Poprzednie częściWiersz - Pasują do wszystkiego.

Wiersz - suma

czy jesteśmy sumą otwartą

łatwo zauważyć że składników

wciąż przybywa

 

dane na wejściu

 

moc nominalna

obietnic złożonych bez pokrycia

chęci pozostawionych bez działań

 

intensywność

okrzyków wojennych

rzucanych na druty

pełnych odwagi i heroizmu

mięknących na szpicy

 

masa całkowita

włożonej pracy

przelanej krwi

potu

łez

 

opór właściwy

codziennego stawiania czoła

wbrew przeciwnościom

 

wrogowie

i przyjaciele

 

czy da się nas rozliczyć

przypisać zmienną i wartość

 

czy jesteśmy tylko funkcjami

w dodatku lambda

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Szpilka rok temu
    Z nutką matematyki, cosik innego, nie wiem, kim jesteśmy i dokąd zmierzamy, im mniej człek myśli, tym szczęśliwszy.

    Literówka - przeciwnościom.

    Podobuje ??
  • Poncki rok temu
    Cieszę się, że się podoba. Ja w sumie też nie wiem, dlatego to napisałem.
    Może i jest tak, że człowiek szczęśliwszy jak mniej myśli, ale ja jak przestaje myśleć to mam wrażenie, że mnie coś omija.
    Z drugiej strony dużo myśleć wcale nie znaczy dużo rozumieć ? chyba wręcz odwrotnie ?
  • Szpilka rok temu
    Poncki

    Każdego dnia atakują nas setkami informacji, żeby hysia nie dostać, trzeba się wyłączyć, nie ma co przemyśliwać, bo się wyląduje w domu bez klamek ?
  • Poncki rok temu
    Cieszę się, że się podoba. Ja w sumie też nie wiem, dlatego to napisałem.
    Może i jest tak, że człowiek szczęśliwszy jak mniej myśli, ale ja jak przestaje myśleć to mam wrażenie, że mnie coś omija.
    Z drugiej strony dużo myśleć wcale nie znaczy dużo rozumieć ? chyba wręcz odwrotnie ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Poncki↔Zaiste, ciekawe podejście:)↔Z myśleniem, to chyba jak ze wszystkim. Przesadny nadmiar niewskazany.
    Chociaż przerwy trza czynić. Człowiek jest jak... równanie, z nie do końca zrozumiałym i wiecznie... "otwartym wynikiem" Nieustającą zmienną↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki rok temu
    Moje pytanie właśnie było czy człowiek jest zmienną czy funkcją.
    Różnica jest taka, że zmiennej możemy przypisać jakąś wartość, a funkcja będzie jedynie wartość zwracała reagując na argumenty - bodźce zewnętrzne, sama jednak swojej wartości nie będzie posiadać co jest moim zdaniem dość smutne.

    I tak od tego rozmyślania nocnego dzisiaj boli mnie łepetyna.
    Poprawiłem już drugą kawą, ale szykuję się dziś na zdrowy sen.
  • 00.00 rok temu
    Czytaj ksiązki, żeby odciążyć umysł.
    Myśli mamy 24h nawet podczas snu, taki ludzki układ, niestety, nie da się tego wyłączyć. ?
  • Poncki rok temu
    A dziękuję? Czytam, czytam. Faktycznie pomaga.
  • Z matmy mam tylko nogę ?
    Intensywność okrzyków na druty – extra.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki rok temu
    Jak byś znał matematykę to bys wiedział, że masz dwie (chyba, że faktycznie.masz jedną) ?
    Dzięki i również pozdrawiam?
  • Materazzone rok temu
    Z matematyki byłem dobry. Potem jednak zrozumiałem, że jej nie potrzebuję i ona się na mnie cholernie obraziła.
  • Poncki rok temu
    Materazzone moim zdaniem z matematyką nie ma co drzeć kotów. Ona jest wszędzie, wszystko widzi i wszystko sprawdza. Lepiej mieć ją za przyjaciela.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania