Pokaż listęUkryj listę

Drabble - LBnD53 - Zakres, bezkres

Spoglądając w nocne niebo możemy dostrzec fragment kosmosu. Miliardy galaktyk rozsianych w bezkresnej pustce. Czy potrafimy objąć to umysłem?

Czy to co naukowcy nazywają wielkim wybuchem było faktycznie początkiem, czy jedynie częścią cyklu?

Nieskończoność nachalnie nas otacza, nieproszona dotyka każdego momentu naszego życia. Bez pytania przenika nasze ciała na wskroś, nie pozostawiając skończonej nitki. Nie zależy jej na nas, na czasie ani przestrzeni, mimo że wszyscy do niej należymy.

Jaki zatem my, mali podróżnicy z zakresem egzystencji wpisanym w prostą czasu, moglibyśmy mieć wpływ?

Cóż, proponuję zacząć od dobrej kawy, a później się zobaczy. Wyobraźnia przecież też się nie kończy.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Bettina rok temu
    Poncki. Bo człowiek chce pozostać jak najdłużej tam, gdzie stanęło serce.
  • Poncki rok temu
    Jak najdłużej to nadal nie jest nieskończoność :)
  • Bettina rok temu
    No jest. Amplituda prosta, ciągła.
  • Bettina rok temu
    No nuda, żywy w pamięci, trudno chcieć być martwym w czyjejś pamięci...zresztą. .tego nie czujemy, dzięki pierwszemu prawu dynamiki Newtona.
  • LBnDrabble rok temu
    Witamy w Bitwie! Powodzenia i dobrej zabawy.

    Literkowa
  • rozwiazanie rok temu
    Niezobowiązująca propozycja dobrej kawy na luzie . Podoba mi się trącający filozofią tekst.5. Pozdrawiam.
  • Poncki rok temu
    Kawa ma coś w sobie. To nie tylko pobudzający wywar, ale i spoiwa dla ludzi. Zawsze lepiej się kawę pije w towarzystwie. 😃
  • Dekaos Dondi rok temu
    Poncki↔Bardzo mi podeszło opko. to.
    Przejście od Wszechświata, poprzez pewne pytania i kwestie,
    co raczej do końca, nigdy zgłębione nie będą, do zejścia na Ziemię,
    czyli do picia kawy przez meritum, czyli człowieka, co by lepiej zrozumiał niezrozumiałe,
    który ów, jednocześnie pyłkiem, bez którego "bezkres" mógłby tak samo istnieć, jak istnieje. Widocznie musi, dla kogoś😃:)
    W pewnym sensie koniec "nieskończonej drogi", to na granicy, poza którą, nie ma już czasu i przestrzeni. Nawet pustki nie ma. Tak mnie naszło jakoś:)
    Pozdrawiam😃:)
  • Poncki rok temu
    Dekaos Dondi w rzeczy samej tak to właśnie wygląda :)
    Nie jestem tylko pewien czy istnieć musi bezkres dla kogoś czy właśnie dla nikogo? Albo też dla obu jednocześnie:)
    Człowiek natomiast ma taką przypadłość, że próbuje rozumieć to co go otacza na podstawie tego co widzi, jest w stanie dotknąć i poczuć. Żeby zrozumieć bezkres trzeba się oprzeć na tym czego się nie widzi i nie można dotknąć, a i wtedy nie ma się pewności, że się zrozumie :)
  • LBnDrabble 10 miesięcy temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Trzy drabble i tylko 300 słówek do zaczytania i podium dla Wszystkich!
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.

    Literkowa życzy przyjemnej lektury
  • LBnDrabble 10 miesięcy temu
    Głosowanie potrwa do niedzieli tj.09 (północ)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania