Pokaż listęUkryj listę

Opow *** On Shot Challenge→ Biel →Nominuję...

Osoby przeze mnie ''zaminowane''→to→Pasja→JamCi→Kigja.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

Nasz czcigodny portal literacki, znalazł wieczne spoczywanie, w Wiosce Opowijskiej. Od niedawna panoszy się fajna zabawa, polegająca na shot-ach. Na szczęście została w kanistrze spora dawka bimbru, po świętym pamięci czasami, Dziadku. A że dziadków miałem dwóch (jeden adoptowany przez Babcię, gdy ten pierwszy umarł z tej samej przyczyny, co drugi) to w sumie kanistry zostały dwa. A zatem widząc możliwość wspaniałej zabawy, przyrządziłem koktajl, dorzucając wszelkich ziółek i co tam popadło. I zaczynam pisać.

Wypiłem przed chwilą→Shot→1.

 

Tylko co pisać. Idzie jak po grudzie.

Wypijam Shot→2.

 

Zaraz ciutkę lepiej. Chociaż jeszcze nie to. Palce niedostatecznie naoliwione. Skrzypią i drgają.

Wypijam Shot→3.

 

Przestały. Czuję fluidy spirytualnej weny. Raźniej tak. Tylko z tematem nadal problem. Jeżeli nic nie wymyślę, to wyśmieją na spity pysk.

Wypijam Shot→4.

 

Szczerze mówiąc nie wiem, jakie te naczynka mają pojemność. Jakąś na pewno. To pewne. Coś jednak jarzę. Lekko mi tak. Stukam w klawisze, lecz oni się wnerwiają. Mam siedzieć i wypatrywać wschodu słońca.

Wypijam Shot→5

 

Znalazłem temat. Opiszę piękno bieli pod spodem, nie pisząc. Obraz znaczy więcej, niż tysiąc słów. To prawdziwy usmy cud. O… nie zamknąłem usemki. Jest otwarta na życzliwych czytelników. A nawet przeciwnych. Daje przykład.

Wypijam Shot→6.

 

No dobra. Robię przerwę pode mną. Dużą śnieżną akapitę. Po co mam zagracać tekst pisaniem. Przecież wspomniałem, że obraz mówi więcej. Nie przeszkadzam. Proszę w cichości serca i zadumy, obejrzeć puste piękno, bez niczego. Nasycić wzrok nieokiełzaną dziewiczą bielą.

Ja sobie w tym czasie wypije→Shot→któryś tam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fajowa biel. Tym razem nade mną. Dla czytających obrazy. Tylko troszkę za bardzo faluje. Nie może być. Ma ogonki. Widzę dziadków. Też mają. Podchodzą do mnie. Zakładają. Coś wstrzykują. Tak mi błogo. Odpływam na puszystej, białej łódce...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • JamCi 13.06.2020
    Mogie jutro? Dziś mam pomysł, ale padam na ryjek :-)
  • Dekaos Dondi 13.06.2020
    JamCiówna. Spokojnie. Trzy dni czasu masz przecież :))→Fajnie, że napiszesz:)
  • Orchid.Solma 13.06.2020
    Nie złapałam twojego rytmu :( Więc tak oooo
  • Dekaos Dondi 13.06.2020
    Orchid,Solma→Nie dziwię się, ale Dzięki za...więc, tak i oooo:)↔Pozdrawiam:)
  • Anonim 13.06.2020
    Ja chcę powiedzieć, że to ... obraza. Ta obraza, bo cycki widzę ;)
    A siedem czy więcej shotów to całkiem, całkiem, zależy czego i zależy jak duże. Słowianie to podobno lubią w musztardówkach spirytus sanctus pić.

    to wyśmieją na spity pysk.
    bardzo lubię takie przeróbki.

    Pozdro!
  • Dekaos Dondi 14.06.2020
    Antoniuszu→Jakoś przetrwałem wczorajsze bielowanie:)→Pozdrawiam:)
  • befana_di_campi 14.06.2020
    Idź ty spać :p
  • Dekaos Dondi 14.06.2020
    Befaniu→No wiesz. W dzień mam spać? Gdy słoneczko śpiewa i ptaszki świecą:)↔Pozdrawiam:)
  • Pasja 14.06.2020
    Dziękuję za nominację, ale nie wiem czy potrafię coś skleić. Tyle tych zabaw, że nie wiadomo za co chwycić.
    A tekst niczego sobie... zabajony ?
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 14.06.2020
    Pasjo→Ty na pewno potrafisz sklecić:)→Pozdrawiam:)
  • Kocwiaczek 14.06.2020
    Kurde, dobre, inne, ciekawe i fajna forma pogadanki. Podobuje się mnie :) Wypijam shot za twoje zdrowie. W sumie już po 12:00 ;)
  • Dekaos Dondi 14.06.2020
    Kocwiaczku→Dzięki za wypicie shot, za zdrowie me. Też wypiję za Twe:)↔Pozdrawiam
  • Shogun 14.06.2020
    Zacna forma :D Jak już szoty pijemy, to i ja wypiję :D za Pana Autora no i za Biel, coby może kolorów nabrała, choć ponoć sama w sobie kolorem jest ;D
  • JamCi 14.06.2020
    Strasnie mi się podoba, tylko powiedzta mi, kogo mozna nominować? Jakaś lista jest czy można kogo chcę?
  • Dekaos Dondi 14.06.2020
    JamCiówna→Dzięki:)
    http://www.opowi.pl/lista-osob-nominowanych-a61182/→oprócz Tych, ale lista niepełna już.
  • Tjeri 14.06.2020
    Też miałam ochotę się zabielić jakem nominacyjnę tu mła przeczytała... Także rozumiem. Rozumiem.
  • Dekaos Dondi 14.06.2020
    Tjeri→Dzięki za zrozumienie bielszego odcienia bieli:)↔Pozdrawiam:)
  • kigja 14.06.2020
    Teraz zobaczyłam, że zostałam nominowana.
    Dekaos Dondi dziękuję, jednak nie wiem czy podołam.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 14.06.2020
    Kigja→Dzięki:)→Podołasz. Na pewno:)↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania