Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Zagwozdka

Ubzdurało się w narodzie wybranym, że ma zawżdy rację.

Przeto poszli do sędziego przedstawić świadectwa w sprawie, by rozstrzygnął uczciwie, kto kłamie.

Zagwozdka niemała, bo Zośka, dziesięć wiosen ma, jak ją wicher zbrzuchacił, ale wyznać nie chce któren.

Pół niewiary twierdzi, że to proboszcz we własnej osobie. Widziano, jak po długim czasie, wypuścił dziewczę ze spuszczoną głową z zakrystii.

Drugie pół uważa, że reżyser co z obwoźnym teatrem przyjechał. Dziecko w przedstawieniu główną rolę wszak dostało.

Sędzia nie zdążył, gdyż ze wschodu nadciągnęły zielone ludziki.

Na wspólnej mogile krzyczą do siebie dziś wkurwione dżdżownice.

- Nazisto!

- Pedale!

A sędzia dalej orzeka.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Trochę chaotyczne! Rozumiej, że to pastisz na polską polaryzację? Pozdrawiam bez oceny
  • Poncki dwa lata temu
    Tak. Polaryzacja polskiej nacji irytuje mnie najbardziej ze wszystkich naszych grzeszkow.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Dżdżownice zdecydowanie zostały zgorszone, zdegenerowane i mocno im się pomieszało. Dżdżownica nominalnie jest transem i w ogóle nie idzie w żadne hetero, upraszczając, to hermafrodytą, ale sama się nie zaspokoi - potrzebuje drugiej - niekorzystna fizjonomia, choć raczej zamysł starej ewolucji (przecież nie Boga Jahwe, on nie tworzy zboczeń), by zabarwnić pulę genów, w ten sposób powstaje tęcza, która jest symbolem, także seksu i miłości dżdżownic do dżdżownic.
    Jakoby zdania trochę z "Młota na czarownice" wyjęte, inkwizycja zapewne przyśle kogoś, kto przebada sprawę.
    Ufoki często nadlatują ze wschodu, czasem towarzyszy temu armagedon, a czasem tylko gra Abaddon, któren w logotypie też ma młoty, bo anioł z niego żaden a punkowa kapela, wrednie się podszywająca. Może spokojnie demonem wstąpić w prawego człowieka, rzec:
    - Zwę się Abaddon
    - Wynijdź! - powie klecha.
    - Nie, gdyż jest nas wielu.
  • Poncki dwa lata temu
    Tak, tak. Wiem co nieco o dżdżownicach?
    Obczaję Abaddon'a
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki A skąd się tam wzięły dżdżownice? I czyja to nagle mogiła wyskakuje?
    Chyba się jeszcze nie obudziłem. Przed drugą zmianą powinienem zajarzyć :)
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    Przyszły zielone ludziki. W domyśle zamordowały szystkich. Dżdżownice co żyły na wspólnej mogile zjadły mózgi trupów tam leżących przejmując ich legalność.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Jezu, Poncki.
    Pomogłeś mi bardzo na zatwardzenie.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa legalność= mentalność
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Kurde, ktoś zajął klopa!
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa nie wiem, czy to co napisałeś miało być komplementem?.. uznam, że tak. Dzięki?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Znaczy nic nie rozumiem z twojego wyjaśnienia, więc zamiast zatwardzenia przed lekturą, mam teraz rozwolnienie po.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa
    A. No to ja nic tu.nie poradzę. Potrzebny jest kefir.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki zabić mnie chcesz!
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa no co Ty. Kefir z rana powoduje, że życie nabiera rumieńców ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Hmm... może gdyby wyszła z ziemi trzecia dżdżownica, mediator z krwi i kości, to jako trzy, zaplotły by warkoczyk... były by zbyt blisko... by jedna, na drugą...↔takie pierwsze skojarzenie, sam nie wiem skąd... ?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Myślę, że jedna z dżdżownic czuła by się zawiedziona, ze spleciono ją francuzem ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Na takie dictum mogę jedynie... hymnąć w zamyśleniu?↔komórek szarych, jeżeli się takowe, jeszcze jakieś ostały:))?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania