Trzecie Oko

http://idaczaswoimpowolaniem.blogspot.com/?m=1

 

Abigail nie pamięta swoich rodziców. Większość życia spędziła w sierocińcu, gdzie bardzo źle ją traktowano. Jednak, w wieku siedemnastu lat dostaje szanse znów mieć namiastkę rodziny. Czy aby na pewno normalnej?

Trafia w dziwne miejsce, gdzie nikt na początku nie mówi jej prawdy. Na dodatek ciągle wypada w jakieś kłopoty, ale nie wie, z jakiego powodu.

 

Jednak pewnego dnia w bibliotece znajduje książkę, która zna odpowiedzi na jej pytania. Czy wszystkie? Na pewno wiedzą to tylko Oczy.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Rasia 01.11.2015
    Witamy na opowi ;)
    Wypiszę parę błędów, jakie rzuciły mi się w oczy.
    1. "szanse" - szansę*
    2. "Jednak, w wieku siedemnastu lat dostaje szanse znów mieć namiastkę rodziny" - ten przecinek powinien być po "szansę", potem dodałabym jeszcze "by"
    3. "wypada w jakieś kłopoty" - wpada*
    Zapowiada się ciekawie, chciałabym jednak zapytać, czy będziesz wstawiać tutaj te rozdziały, czy trzeba czytać je na Twoim blogu? Pozostawiam na razie bez oceny. Wstawię, kiedy już zamieścisz jakieś części, a nie tylko opis ;)
  • Dot 01.11.2015
    Jeśli chodzi o bledy i uwagi - dziękuję za nie, ale pisałam to na telefonie bo dostępu do komputera nie miałam. Literówki niestety się żądają jak widać :) Jeśli chodzi o rozdziały, to piszę je na bieżąco, wstawiam to wszystko na bloga i chyba jak na razie to tylko tam można to czytać. Jak bardziej zapoznam się z tą stroną to najprawdopodobniej rozdziały też będę wrzucać tu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania