Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Na Samym Dnie

Upadłam na dno. Zupełnie sama. Różne strzępki mojego życia, przytłaczają pytaniami bez odpowiedzi. Nie wiem jak mam to wszystko rozumieć. Po co jestem na tym świecie. Czy kiedykolwiek zgłębię tajemnicę?

Wewnętrzny głos podpowiada, że nie powinnam aż tak się zamartwiać różnymi cząstkami swojej osobowości, tylko wierzyć w tę jedną chwilę, która wszystko zmieni.

Pamiętam jasność. Szarpano moje ciało. Wiele w życiu przeszłam. A później długa podróż. I znowu ciemność w bezruchu. Nie wiedziałam, że tak nisko upadnę. Śliski świat. Za nim jakieś zamazane kształty.

Ale cóż to. Zalewa mnie wrzątek. Ciało wiruje. Już wiem! Jestem herbatą. Moje życie nabrało sensu.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Elorence 07.12.2018
    DD, wczułam się w to, a potem... wyskoczyła herbata :D No uśmiechnęłam się!
    Dzięki za poprawę humoru :)
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 07.12.2018
    Dzięki Elorence Pozdrawiam
  • Justyska 07.12.2018
    Niesamowite, że nasze życie może być tak podobne do życia herbaty. Mimo że nie siedzimy w szklance to i tak świat wydaje się być w wersji "blur".
    Fajne z uśmiechem :)
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 07.12.2018
    Dzięki Justysko Pozdrawiam
  • Pasja 07.12.2018
    Witam
    Pewnie grubo-liściasta, wtedy ładnie wiruje w filiżance. Ciepłe i bardzo aromatyczne odczucia owinęły mnie.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 07.12.2018
    Pasjo Dzięki Pozdrawiam
  • Adelajda 07.12.2018
    Z początku myślałam, że będzie dość ciężko i przygnębiająco. Ale! Ale końcówka robi całą robotę.
    Zgrabna miniatura i przyjemna. Taka w sam raz na piątek wieczór.
    Pozdrówki.
  • Dekaos Dondi 07.12.2018
    Dzięki Adelajdo Pozdrawiam
  • sensol 07.12.2018
    nie zachwyca
  • Dekaos Dondi 07.12.2018
    Dzięki sensol Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 07.12.2018
    fajne drabble
  • Dekaos Dondi 07.12.2018
    Dzięki Panie Buczyborze Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 07.12.2018
    Fajne, porównujesz nasze życie do szklanki parzonej herbaty. Takiego porównania jeszcze nigdy nie spotkałam. Miło było się uśmiechnąć i podumać. Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 07.12.2018
    Dzięki Bożeno Joanno Pozdrawiam
  • kalaallisut 08.12.2018
    Ciekawe porównania, a zakończenie.... :)))) Pozdrawiam z uśmiechem:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania