Poprzednie częściDrabble #2 – Reinkarnacja
Pokaż listęUkryj listę

Drabble # 11 - We własnych butach najwygodniej

Już siódma! Zaspałam! Jeśli znów spóźnię się do pracy, to mnie zwolnią. Szybko! Zęby, tusz, kurtka, dokumenty i biegiem na pociąg!

W ukochanych butach zawsze na czas. Dziś są wyjątkowo wygodne, same mnie niosą. Gdyby w życiu wszystko było takie jak one… Może nie musiałabym wiecznie udowadniać, że nie przypadkiem osiągam najlepsze wyniki. Roztrzepana… ale skuteczna!

Już prawie jestem. Zdążę… ufff, pociąg odjeżdża za trzy minuty. O, nie! Tylko nie Kaśka, nie cierpię jej uszczypliwości – Pani D-O-S-K-O-N-A-Ł-A.

– A z tobą coś nie tak? Masz buty prawy z lewym pomylone. Jak ty umiesz, tak chodzić?

– I wszystko jasne – odpowiadam z uśmiechem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Dekaos Dondi 16.04.2019
    Justysko→Prosto ładnie, a jak można kombinować.
    Tacy jesteśmy przekonani o własnej doskonałości, że nawet nie zauważamy, jak coś nie tak. A nawet jak ktoś nam wskaże to i tak nie wierzymy. Można też inaczej→ Jeżeli ''buty'' są ''wygodne'' to nawet gdy lewy na prawym, to i tak przezwyciężą przeciwności.
    A może Kaśka ino tak powiedziała, bo chciała tak widzieć...itd by można... bardzo fajne drabble. Pozdrawiam - *****
  • Justyska 16.04.2019
    Witaj Dekaosie, zawsze z przyjemnoscia czytam Twoje interpretacje. :)
    Dziekuje i pozdrawiam!
  • Wrotycz 16.04.2019
    :) Fajne! Metafora po całości. Jeżeli dobrze wykonujesz swoje zadania, nic nie zmieniaj. Nie wchodź w cudze buty. Idź po tej codziennej drodze obowiązków, będąc sobą.
    Sympatyczna miniatura pozwalająca na bycie wolnym (poniekąd w kieracie:)
    Pozdrawiam:)
  • Justyska 16.04.2019
    Tak Wrotycz, to mialam mysli :))
    Dzieki piekne i pozdrawiam!
  • Pasja 16.04.2019
    Witam
    Ponoć najtrudniej wejść w swoje buty. Łatwiej lubimy cudze. Ty weszłaś w swoje i to jeszcze jak z lewa na prawo lub z prawa na lewo.
    Bardzo urocza miniaturka. Minimalizm a tak wiele mówi. Zatrzymałaś i zastanowiłaś.
    Tylko mam pytanie jakie buty nowe szpilki czy stare chodaki?
    Pozdrawiam z uśmiechem
  • Justyska 16.04.2019
    Wiyaj Pasjo to chyba jakies do biegania były :))
    Pozdrawiam i dziękuję!
  • 00.00 16.04.2019
    Ktoś kiedyś wyszedł w dwóch różnych. Jeden kozak, drugi półbut, nie czuł różnicy, dopóki nie zwrócono mu uwagi.
  • Justyska 16.04.2019
    No tak 00.00, zdarzyło mi sie czekac na windę bez butow...:)
    Dzieki i pozdrawiam!
  • Dobre:)
    Ach te ukochane buty :)
  • Justyska 16.04.2019
    Dzięki Maurycy:)
  • pkropka 16.04.2019
    Ładniutkie. Lubimy wytykać błędy innych i nie widzimy swoich. A najważniejsze to dobrze czuć się we własnych butach. Wtedy nie przeszkadza nawet jak ktoś swoje nosi źle.
  • Justyska 16.04.2019
    Ta jest pkropko, trzeba siebie lubić, żeby do innych czuć sympatię.
    Dziękuję za podzielenie się myślą i pozdrawiam!
  • Angela 16.04.2019
    Dobre buty zaprowadzą Cię w dobre miejsca, ale tylko pod warunkiem, że Ci się prawy z lewym nie pomyli : )
    Zostawiam szlaczek z gwiazdek i pozdrowienia : )
  • Justyska 17.04.2019
    A niech każdy chodzi jak mu pasuje:)) Dzięki Angelo!
  • Canulas 16.04.2019
    Być może mi się wydaje, ale w tej nowej drabblo-edycji piszesz bardziej punktowo. Oczywiście jeszcze nie wprost, ale już mniej takiej onirycznej baśniowości.
    Czy to źle?
    Teoretycznie nie, ale jednak pamięć wciąż dopomina się tamtych ciekawych chwil.


    Ps. Mam nadzieję, że przez wszystkie Twe nowe drabble przemaszeruje Nachszon.
    Ooo.
    Pozdrox, Justyska.
  • Justyska 17.04.2019
    Witaj Can, chyba boje się niezrozumienia... i też no nie może być tak samo:) Ale to bardzo miłe co piszesz, dzięki.

    Noo fajnie by było gościć Nachszona, ale chyba zagląda z przypadku. Chyba, że jakaś niespodziewanka będzie:)

    Pozdrawiam!
  • yanko wojownik 17.04.2019
    Jak idzie o obuwie specjalistyczne (samonośne), to ode mnie zawsze szacun! Ja pier.. - tego - Justyska Ty na prawdę posiadasz Gumofilce?
  • Justyska 17.04.2019
    Nie mam gumofilców, ale nie powiem, przydałyby się czasem :)
    Pozdrówka yanko!
  • kalaallisut 17.04.2019
    Kurczę te buty na opak, wbrew zasadom prawy na lewy a same niosą. Tak trochę oznak indywidualności, być może lekkiego buntu w prądzie rzeki życia bo i tak najważniejsze -najlepsze wyniki. Roztrzepana… ale skuteczna!" :))
  • Justyska 17.04.2019
    Dzięki kalaallisut, świetnie odczytane. Dziękuję i pozdrawiam!
  • Mia123a 21.04.2019
    Jejku Justyś tyleee mam zaległego u Ciebie. Ale ja to wszystko nadrobię, tylko muszę się po prostu wgryźć od nowa w to wszystko. A tutaj mi się zdaje, że ta cała Pani doskonała zazdrości tej Pani roztrzepanej i dlatego tak się jej czepia. Chociaż nie wiem czy o to w tym chodzi. Pewnie nie. No cóż i tak mi się podobało! I jak zawsze duziooo gwiazdek dla Ciebie. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!
  • Justyska 21.04.2019
    Witaj Mia, myślę, ze zazdrosc to dobry trop :)) dzieki piekne i mokrego poniedzialku!
  • Anonim 24.04.2019
    Muszę się przyznać, że nie zrozumiałbym tego tekstu, gdyby nie wypowiedź Wrotycz. Ale ja tak miewam, że często nie kumam metafor.
    Także odnośnie tego tekstu nie wypowiem się za bardzo. Powiem tylko, że ja zrozumiałem ten tekst, że należy traktować uwagi innych z przymrużeniem oka, bo czasem potrafią zniszczyć w nas to, co najlepsze. To, dzięki czemu np. jesteśmy tacy skuteczni.

    Pozdrawiam.
  • Justyska 24.04.2019
    I bardzo fajnie Antoni, to prawda i niech każdy rozumie po swojemu!
    Dzięki:)
  • Ritha 04.05.2019
    Jakbym widziała siebie o poranku ;)
  • Justyska 05.05.2019
    Ritho haha no bywa:))
  • Adelajda 10.05.2019
    Przewrotnie i z uśmiechem :)
  • Justyska 10.05.2019
    I tak mialo byc. Fajnie, ze wyszlo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania