Poprzednie częściVigor cz1

Vigor cz29

- Co teraz będzie ? Świadomość popadała w coraz większe przygnębienie.

- Nie mogę połączyć się ze swoim ciałem . Mojego ciała już tutaj nie ma .

Zwracając swoją eteryczną formę w kierunku, nieskończenie opadających Vigorów, cicho dodała.

- To tylko iluzje. Odbicia . One nie są prawdziwe. Cała materia wpadła do środka.

Unosząc się nad krawędzią czarnej plamy ,raz jeszcze zajrzała do jej wnętrza.

- I co to za miejsce ? Co to za miejsce ? Co to za miejsce ? powtarzała w kółko jak zacięta płyta gramofonowa.

- Tutaj przynajmniej mogę być . A tam ?

- Co się stanie jeżeli po drugiej stronie nie będzie mojego ciała ? Moje ciało nie może za długo beze mnie żyć.

- Ani ja bez niego - dodała po chwili , bliska płaczu.

- Koniec wydaje się już bliski a jego zwieńczeniem będzie......

Świadomość urwała przerażona.

Rozglądając się po białej nieskończonej równinie. Załkała, zasłaniając swoją duszę.

- Nie mam wyjścia – stwierdziła z zapłakanym uśmiechem.

Otoczona kakofonią dźwięków jasnego punktu. Przechyliła się w stronę czarnej plamy. Zanurzając się ciemnej i zimnej jak śmierć otchłani, jej ostatnie słowa brzmiały.

- Szach mat.

 

C.D.N..

Następne częściVigor cz30 Vigor 31 Vigor 32

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Bezu rok temu
    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania