Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Foto-zabawa-7 - Jan "Błyskawica" Nowak

Od urodzenia żyłem z asfaltem w symbiozie i choć mam ledwo dwadzieścia lat, zapewniam wszystkich, że nie znajdziecie w mieście zwinniejszego kierowcy, a na trasie szybszego.

Odkąd mam prawko, opracowałem kilka przydatnych sztuczek. Na przykład, kiedy zapala się czerwone światło i wszystkie ślimaki hamują, ja jeden najcwańszy dodaje gazu, by zdobyć przewagę nad dwoma samochodami.

Gdy starczy miejsca, zostawiam busa z tyłu, niczym pocisk wyprzedzając po przystanku.

Każdy dzień to wyścig.

Lewa, prawa!

Prawa, lewa i odcięcie!

Już mam wszystkich frajerów za sobą!

Wszystkich oprócz tego tira…

 

Teraz sobie odpoczywam tu pod drzewem wdzięczny, żeście mi zawiesili na nagrobku kierownicę.

 

-----

 

https://zapodaj.net/817788dc9edcb.jpg.html

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Akwadar ponad rok temu
    No, i dobre!
    Coś tam przecinków zabrakło i jakiś szyk, ale niezłe, niezłe... :)
  • Poncki ponad rok temu
    Coś tam nareperowałem?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Żyj szybko, giń młodo. Gaz do dechy !!
    Pozdrawiam ?
  • Poncki ponad rok temu
    Jazda, jazda, biała mazda!
    Pozdrawiam,
  • Anonim ponad rok temu
    Nie pomyślałbym, że krzyż celtycki to krzyż z kierownicą ;)
    Niezłe.

    Pozdrość.
  • Poncki ponad rok temu
    Pierwsze moje skojarzenie jak zobaczyłem zdjęcie ?
    Pozdrawiam
  • Szpilka ponad rok temu
    Nom, niedawno się makabreska wydarzyła, porsche kierował człowiek bez głowy, też się śpieszył na cmentarz.

    https://www.youtube.com/watch?v=UAnUY_gOsDw
  • Poncki ponad rok temu
    0_o <WTF)
    ||||
    ||
  • Poncki ponad rok temu
    Z filmiku wynika, że wcale się nie śpieszył, w sumie to dość wolno jechał jak na autostradę?
  • Szpilka ponad rok temu
    Poncki

    Dlatego napisałam - makabreska ?
  • NataliaO ponad rok temu
    Jak ja lubię drabble. Początek był za długi, końcówka mocna.
  • Poncki ponad rok temu
    Też lubię drabble? Taki optymalny środek przekazu. Jest wystarczająco dużo miejsca, żeby narysować postać i opowiedzieć o kluczowej dla tej postaci sytuacji. Trzeba się przy tym jednak śpiąć, bo czasem jest dużo więcej istotnych szczegółów historii, niż mieści się w stusłowach.
    Mam w repertuarze więcej drabelków, więc zapraszamdo lektury?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Poncki↔Tak to bywa. Śmierć wybiera, lub my ją wybieramy. Wyobraziłem sobie, że tir z naprzeciwka coraz bliżej, aż wtem kierowca owego tira, wyciska się przez przednią szybę, w czarnej,rozwianej pelerynie, spod której jadący dostrzega żółte ślepka w czaszce, powiększa się do wielkiej śmierci, która wycina samochód kosą, z drogi, owijając wokół drzewa.
    Fajnie, że kierownicę dali, tylko że nic mu po niej. Już sobie swoim życiem nie pokieruje.
    Ech... lubię dziwować:)↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki ponad rok temu
    Dekaos Dondi
    Iście mangowy scenariusz przedstawiłeś. Kolorowy gorźny i dynamiczny. Kto wie, może właśnie tak dokonał Jan "Błyskawica" Nowak żywota ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Świetny tekst i przestroga też!
    Krótko i na temat

    Powinni takie Drabble instruktorzy nauki jazdy przeczytać wszystkim przyszłym kierowcom, którzy zdają prawko.

    I tu mój pomysł- jeśli możesz- proszę prześlij ten Twój tekst do Ośrodków Nauki Jazdy- na maila lub gdzieś na ich stronki- oczywiście tekst przydałoby się przeczytać dla wszystkich kierowców, ale myślę, że jeśli ujęłoby to 1 nogę z gazu...gdyby to choć jeden instruktor przeczytał....to myślę, że warto spróbować.

    Serdecznie pozdrawiam :-))
  • Poncki ponad rok temu
    Obawiam się, że tekst jest zbyt "bajkowy", żeby trafić do głowy narwanego małolata. Każdy taki pomyśli, że to nie jego dotyczy, bo przecież jest KOZAK za kierowbicą, a tekst jest o jakimś łamadze, który ewidentnie jeździć nie umiał.
    Spodziewam się prędzej antyreakcji na przestrogę.
    Na marginesie, słyszałem kiedyś, że 80% kierowców uważa się za świetnych.

    Co mi jednak zależy. Może faktycznie przęślę linka do ośrodków szkolenia kierowców. Zrobią jak chcą.
  • Atriskel ponad rok temu
    Poncki Hmmm może i faktycznie masz rację... wielu myśli, że coś ich nie dotyczy dopóki coś się nie stanie.
    Trzeba jeździć z głową, ale też i mieć refleks, bo czasem też i dodanie gazu jest potrzebne, by uniknąć właśnie kraksy, a osowiali kierowcy grają na nerwym tym pośpiesznym, znaki też nie zawsze są trafne.....
    Trening zdrowego myślenia i dostosowanie do sytuacji jak i szkolenie jak uniknąć opresji, by wszyscy wyszli z tego cało... jak i wiele innych aspektów przydałby się ma takim szkoleniu też... ale jak mówisz są niestety kozacy, których nic nie przekona.
    To był tylko taki mój pomysł, który zaświtał mi w głowie w momencie czytania, a czy dobry.. nie wiem.
    Pozdrowionka :-))
  • Charlotte41 ponad rok temu
    Świetny tekst :) Moja ocena to 5 :) Zapraszam również na mój profil :)
  • Poncki ponad rok temu
    Dziękuję za odwiedzinki, cieszę się, że się podoba. Nie omieszkam zajrzeć ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania