Poprzednie częściWiersz - Pasują do wszystkiego.

Wiersz - LBnR 98 - Napar

szum szum

 

szum szum

 

osób dwóch

kroków szum

 

pokruszonych wymieszanych

wzbogaconych przyprawionych

polnych ziół

nocny zbiór

szelest szum

szelest szum

 

w namiocie pali się ogień na stosie

w namiocie kołyszą się głowy w osnowie snu

szelest szum

 

to jest noc snów

noc starych snów

ów szelest szum

 

zapomnij o sobie zapomnij co powiem

zamknij strudzone oczy wpatrzone

w twój mroczny sen

 

wpuścisz mnie bowiem

pomóc pomogę

bo pomóc chcę

 

niech ci nie umknie

że ciało bez ducha przeżyć nie zdoła

więc wrócić musimy

pojęła

 

poprowadź gdzie strach ciągnie za gardło

a trzymaj mnie mocno bym drogi nie zgubił

w twym śnie

 

na szczyt wchodzimy strzyga tam mieszka

na szczycie gdzie liście trzęsą drzewami

ze strachu

 

nad przepaść prowadzisz bym księżyc mógł dotknąć

zębami

zgrzytaniem

 

to nie twój strach przyszliśmy oglądać

to nie twój strach nad tą przepaścią przenika

przeszywa dotyka

 

nie strzygę mam zgładzić lecz zostać obiadem

w jej towarzystwie

zaiste

 

truchło trup

truchło trup

 

wypuść mnie błagam

wypuść na Bogi

 

NIE

 

---

- w temacie:

Wysokość/Perspektywa

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki, chyba przefajnowałeś ze słowami, ale zamysł dobry z wyrazami szeleszczącymi ?
  • Poncki dwa lata temu
    Przefajnowałem? Możesz rozwinąć?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    Za dużo słów, człek się gubi przy czytaniu ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka
    Rozumiem.
    Chciałem nadać tętniącego rytmicznie, parnego, namiotowego klimatu.
    Może faktycznie przedobrzyłem. Jak będę miał chwilkę to się przyjrzę i podszlifuję.
    Dziękuję?
  • Witam w Bitwie i życzę dobrej zabawy i wygranej!

    Literkowa
  • MartynaM dwa lata temu
    Te nocne zbiory nie wpłynęły, jak widać , pozytywnie... chociaż odlot niezły.

    Szpilka ma rację, trzeba to odchudzić. Do dopowiedzeń typu "kolyszą się głowy obie", po co obie, przecież wiadomo że jak głowy, to nie jedna. I tak po całości...
  • Poncki dwa lata temu
    Bo z ziołami już tak jest. Każde z nich ma swoje działanie, każde z nich powinno być używane rozważnie. Może pomóc, może zaszkodzić.
    I towarzystwo kluczowe przeważnie ?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Dla mnie fajne
    5
  • Poncki dwa lata temu
    Józefie, ja cały czas przy tym majstruje? więc nie jest to w takiej wersji jak czytały.dziewczęta?
    Cieszę się, że się podiba?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Byłem na tym koncercie ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=Ib4YD0AmLls
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Nawet mnie widać ;)
  • Poncki dwa lata temu
    Łukaszenko
    Misiowo?
    Mnie już dawno na żadnym koncercie nie było.
    Muszę sobie coś ogarnąć, tylko na razie entropia nie sprzyja...
  • anat dwa lata temu
    Przeczytaj ze zrozumieniem, albo poproś kogoś, żeby ci przeczytał.

    Czas na podsumowanie literatury zamieszczonej na portalu, jak też i autorów, którzy komentują. Zacznę od „Szpilki”. Naprawdę dobry pomysł ma na wiersze. Pisze niebanalnie, widać talent i wyrobiony styl. Niepotrzebnie wdaje się w dyskusję. Głupieje i dołącza się do plebsu, do którego nie pasuje. Pamiętajmy, że nasze wypowiedzi zostają w sieci i za kilkanaście lat mogą nam naprawdę zaszkodzić.
    Agnes 07-bez polotu, taka wierszokletka.

    Yaro i Grain błąkają się po portalach i piszą...warsztatowo nieźle, nawet dobrze jak na konkurs w Technikum Budowy Maszyn Rolniczych. Typowe produkcyjniaki, stachanowcy.

    Abie Faria – jakiś stuknięty osobnik, niegroźny dla otoczenia. Podejrzewam, że nie wie gdzie jest. Józef Kemlik- dzieciuch dorwał się do laptopa i wymyśla banalne historyjki.

    Piotrek71 – domorosły powieściopisarz sensacyjnych opowieści, na poziomie 6 klasy szkoły podstawowej. Nie wyrósł z chłopięcych wymyślanych historyjek.

    Akwadar – ten człowiek naprawdę potrafi pisać, szkoda tylko, że ucieka w filizowanie chłopka-roztropka i wychodzi z tego pustosłowie zarozumiałego balonika. „Baloniku mój malutki, rośnij duży, okrąglutki”. Może dorośnie, bo na razie brnie w dyskusyjne łajno z miejscowymi przygłupami, a ci np. Martyna, Łukaszenko wciągają go do swojej kloaki.

    Idź za pszczółkami - a trafisz do miodu. Idź za muchami-trafisz do gówna.

    MartynaM- rzadko można spotkać, aż tak durną chamicę. Kocmołuch z Grajdołka ostatnio poprawił wiersz pisarki J. K. – nota bene przyjaciółki W. Szymborskiej.
    Posłuchajcie, co ta idiotka napisała, cyt.”. I nad rymem popracuj... kto dzisiaj takim dokładnym jedzie? Wstyd!” Ty jedziesz szambem z meliny, nieuku, chamico z blokowiska.

    Grain, Akwadar, Szpilka nie dali się podpuścić, wyczuli (...) pismo nosem, że wiersz pisany przez zawodowca - w tym wypadku przez Joannę Kulmową.

    A MartynaM – od razu rozdarła mordę, pokazując, że jest niedouczoną lumpiarą. Schlebia jej to, że jest portalową suką, która obszczekuje każdego i nastawia zadek dla grafomana-kretyna o nicku Łukaszenka-internetowego alfonsa.

    Pewnie w klasie mieliście takiego osobnika, co to wszystko wie, we wszystko się wtrąca, zawsze chce być pierwszy. Jak coś nie wie, próbuje ośmieszyć przeciwnika...dziecinada pętaka (jesteś głupi: cha-cha-cha, jesteś głupi, <gupi, gupi>), zagadać, zmienić tor dyskusji, paplanina, a to wynika ze strachu przed ośmieszeniem, odrzuceniem. Infantylizm. Człowiek bez honoru, a czytałam, co Sirpions do niego pisał. Pisał...wyzywał od najgorszych: szmata, pojeb – to chyba najłagodniejsze określenia, jakich użył. A ten nic. Twarz oplutą wytarł i pcha się dalej, jak owsik do dupy. Zero godności-ludzka szmata, za grosz ambicji, poczucia dumy. Podejrzewam, że jest bezrobotnym lumpem nudzącym się w domu, a w dodatku grafoman. To, co przeczytacie, to wzór bełkotu : Cyt z Łucaszenki.: „dla zbicia tempa eskalowania równi pochyłej czarnej spirali” Bełkot owsika, który wylazł z dupy, zaczerpnął powietrza i dokończył:. „przygrywa mi w głowie skoczna melodyjka, jest cudownie wiatr szkwałami czesze czerwcowe zboże” tamże.

    Odszedł „błękitny promień”, bo jak zauważył: „znudziło mi się wdychanie smrodu tego rynsztoka”. To o was grafomani z opowi.pl ! Sic!

    „Yanko wojownik” - wszystko na „P”: Pętak pałętający się po portalach. Nudzący się szczyl.
    Margarita- niedorżnięta magiera, ze swędzącą cipką. Inspiracją dla niej jest jej cieczka.

    Józef Kemlik – typowy grafoman i beztalencie. Pisze swoim prostym językiem piekarza z nocnej zmiany. Prochu nie wymyśli, niech pisze popłuczyny po s-f.

    Poncki-to dopiero talent. Jego wiersz, cyt: „szum, szum, osób dwóch, kroków szum”. Weź ty lepiej miotłę i pozamiataj klatkę schodową: szur, szur, szuru-buru, „chlastu! chlastu! nie mam rączek jedenastu.” Daruj sobie. Cyt: „Niebo granatem w zenicie”. Może z granatem w korycie?

    Swang-Song - „słodka idiotka” – nudząca się stara panna bez dzieci. W każdym razie, pusty babsztyl szukający odskoczni od marazmu. Widać nieoczytanie, brak erudycji. Po co ja to piszę i tak tępe dzidy połowy z tego nie „zrozumie”.

    Tjeri-szkoda na nią druku. Wszystko, co napisała jest badziewiem. Wiesz co to badziewie?

    Łukasz Jasiński - matoł, nie mający nic do powiedzenia. Myśli, że jest zabawny ze swoją głupotą. Podsumuję. Nikt poważny nie zechce być wśród was grafomanów, prześmiewców, nieuków. Jaki poziom prezentujecie? Żaden. Dno i wodorosty. Fachowe porady? Zapomnij o tym. Owsik ps. Lukaszenko wylezie z dupy i jak gówno przyczepi się do człowieka. Potem wyskoczy suczka MartynaM i zacznie obszczekiwać.

    I to ma być forum pisarskie. To szambo dla grafomanów. Moderator dopuścił do tego! Wałkoniowi nie chce się poprawić portalu, żeby pozbyć się debili. Przede wszystkim możliwość zbanowania (wyciszenia) idioty, trolla takiego jak, np. Lukaszenko. Po drugie: usuwanie wpisów pod własnym dziełem. Ale jaki pan-taki kram.
  • Poncki dwa lata temu
    ????
  • Nie przedłużamy mimo trzech tylko wierszy.
    Rozpoczynamy głosowanie!
    Zapraszamy do wierszy i na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
    Głosujemy do 29 września /czwartek/ godz. 23.59
    Dziękuję za udział i zapraszam Auorów do zagłosowania!
    Literkowa
  • Poncki dwa lata temu
    Pudło gwarantowane ?
  • 00.00 dwa lata temu
    Pali się ogień w namiocie? Czad zawrócił im w głowach.
    Szurnięty ten wiersz. ?
  • Poncki dwa lata temu
    Duży namiot ?
    Czad i nocą zbierane zioła.
    Szurnięty ach tak?
    Dziękuję !
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Uzasadnienie poterminowego głosowania.
    Strumień jeszcze świadomości, nasycony ziołami z nutką kanibalizmu?:)
  • Poncki dwa lata temu
    W punkt panie kolego. Na styku jawy i świata rzeczywistego.
  • Pasja dwa lata temu
    Literkowa zaproponowała po jednym temacie dla nas.

    Mój temat to: "Jesień i kasztany"

    Może do 20 października?

    Poncki dodaj swój temat i załóż wątek na Forum.

    Pozdrawiam
  • Poncki dwa lata temu
    Ok

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania