł :) dzięki Dekaos za odnalezienie.
    Pozdrawiam!
  • Ritha 27.05.2018
    Hahaha, cuuuudne *.*
    Zdecydowanie weselej i milej na duszyczce o zwierzaczkach poczytać.
    Ps. Dla Bolka i Lolka piszesz baje?
    Gwiazd 5 i pozdrowienia :)
  • Justyska 27.05.2018
    Hej Ritha. Dzięki że zajrzalas! Pisze czasem ale tu nie wrzucam :)
    Pozdrowki!
  • Adam T 27.05.2018
    To ja dziś wypatrywałem nowego Twojego drabbelka, a to enter wredny zawinił!! O, żeż niegodziwiec jaki!
    Niegodziwym enterom stanowcze NIE mówię.
    A tekścik leciutki, a i pikantny w sam raz.
    Miodzio.
    Pozdrawiaki ;)
  • Justyska 27.05.2018
    No taki wredny enter. Ale kto chciał to znalazł :) fajnie, ze się spodobało :)
    Pozdrawiam!
  • Nachszon 27.05.2018
    Niezwykle mądra ujmująca interpretacja przysłowia, które nagle ni z tego ni z owego uległo małej, ale znaczącej modyfikacji. Z jednej strony oczywiście metafora i twierdząca odpowiedź na pytanie, czy da się miłością ująć nie tyle nienawiść i nawet nie wrogość, ale krwiożerczość. Czy da się miłością przezwyciężyć pierwotną naturę, wrodzony instynkt zabijania? Oczywiście, że się da, bo tak właśnie to uczucie działa. Tylko pozornie te stworzenia są różnego rodzaju, bo przecież i wilk i owca to zwierzęta. A kobieta i mężczyzna to też nie jest to samo, a jednak obydwoje to ludzie.
    Z drugiej strony nie da się nie zastanowić, jakie potomstwo będzie z tego związku, tak na poziomie dosłownym.
    Ładnie, elegancko, mądrze napisana bajka. Cudeńko. Ależ Ty masz Kobieto pomysły!
  • Justyska 27.05.2018
    Dzięki Nachszon fajnie, ze to siadlo!!! Ja kocham bajki!
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 27.05.2018
    I wilk syty i... wiadomo. Wilkeo i Owczulia, można rzec. Ot, ok. Przynajmniej dla zrozumiałym dla mnie poziomie ;)
    Pozdroxiński.
  • Justyska 27.05.2018
    Dziecko Can.No taka baja na dziś :) pozdrawiam!
  • MarBe 27.05.2018
    Tylko w bajkach miłość, nawet międzygatunkowa jest możliwa, a w realu już niestety nie :)
  • Justyska 27.05.2018
    Dzięki MarBe, taka prawda niestety :) dlatego bajki są takie cudne :)
  • Pasja 28.05.2018
    Dobry wieczór
    Miło i lekko się czytało bajkę o mezaliansie. Bo z tej miłości chyba nic dobrego nie będzie.
    Pozdrawiam ciepło
  • Justyska 28.05.2018
    A kto wie, podobno przeciwieństwa się przyciągają:)
    Pozdrawiam i tu:D
  • Bruno Kadyna 03.06.2018
    Dobre :)
  • Justyska 04.06.2018
    Dzięki:)
  • KarolaKorman 04.06.2018
    I ode mnie 5, bo miło było przeczytać, a uśmiech sam się wymalował :)
    Pozdrawiam :)
  • Justyska 04.06.2018
    Dzięki Karola! Bardzo mi miło, ze mnie odwiedzasz:)
    Pozdrawiam
  • Szalokapel 07.06.2018
    Hhaha. Cudna zabawa słowem. Naprawdę świetnie wyszło. Pozdrawiam.
  • Justyska 07.06.2018
    Dzięki Szalokapel za niespodziewane odwiedziny:)
    Pozdrawiam
  • Margerita 05.03.2019
    Oj owieczka lepiej niech uważa, bo za chwilę zostanie zjedzona pięć
  • Justyska 05.03.2019
    Dziekuje Marg:)))
  • No jakoś mi umknęło, dzięki Marg, trafiłem z poślizgiem :)
    Taka bajeczka na szybko jak trzeba coś ważnego zrobić a dziecko przed snem się domaga, jest wręcz idealna :)
  • Justyska 05.03.2019
    Haha tak Maurycy :) dziekuje!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania