Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Duma

Kolejny dzień obcowania z najpiękniejszymi istotami żywymi.

Dotarliśmy dzisiaj na szczyt świata, nie będącym co prawda najwyższym, lecz od zawsze moim, a teraz naszym. Magiczne i piękne miejsce, które w pewnych okolicznościach pozwala zobaczyć jednocześnie przeszłość, teraźniejszości i przyszłości.

 

Obawiałem się, że się zawaha, będzie szukał wymówek lub zacznie płakać, lecz duma rozgorzała w moim sercu, gdy zrozumiałem, że zgodnie z przepowiednią pełen jest męstwa.

 

Chwila próby nadeszła, gdy stanęliśmy u progu otchłani.

Mroczna gardziel na stalowym, szorstkim od cynku tle, a on nawet się za siebie nie oglądając, po prostu doń wskoczył.

 

Gdy zjechał na dół, wołał o jeszcze.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • 00.00 dwa lata temu
    Wysokośc na niektórych zjeżdżalniach może być wyzwaniem ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szczególnie dla brzdąca co jeszcze sponad stołu nie wystaje?
  • 00.00 dwa lata temu
    Poncki Mi jeden taki wybryk malucha skończył się o mało co wybiciem szczęki. Dostałam z pięty w twarz, bo próbowałam go złapać na dole zjeżdżalni. ? Ja nie lubię żadnych wysokości, mam dziwne wrażenie, że mnie ziemia przyciąga jak magnes. Brrr
  • Poncki dwa lata temu
    00.00
    Tak, stopa na twarzy, rodzicielski klasyk.
    Wysokość jest wyzwaniem. Są tacy, którzy przed nią nie czują lęku, lecz większość musi ten strach pokonać lub poddać się mu.
    Nad wielkim kanionem w USA zbudowali szklaną platformę nad przepaścią. To by dopiero była chwila próby ...
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Brawo.5. ?
  • Poncki dwa lata temu
    Dziękuję ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dobre, skoki w przepaść też u Castanedy były.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Właśnie sobie zorganizowałem "Opowieści o mocy".
    Zaczynam lekturę w najbliższym czasie ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, wspaniale ?
    Ja sam chcę przestudiować wszystko jeszcze raz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania