Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Brzydka dziewczyna

Świat jest niesprawiedliwy. Każdemu człowiekowi czegoś poskąpił. Jeżeli uważasz inaczej toś ignorant albo głupiec; wybacz.

Młodą mieszkankę miasteczka wojewódzkiego wolontariat niebieski zapomniał obdarzyć urodą. Później uzupełniono niedobory rozumem.

Cóż kobiecie po rozumie, skoro naturalnie pragnie ognistej adoracji. Przekornie, kpiny z jej wątpliwych wdzięków nękały na wskroś, a koleżanki niepomocne, wygrzewały się parszywie w jej cieniu, jedynie dla kontrastu.

Raz pojechała na wieś potańczyć. Zrozpaczona zalała się w trupa. Rano znalazła u boku jeszcze mniej urodziwego wieśniaka, który łapiąc pierwsze kontury pierzchnął w popłochu.

Cierpiała dotkliwie. Niebawem poznała pewnego przyszłego profesora. Miłość jej życia, lecz musieli się jeszcze wiele razem nauczyć.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • MartynaM dwa lata temu
    Nie ma brzydkich kobiet, niektóre są tylko zaniedbane.

    Weź takie modelki, nie wszystkie są ładne, ale wszystkie są "zrobione" i powalają na kolana.?
  • Poncki dwa lata temu
    W myśl przysłowia "każda potwora znajdzie amatora" zgodzę się (tytuł zaczepka).
    Nie ma brzydkich kobiet, są różne gusta.
    Natomiast niektórym dziewczętom trudniej się wpasować w ogólnie przyjęty kanon piękna.

    Z drugiej strony jesteśmy ssakami. Dobieramy się mimowolnie na podstawie instynktu w celu wzmocnienia genów (i dobrze, natura nie jest głupia) .

    A modelki? Modelki są modelkami nie bez powodu.

    Czy mam rację?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Sądzę, że byłoby lepiej dla wszystkich, gdybyśmy oceniali bliźniego swego, tylko wyłącznie po tym, co od niego zależy i na co ma, jakikolwiek wpływ.
    No ale... jest jak jest. Życie nie zawsze przez: ż. Czasami przez: rz.
    To taki skrót myślowy↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Wybacz ale to co opisałeś chyba zakrawa o Utopię. Nic od nas nie zależy ?

    Dlaczego wygląd jest tak istotny?
    Pierwszy nasz detektor zainstalowany w organizmie mający reagować na bodźce zewnętrzne (nie zależnie czy z głodu czy z chęci prokreacji) to oczy. Później tego kogoś usłyszymy. Jeszcze później poczujemy zapach, dotkniemy, posmakujemy.
    Natura chce, żebyśmy działali szybko, bez zastanowienia. Bez zagłębiania się we wnętrze.
    To czy się będziemy się stawiać i postanowimy poznać druga osobę zależy od nas.
  • Anyż dwa lata temu
    Poncki - Dekaos pięknie napisał, chyba nie do końca zrozumiałeś.
    Nie zależy od nas, kim się rodzimy- urodziwi czy nie, z piegami czy bez, z odstającymi uszami itp.
    Ale mamy wpływ na pewne sprawy- typu dbanie o siebie, zmiana wizerunku itd.
  • Poncki dwa lata temu
    Anyż
    Oczywiście, że zrozumialem.
    Dlatego po pierwszym, krutkim, zdaniu o zabarwieniu filozoficznym pusciłem oczko, zwracając uwagę, żeby tego zdania nie traktować do końca powaznie ?

    Jeżeli chodzi o dbanie o siebie to jak najbardziej zawsze wychodzi to na plus.
    Ze zmianą wizerunku, moim zdaniem bywa już różnie.

    Pozdrawiam
  • zsrrknight dwa lata temu
    ok
  • Poncki dwa lata temu
    Dzięki.
  • Ant dwa lata temu
    Jak zawsze najbardziej optymalny jest środek.
    Jesteśmy ssakami. Ssaki to zwierzęta rozmnażające się płciowo. Gdyby nie instynkty to gatunek by dawno wymarł
  • Poncki dwa lata temu
    Można jeszcze kombinowac dobór partnerów pod katem najlepszej mieszanki genów. Selekcjionowc jak truskawki, wyłaniającc w którymś pokoleniu super człowieka.

    Pytanie czy by się dogadali będąc zmuszonym do potomstwa.
  • Ant dwa lata temu
    Selekcjonowanie a dogadywanie się to dwie różne sprawy ;)
  • Poncki dwa lata temu
    Ant
    Też fakt ?
  • Narrator dwa lata temu
    Natura jest niesprawiedliwa: są pustynie niczym nie okwiecone, nieużytki co nigdy nie obrodzą, lodowce bez śladu życia, są również bujne łąki odurzające wonnością, żyzne gleby lessowe wydające plon potrójny, słoneczne stoki obsypane winogronem, mango, ananasem. ? ? ?

    Tak samo jest z kobietami: są takie brzydkie jak noc upiorna, harpie ze slamsów portowych i dzielnic fabrycznych, krzywonogie, beczułkowate, z sępimi nosami, zarośnięte niczym dżungla czarna od kostek po piersi i na policzkach, ale zdarzają się też (wprawdzie sporadycznie) olśniewające urodą: diamenty, którymi oczy można nasycać w nieskończoność, radować się w sercu, że po prostu istnieją. ?

    Piękne kobiety szukają pięknych mężczyzn, żeby wydać jeszcze piękniejsze potomstwo; geny brzydkich ludzi skazane są na eliminację: odrzucać ?, odrzucać! ?

    Gdyby nie było brzydkich kobiet, nie wiedzielibyśmy co to jest prawdziwe piękno i tak jest dobrze. ?
  • Poncki dwa lata temu
    Drabble zaczyna się od słów o niesprawiedliwości świata, lecz jest to jedynie odzwierciedlenie często spotykanego tłumaczeniem u ludzi, którzy znajdą u siebie jakieś wady, braki. Uwypuklają je sobie w głowie i ciężko im je zaakceptować.
    Moim zdaniem natura jest całkowicie sprawiedliwa, dąży do równowagi.
    Ze wszystkim sobie poradzi. Progresja naturalna wszak dąży do lasu.

    Są też ludzie. Nędzne istoty, które natrętnie tą równowagę próbują zaburzyć.
    Np. Sycylia. Wyspa łysa jak Kojak, niegdyś żyzna, bujnie porośnięta lasem. Cesarz rzymski wymyślił, że będzie świetnym spichlerzem dla wojska. Wycięto więc drzewa aby odsłonić ziemię pod uprawę a drewno przeznaczono na budowę statków. Wyspa bez drzew wyschła na proch i stała się jednym wielkim nieużytkiem.

    Tak jak już pisałem, kobiety są piękne jeżeli ktoś uzna, że są. Każda kobieta znajdzie prędzej czy później amanta jej wdzięku co znaczy tyle samo, że każda kobieta ma szanse być piękna.
    Uważam natomiast, że jesteś w błędzie mówiąc, że piękne kobiety szukają pięknych mężczyzn.
    Śmiem twierdzić, będąc mężczyzną, że to mężczyźni szukają oczami. Dla kobiet wygląd jest mniej znaczący. Nie na darmo się mówi, że dziewczyna czeka na swojego księcia na białym koniu. Nie ma w tym przysłowiu nic o jego urodzie :P Ale w sumie nie jestem kobietą więc nie wiem czy jestem uprawniony aby się za płeć PIĘKNĄ wypowiadać ?

    Do ostatniego zdania się zgodzę. Zaznaczyłem to nawet w tekście: "... wygrzewały się parszywie w jej cieniu, jedynie dla kontrastu."

    Dzięki za bogaty komentarz :)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dobrze, że to napisałeś. Ja na przykład mam wstręt do zrobionych i umalowanych kobiet. Makijaż szpeci, nie mówiąc o tych potwornych spuchniętych ustach. Chcę nawet o tym napisać. Prostaccy faceci nie potrafią prawdziwego piękna rozpoznać. I chyba nie ma brzydkich kobiet naprawdę, są tylko oszpecone...
    Jak powiedziała Jennifer Lopez, nieważne jak kobieta wygląda i w co się ubiera, ważne jak się porusza...
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Bierz po uwagę, że te wszystkie mad-max'owe przeróbki biorą się z braku akceptacji do własnego siebie. Co znaczy, że pod tą pudrową skorupką musi się kryć wrażliwa osoba. Wrażliwa na punkcie swojego wyglądu. Przy czym co ważne jest to całkowicie związane z tym jakie wymogi stawiają przed nią faceci, w których celuje.
    Dziewczyna, która się glamuruje na instagramie nie powinna się dziwić, że przyciąga facetów, którzy szukają glamurowanych dziewczyn. Przeważnie dlatego, że mają glamurowate intelekty.

    Christina Aguilera śpiewałą: "You are beautiful no matter what they say."
    Trudno jednak zaakceptować siebie takiego jakim się jest jeżeli na okładkach dziewczyny ważą 10 kg mniej a cerę mają gładką jak kulka łożyskowa. To jest pieprzona pułapka marketingowa naszych czasów.
  • Anyż dwa lata temu
    Ważny punkt - mowa ciała jest bardzo ważna.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Uroda jest ważna dla 20 latków, kiedy hormony buzują, wtedy szukają najlepszej partii na pokazówkę przed innymi samcami alfa.
    Chociaż bywa i tak, że jest im wszystko jedno.

    30 latkowie szukają intelektu, aby ich potomstwo nie okazało się ćwierćmózgami.

    40 latkowie szukają kizi mizi z playboya.
    50 latkowie szukają przyszłej opiekunki.
    60 latkowie szukają koleżanek na grzyby.
    70 latkowie szukają pielęgniarek.
    80 latkowie szukają miejsca na cmentarzu.

    ?
  • Poncki dwa lata temu
    słone paluszki widzę, że wiesz dobrze czego potrzebują faceci. A czego szukają kobiety ? ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Uroda jest ważna dla 20 latek, kiedy hormony buzują, wtedy szukają najlepszej partii na pokazówkę przed koleżankami oraz najlepszego reproduktora.

    30 latki szukają tatusia dla swoich bombelków.

    40 latki szukają siebie.
    50 latki szukają fanów milfów
    60 latki szukają kolegów na grzyby.
    70 latki szukają taniej apteki.
    80 latki szukają koleżanek na spacerki.
    90 latki szukają kogokolwiek.
    100 latki szukają miejsca na cmentarzu.

    ???
  • Poncki dwa lata temu
    ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania