Pokaż listęUkryj listę

Wieeersz <*> Sᴀᴍᴏᴋʀʏᴛʏᴋᴀ

jam jest struty

jam jest struty

moje teksty są do dupy

już do kąta zaraz wejdę

i pochlipię sobie rzewnie

 

ej dekaos

ej dekaos

mózgu tobie nie zostało

gniot wciąż gniota

gniecie gniotem

teraz piszesz też miernotę

 

jam w rozpaczy

jam w rozpaczy

przyjdzie pętlę wnet zahaczyć

by zawisnąć wszak na stronie

beztalencia tchnąć odorem

 

lub zawyję do księżyca

jako wampir zacznę hycać

może ktoś mi wbije kołek

i zgryzoty będzie koniec

 

ej dekaos

ej dekaos

dondi umie pisać zdania

o cholera je banana

do pomocy futra nie bierz

bo on głupszy jest od ciebie

 

jam jest biedak

jam jest biedak

grafomana wam nie trzeba

i papiery żółte takie

oj dostałem kartki jakieś

 

zatem gwoździe wbiłem w wersy

bo wskazały mi ten pierwszy

i co do cna niesłychane

zamiast swoje członki wieszać

 

powiesiłem to na ścianę

 

aż z kompletu kapie kredo

weź się w garść durny kolego

wzmocnij ducha tym co boli

zatem kończę już bia… dolić*

 

 

*Pier… wotny wyraz był inny.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Justyska 08.01.2021
    Olej smutki, nalej wódki, smaż na smalcu, pisz na walcu, jedz, co dają, bierz, co mają, PISZ za życia, bo to lepsze od picia.:))
    pozdrowki!
  • Dekaos Dondi 08.01.2021
    Dzięki Justysko za rady powyższe. Na duchu podniosły, miło je słyszeć:))
    Jednak na maśle wolę, gdyż później do gęby, radośniej biorę:))
    Lepiej za życia tworzyć tekstów korzec, bo po śmierci, to już gorzej:))
  • Justyska 08.01.2021
    Miało być masło, ale miałam problem rymem haha :))
  • Dekaos Dondi 08.01.2021
    Justysiu↔Dzięki za chęci maślane. Olać to, że nie wyszło zgodnie z planem:))
  • Bożena Joanna 09.01.2021
    Każdy twórca ma chwile rozterki, ale Ty chyba nieco przesadziłeś lub za bardzo wczułeś się w rolę zabawnego grafomana.
    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Bożeno Joanno↔Dzięki:)↔Dystans do samego siebie, jest – zdaniem mym – budujący,
    pomimo, że każdy jest inny:))↔Pozdrawiam:)
  • Szpilka 09.01.2021
    W utworach znanych i uznanych też można znaleźć perły i bursztyny, bo z weną tak jest, że raz pięknie natycha /komiczne słowo, co nie?/, a raz się wypina na nasze chęci tworzenia, dlatego nie bądź dla siebie taki surowy, w swoim dorobku twórczym posiadasz też perły. O! ?
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Szpilko↔Dzięki za perłową motywacje. Faktycznie↔fajne słowo↔natycha.
    Mnie natycha przeróżnie:))↔No dobra. Będę... ugotowany:))
  • Wrotycz 09.01.2021
    Dedusiu, kocham Twoje puszczanie oka, optymizm, dystans :)
    A najtrudniej o taki dystans wobec siebie, który rodzi uśmiech.
    Potrafisz!
    Piąteczka. Pozdro.
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Wrotyś↔Dzięki:)↔Ano. czasami najtrudniej. Ale jak już to się zrobi, to wzrasta lepsze samopoczucie:))
    Pozdrawiam:)
  • JamCi 09.01.2021
    Aż się zalogowałam. Mój pierwszy uśmiech tego dnia jest z Twojego powodu.
    Uśmiałam się jak dzika z samokrytyki Szkodnika :-)
    Czyli z durnych rzeczy może powstać jakieś dobro. Z tych, co Cię skłoniły do napisania. Potrafisz g... przerobić w promienie słońca. To jest wielka sztuka. Dziękuję.
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    JamCiówna↔Dzięki:)↔Na wstępie za ''szkodnika"↔Bardzo mnie cieszy, że Się cieszyłaś:)
    No fakt. Może powstać. Ważne by ślady i ścieżka, nie były osobno:)
  • Cicho_sza 09.01.2021
    Chyba czytasz mi w myślach ... ?? Piąteczka
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Cicho_sza↔Dzięki:)↔No nie wiem, nie wiem:))↔Pozdrawiam:)
  • Anonim 09.01.2021
    "jam w rozpaczy

    jam w rozpaczy

    przyjdzie pętlę wnet zahaczyć

    by zawisnąć wszak na stronie

    beztalencia tchnąć odorem" - No co Ty, nie jest tak, źle, wcale nie jesteś beztalenciem. Nie myśl tak o sobie, nie myśl, oj, nie myśl!
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Antoniuszu:)↔Dzięki:)↔To tak trochę, jak aspekt psychologi. Narzekać i czekać, by ktoś zaprzeczył:D
    Pozdrawiam:)
  • laura123 09.01.2021
    Zamiast biadolić, jak baba, weź się do roboty! Zawsze Ci powtarzam: jakość, nie ilość się liczy.

    A rymowaneczka na miarę podstawówki.
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Laurko↔Dzięki za podniesienie na duchu. Bo już się bałem, że na miarę przedszkola. Ale jednak oczko wyżej:)
    Pozdrawiam:)
  • laura123 09.01.2021
    Dekaos Dondi tobie nie jest potrzebne podnoszenie na duchu, pisać umiesz przecież. Tu kokietujesz kobietki, zeby poglasialy...
  • Kocwiaczek 09.01.2021
    Głowa do góry:) nawet jak spadniemy na dno to niżej się nie da i z nudy się człowiek wyżej wdrapie. Także ten tego... kamyczek za kamyczkiem, drap, drap, skrob, skrob, no i wena... pyk, powróci :) A na marginesie jesteś najbardziej "płodnym" autorem jakiego znam. Wiem, że pewnie wymagasz od siebie więcej i więcej, ale czasem warto przystanąć. Mniej być, aby być lepiej. A jak już się pomysły nagromadzą, to ohoho, będzie wielki wybuch:D I tego się trzymaj. Wrzuć na luz i po prostu pomyśl, że nic nie musisz. Tylko możesz, o ile oczywiście chcesz :) Pozdrowienia i "3m" się mocno ;)
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Kocwiaczkowa↔Dzięki za taki komentarz:) No fakt. Nic nie muszę. Pełna zgoda.
    Mi nie chodzi o ilość, lecz pomysły się gromadzą, ale nie zawsze wiem, jak to tekstowo ugryźć:)
    Najłatwiej mam z dialogami:)
    Gdybym stracił pamięć i czytał swoje teksty, jako obce, ciekawe jaki byłby mój osąd↔tak sobie pomyślałem.
    Pozdrawiam:))
  • Shogun 09.01.2021
    Dekaos Dondi piszę, że nie pisze dobrze?
    toż uwierzyć w to nie mogę,
    "Samokrytyki" słowa niech spłyną po nim, jak po bobrze,
    choć tymi słowy mu pomogę ;)

    Trzym się DD ;)

    Choć wiem, że zapewne to taka satyryka na samego siebie, ale jakoś mnie tak wzięło na "motywacyjny" wierszyk ;)
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Shogunie↔Dzięki:)↔No fakt. To taka satyrka z samego siebie przede wszystkim.
    Można by zrobić konkurs, na najlepszą satyrę, o samym sobie:)↔Pozdrawiam:))
  • Onyx 09.01.2021
    DeDo! Głowa do góry! Głośno powiedz wewnętrznemu krytykowi "STOP", bo to zły gość jest, oj zły ;)
    Wrzuć na luz. Złap rytm, swój własny rytm. Czerp z niego garściami, a wena sama przyjdzie :)
    Obiecuję Ci to, DeDo :)
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    OnyX↔Dzięki:)
    Ale chociaż raz po raz, dystans do samego siebie jest potrzebny.
    To wbrew pozorom, wzmacnia↔zdaniem mym:)
    Jak wspomniałem wyżej, pomysły są, lecz nie zawsze wiem, jak napisać:)↔Pozdrawiam:))
  • Onyx 09.01.2021
    Dekaos Dondi i masz rację.
    Nie przymuszaj się, pisz, jak chcesz i umiesz.
    Również pozdro
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Takie↔OnyX↔jest bardziej tajemnicze, gdyż X→to przeważnie niewiadoma:))
  • Onyx 09.01.2021
    Niewiadomam! Haha
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Rymy.
    Tematy to: Rozpęd i Bezdech.
    Można ująć dwa lub jeden. Piszemy jeden wiersz.
    Wszystko o Konkursie dowiesz się tutaj:
    https://www.opowi.pl/forum/lbnr-i-kocwiaczek-zapraszaja-do-82-bitwy-w1358/
    https://www.opowi.pl/konkursy/
    Piszemy do !8 stycznia!!!
    Liczymy na Ciebie!!!
    Literkowa
  • Józef Kemilk 09.01.2021
    Śmieszne?5
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Józefie Kemlik↔Dzięki:)↔No i fajnie:))↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 09.01.2021
    Oryginalne, zaskakujące, pomysłowe, przebojowe i zabawne. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Twoja wyobraźnia nie ma sobie równych. Szczerze tak uważam:)↔Pozdrawiam:)
  • Pan Buczybór 10.01.2021
    Całkiem ironiczne, że akurat taki wierszyk jest jak na ciebie... średni. Niemniej podoba mi się, bo wszelkie akty samo- są warte pewnego doceniania. Oprócz może samo--bójstwa :)
    Pozdro
  • Dekaos Dondi 10.01.2021
    Panie Buczyborze↔To dobrze, że średni. Inaczej by zaprzeczył↔treści:))↔Pozdrawiam:)
  • Piecuszek 10.01.2021
    Przyszedłem poczytać twórczość człowieka, za którego mnie biorą:)
    Cóż... ja taki skromny i samokrytyczny nie jestem.:)
    Dowcipnie, ironicznie, po prostu z przymrużeniem oka. Czasem trzeba poharcować.
  • Dekaos Dondi 10.01.2021
    Piecuszku↔Dzięki↔Miło mi, iż odwiedził mnie Człowiek, którym niby jestem:)
    Piszę raczej... różnorodnie. To zależy, na co Trafisz:)↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania