Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble → Ɗɑɾ

                                                                        ––?/––

W miasteczku zaistniał cud komunikacyjny. Otóż pewnego poranka, mieszkańcy stwierdzili, że wszystkie drogi prowadzą w dół, z chwilą, gdy samochód rusza. Zjawisko dotyczyło tylko obrębu miasteczka, ale i tak oszczędności na paliwie, niewątpliwie były odczuwalne. Po jakimś czasie wystąpiły pierwsze konflikty.

A to jednemu przeszkadzała za duża pochyłość, drugiemu za mała, a jeszcze inni narzekali, że za łatwo w ten sposób… lub na zawroty głowy. Nie mówiąc o zazdrości pieszych, dla których sytuacja została bez zmian.

Zaczęto się obwiniać o sprawy tak dziwaczne, że aż przykro drabble tym zaśmiecać.

Któregoś poranka stwierdzono, że wszystkie drogi prowadzą pod górę. Dla wszystkich.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Kocwiaczek 23.01.2020
    Mistrzowskie zakończenie :)
  • Dekaos Dondi 23.01.2020
    Kocwiaczek→Dzięki:)→No ba:)→Pozdrawiam:)
  • Anonim 23.01.2020
    Tak to bywa, że jeśli zbyt łatwo, to same konflikty, a gdy trudno, gdy "wróg za rogiem", to społeczeństwo zjednoczone.
    Ogłaszam się zatem WROGIEM PUBLICZNYM NUMER 1!!!, A co?!!! :)

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 23.01.2020
    Antoniuszu→Dzięki:)→Me gratulacje, za ''Ogłaszam się...'' i taki właśnie komet:→A co!→Pozdrawiam:)
  • Shogun 23.01.2020
    Ciekawy tekst. W fajny sposób pokazuje, że dla ludzi liczy się bardziej równość niż stan faktyczny, czyli prawda. Tak to widzę. Ode mnie 5.
    Pozdrawiam :).
  • Dekaos Dondi 24.01.2020
    Shogunie→Dzięki:)→W ten sposób też można zrozumieć→Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 26.01.2020
    Dekaos Dondi, bardzo dobre drabble, ciekawe, życiowe, interesujące i zastanawiające, dające do myślenia. 5, pozdrawiam :-D
  • Dekaos Dondi 26.01.2020
    Piotrek P.1988→Dzięki:)→Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania