Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Sensowny Pech

Jednorazowe, łatwe w montażu szubienice, stały się główną atrakcja turystyczną naszego miasteczka. Szczególnie dla przyjezdnych, pragnących w tym uroczym zakątku popełnić samobójstwo. Niestety, pewien incydent zakłócił dochodowy proceder.

 

– To wybrakowany towar. Chwilkę podyndałem i spadłem. Na domiar złego, doznałem awarii członków, przygnieciony konstrukcją co złamała żebro. Myślałem, że spokojnie na łonie natury ulegnę powieszeniu, a tu masz ci los: bubel – szajs, który uniemożliwił działanie zgodnie z instrukcją, z wytęsknionym skutkiem. Ponadto, co woła o pomstę do nieba, zlekceważono podstawowe zasady bezpieczeństwa.

~~~

Życie nabrało sensu. Przestało mu wszystko zwisać. Ma jasno wytyczony cel.

Włóczyć się po sądach, wygrać i dostać odszkodowanie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • illibro 30.01.2019
    :) O, to lubię. Nie napompowana twórczość ;)
  • Dekaos Dondi 30.01.2019
    Dzięki illibro Pozdrawiam
  • Canulas 30.01.2019
    Już kiedyś napisałeś bardzo przewrotny tekst o tym, jak to wyczekiwano skoku z liną u szyi.
    Bardzo spoko był.
    Ten również jest spoko. Się tylko zastanawiam czy (czytam na tel.) coś się rozjechało, czy konwencja zapisu na modłę wiersza była zamierzona
  • Dekaos Dondi 30.01.2019
    Dzięki Canulasie. Zamierzona, ale zmieniłem. Pozdrawiam
  • Adelajda 30.01.2019
    Ciężko się czyta w takiej formie. Zwykły zapis byłby dużo lepszy.
    Ogólnie ciekawa miniaturka. Przypomniał mi się film "Sklepik dla samobójców".
  • Dekaos Dondi 30.01.2019
    Dzięki Adelajdo. Masz racje z zapisem. Pozdrawiam
  • Justyska 30.01.2019
    "zlekceważono podstawowe zasady bezpieczeństwa." no tak haha.
    Znalazł cel, to już coś.
    Przewrotne i znów śmiejemy się ze śmierci:)
    Pozdrawiam!5
  • Dekaos Dondi 30.01.2019
    Dzięki Justysko Pozdrawiam
  • kalaallisut 30.01.2019
    I tutaj Twój specyficzny humor :D jakby nie było sens i cel napędza nas by żyć. Pozdrawiam z uśmiechem :)
  • Dekaos Dondi 30.01.2019
    Dzięki K a l i l k a Pozdrawiam
  • Aisak 30.01.2019
    Chociaż jestem, jaka jestem, to mi się podobało, bo naprawdę są takie świry.
  • Dekaos Dondi 30.01.2019
    Dzięki Aisaczku Pozdrawiam
  • Wrotycz 30.01.2019
    :) Malkontenctwo, żeby nie powiedzieć - pieniactwo może być sensem, motorem życia. To pointa.

    Ale drabble ma poważniejszy wymiar. Autodestrukcja jako moda, chodliwy towar epoki. Ciśnie się dalekie skojarzenie z filmem 'Sala samobójców'.
    Kogo pozwać za udane i nieudane próby samobójcze? Kto stał się producentem śmierci? Dla mnie to najważniejsze przesłanie/pytanie Twojego, naprawdę bdb tekstu.
    5.
  • Dekaos Dondi 31.01.2019
    Dzięki Wrotycz. Pozdrawiam
  • Aisak 31.01.2019
    W Japonii jest Las samobójców, nię pamiętam gdzie.
    Ale z dokumentu wynikało, że ludzie przyjeżdżają z odległych stron, by w tym lesie popełnić samobójstwo.
    Przeważnie są to samobójstwa na tle niepowodzeń zawodowych, chociaż zdarzają się kwestie miłosne.
    Japońce honorowe ludzie są.
    No, i tak.
    To
    Dzień dybry.
  • Dekaos Dondi 31.01.2019
    Dzięk Aisaczku za: info→ Jakby co, do się jakoś dopytam, jak tam dojechać:))
  • Anonim 23.06.2019
    Kurde, chciałbym z takim humorem jak Ty pisać... Przytoczyłbym to samo co Justyska :)
    A puenta to majstersztyk!

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 25.06.2019
    AG→Czasmi mam specyficzne poczucie humoru:) Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania