Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Okruchy

… albowiem 27 października 2019 roku, to właśnie w moim domu doszło do katastrofy podczas prac remontowych.

Ponieważ miłości odwzajemnionej doświadczam osobiście każdego dnia, a wydarzenia spotykające mnie w życiu codziennym, osobistym i zawodowym, w żaden sposób nie mogą nosić miana nieszczęśliwych, wnioskuję, że złomoc w żaden sposób nie znalazła podatnego gruntu we wnętrzu serca mojego, ani moich bliskich, tylko przemknęła beznamiętnie obok, jak woda trafiająca na marmur.

Wygląda na to, że kataklizmy biorące początek na mojej ścianie, doskwierające nieprzyjemnie wszystkim, będą pojawiać się jeszcze przez najbliższe cztery lata. Chyba, że za dwa lata, znów nieuważnie, podczas zakładania nowego …

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Zapraszam z Autorami tematów do Bitwy na Prozę!
    Obudźcie myśli i napiszcie swoją opowieść o hienach, albo o człowieczych plecionkach.

    Tematy znajdziesz tutaj: https://www.opowi.pl/forum/lbnp51-w1526/

    Liczę na Ciebie!

    Literkowa
  • Poncki dwa lata temu
    Termin z tego co widzę minął dziś w nocy.
  • Poncki przedłużone!!!
  • Poncki dwa lata temu
    Literkowa Bitwa na Prozę
    OK
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Fajny awatar. Prace remontowe to prosić się o kłopoty ?
  • Poncki dwa lata temu
    Awatar powstał przy powiększeniu ~10 000x ?

    Remont, ech..... szkoda gadać...
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Moce mogą ominąć, jednakowoż skojarzenie me, to takie od czapy raczej→''...podczas zakładania nowego"...pola uprawnego, grzybów:))↔Nie napisałem: pierwszego, bo jeszcze zapytasz, jakie było drugie.
    A tego nie wiem:)↔Avatar jak zróżnicowany krajobraz czegoś:)↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Kataklizm w roli głównej z opieńkami? Pożerającymi ludzi? Ciekawe. Czy to jedynie moja wyobraźnia po spożyciu ???

    Avatar - nie tyle krajobraz, co topografia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania