Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Przynęta

… tam, pradawny homo - sapiens zbliża się w ukryciu, do pozostawionej wczorajszego wieczora kępy soczystej trawy. Na miejscu homo - sarna już prowadzi ucztę, śliniąc się przy kolejnych, kęsach.

Silny wiatr wieje w kierunku myśliwego. Szelest ogromniastych liści zagłusza kolejne rozważne kroki. Kamienny grot przywiązany do masywnego kija, wtapia się, ze swym krzemiennym brązem między zeschłe liście.

Zaraz nadejdzie długo oczekiwany moment. Zostało jeszcze kilka kroków…

Wtem spod ziemi, błyskawicznym ruchem wyłania się osiem gigantycznych odnóży. Chwytają homo już nie sapiens, zarzucając na niego jedwabne więzienie.

Pająkowi nie udaje się jednak skończyć pracy, gdyż kula niebieskiej plazmy przeszyła jego ciało. …

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Będzie ciąg dalszy, prawda? Zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Nie, to już koniec. To jest wycinek z programu, który czytała Krystyna Czubówna ?

    Poprzednie drabble moje nie weszło na główną... ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki aha, rozumiem. To poszukam.
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Kula plazmy to Predator ? ale wyobrażam sobie, że jest to czytane przez Krystynę ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Możesz mówić wprost jak jest nie coś nie tak. Inaczej nie będę miał jak wniosków wyciągać.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, muszę poprzednią część najpierw przeczytać. Daj mi trochę czasu, please ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Nie popędzam. To była luźna uwaga tylko ponieważ Twój komentarz zabrzmiał jakbyś nie chciał mi przykrości sprawić tym co masz do powiedzenia ? Spokojnie. Jestem dorosły, radzę sobie z każdą krytyką.

    Poprzedni tekst "Medium" jest oddzielną historią.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, aha, rzeczywiście. To predator zastrzelił pająka, ale on na niego polował? Kto był przynętą i jak zastawioną? Trudno się zorientować...
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    ? Myśliwy stał się ofiarą, ofiara przynętą, a przynęta była myśliwym ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki ?
  • Poncki dwa lata temu
    Proponuję taką zabawę:
    powyższy tekst jest wycinkiem, który można kontynuować - w nieskończoność ?

    Niech każdy zainteresowany zabawą (w tym wątku) zacznie od trzech kropek i napisze co spotkało kolejnego myśliwego polującego na poprzedniego. Mam na myśli coś takiego (Co Wy na to?):

    ... predatora czychającego na pająka pochwycił pterodaktyl...
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dla mnie to za trudne byłoby. Gubię się zawsze w fabule. Ale pomysł fajny ?
    Pozdrawiam !!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania