Pokaż listęUkryj listę

Drabble - LBnD53 - Kogucik i kurka

w tematach: "rękawiczki" oraz "pożądanie"

 

Kochliwy młodzieniec od dziecka doceniał kobiecy wdzięk. Był przy tym zupełnie niewybredny. Można wręcz rzec, że wszystkie panie były w jego typie.

Miał w sobie "to coś". Serca dziewczęce ulegały równie łatwo, co łamały się z trzaskiem łez, rozbijanych o bruk. Wodzony ciekawością, nie zatrzymywał się zbyt długo przy jednej spódnicy.

Trafiła go "ta jedyna" w najmniej spodziewanym momencie.

Piękność doskonała, dla której pułki traciły głowy i na skinienie skakały w ogień.

Uśmiechnęła się właśnie do niego. Spędzili razem tydzień wspanialszy, niż jakakolwiek poezja jest to w stanie opisać. Znudziła się dość szybko i znalazła kolejnego chłopca z rozżarzonym wzrokiem.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • LBnDrabble 7 miesięcy temu
    Witamy w Bitwie i jeszcze zapraszamy do olinkowania na Forum
  • Szpilka 7 miesięcy temu
    Poncki, 'tą razą' puenta przewidywalna, bo to samo życie jak w przysłowiu - nosił wilk razy kilka... aczkolwiek stawiam piątaka, bo lubię Twoje pisanie 👍😉
  • Poncki 7 miesięcy temu
    Szpilka dzięki za piątaka i za lajka :P.
    Puenta ma być zaskoczeniem dla kogucika :)
  • Szpilka 7 miesięcy temu
    Poncki

    Aha, pewnikiem dziób mu opadł 😂
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Poncki↔No tak. Zapewne puenta zaskoczeniem była. Chociaż całkiem możebne, że owa piękność, też będzie kiedyś zaskoczona, bo gusta bywają... odjechane, niespodziane i nie mające nic wspólnego, z jakąkolwiek zasadą "widocznego piękna"↔Pozdrawiam😂:)
  • Poncki 7 miesięcy temu
    Piękno przemija. O tym krępującym fakcie wiele osób zdaje się zapominać. Jeszcze innym trudno jest się z tym pogodzić. I później , jak w piosence Hey, smarują się samoopalaczem.
  • Pasja 7 miesięcy temu
    Takie to są te kurki. Piękno dla każdego ma inne znaczenie i szybko matowieje. Kogucik pewnie był z pułku ułanów i popędził przed siebie, bo nie warto zaprzątać głowy jedną kurka.

    Miłego dnia
  • Poncki 7 miesięcy temu
    Czy piękno matowieje? Zależy co uznamy za piękne. Jeśli fizyczność to owszem, mamy mało czasu na tym świecie. Jeśli umysł uznamy pięknym, to z biegiem lat będzie tylko piękniejszy.

    Wzajemnie :)
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Bardzo sympatyczne drabble - całość na tak. Wszystkiego dobrego dla Ciebie :)
  • Poncki 7 miesięcy temu
    Dzięki serdeczne i wzajemnie :)
  • LBnDrabble 7 miesięcy temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.

    Literkowa życzy przyjemnej lektury
  • Margerita 7 miesięcy temu
    oryginalny tekst
  • Poncki 7 miesięcy temu
    To miłe 😃
  • Urszula Pieńkowska pół roku temu
    Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka. Miło się czytało. Lubię, gdy jest przewrotnie... Gratuluję i pozdrawiam serdecznie 🙂
  • Poncki pół roku temu
    To przysłowie pasuje jak ulał.
    Dzięki i równie serdecznie nawzajem 😃
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Ot, że tak rzeknę, znałem wprost take historie z realu.
  • Poncki pół roku temu
    Zatem historia z życia wzięta, na to wygląda.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Poncki, Nawet znałem bohatera takiej historii, miał jakąś metkę kasanowy i tulipana, nie tyle był z niego taki kochanek, co wygląd miał i sławny z uwodzenia, zaś o kobicie słyszałem tylko, że podobno bardzo, bardzo i tego. Konkretnie to za niepunktualność go olała - tzn. dostał ochrzan w zestawie z goodbye jak się godzinę, czy półtorej spóźnił do niej na chatę, no ale taka se mogła pozwolić.
  • Poncki pół roku temu
    stereo_dream-dolby-C
    Punktualność ważna rzecz. Trzeba pilnować skrupulatnie, bo jest pierwszym świadectwem szacunku. Widziać myślał chłopak, że każda mu ulegnie bezkompromisowo.
  • stereo_dream-dolby-C pół roku temu
    Poncki, On wprost, raczej, tak akurat myślał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania