Pokaż listęUkryj listę

Drabble - LBnD 45 - Przestroga

Rodzice często dostają w kość od swoich pociech tak intensywnie, że sięgają stanu, którego później żałują.

***

Samotny ojciec z trudem zajmujący się sześciolatką, postanowił zabrać córę na ognisko rodzinne. Na miejscu wszyscy oczywiście byli zachwyceni ślicznotką. Nie słyszeli wywrzeszczanych pod adresem tatusia przekleństw, dudniących całą drogę.

 

Dziewczyna była nieposłuszna i dokuczała staremu perfidnie przy każdej okazji. Rodzina ze śmiechem odbierała wszystko nie inaczej jak urocze.

 

W pewnym momencie ojciec nachylił się spokojnie do dziewczynki i patrząc jej prosto w oczy wyszeptał:

- Pamiętaj. Nie wolno ci, pod żadnym pozorem wyciągać tej małej szklanej, świecącej na pomarańczowo buteleczki, która leży w ognisku.

 

---

W temacie:

"Zasady poznaję się po to, żeby je później łamać."

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • 00.00 dwa lata temu
    Ślicznotką*
    Ojciec powinien zmienić podejście, a nie dzieciaka w piekło wrzucać.
    Nieznośne walczyło o uwagę.
  • Poncki dwa lata temu
    Dzięki za byka.
    Całkowicie się z Tobą zgadzam.
    Czasem jednak człowiek stoi nad krawędzią swojej wytrzymałości. Najłatwiej jest stracić kontrolę nad samym sobą.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Dobrze zagrałeś na wyobraźni czytelnika.5. Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Miło to słyszeć ? Również pozdrawiam ?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Wychowanie dziecka wymaga mega elastyczności ?

    Ciekawe drabble. Gratuluję i pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Chyba trudno jest mi sobie wyobrazić czego wymaganie dziecka nie wymaga ?

    Dzięki za ciekawy temat ?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Poncki Powodzenia ?
  • Poncki dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska
    wychowanie *
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witamy pierwsze drabble w Bitwie! Dobrej zabawy i uśmiechu. Olinkuj na Forum!

    Literkowa
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ale ona chyba tylko się sparzy... A potem rozpłacze że nie może dostać buteleczki...
    Pan Bóg podobnie zagrał, mówiąc "nie jedzcie z tego drzewa", ha ha ?
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Z doświadczenia wiem, że takie opażebie jest bardzo dotkliwe, ale ręki nie straciłem. ?
    Ciekawe spostrzeżenie z Bogiem, wydaje mi się, że on to zrobił ufając, że Adam i Ewa nie zerwą owocu, a nie dla tego, żeby rozwydrzone dzieciaki w końcu wywalić na swoje. Kto to wie, nie zbadane są wyroki boskie?
  • Pasja dwa lata temu
    Chcesz, aby dziecko nie zdradziło tajemnicy, powiedz mu o tym. Jednak czasem trzeba przełamać w sobie ten strach i spróbować ominąć pewne standardy rodzicielskie i wrzucić dziecko na szerokie wody.
    Ciekawe stosłówek?

    Pozdrawiam
  • Poncki dwa lata temu
    Prędzej niż później dziecko trzeba wywalić z domu, żeby się nauczyło samodzielności i odpowiedzialności za podejmowane mimo przestróg decyzje?

    Wzajemnie?
  • jakubvzc dwa lata temu
    Dobre, kurde, dobry drabbelek! Pozdrawiam! :)
  • Poncki dwa lata temu
    Dzięki serdeczne ? Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔A co by było, gdyby nieznośne dziecko, rzekło spokojnie↔Sam sobie wyciągnij buteleczkę.
    Jakby ojciec zareagował?↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Znaczyłoby to, że uczeń przerósł mistrza ? Pozdrawiam.
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Osiem drabble i tylko 700 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad - Autorze obowiązkowo!
    Głosujemy do 21 pażdziernika /piątek/ godz. 23.59
    Dziękuję Wszystkim za dobrą zabawę
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania