Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Ciekawość

Zwiedzał ulice odległego miasta wiele miesięcy temu, delektując się regionalnymi specjałami.

Przechodząc koło jednej z kolorowych witryn, wyhamował zaintrygowany rozstawem świecidełek. Błyski raziły kolejne zmysły, powodując niekontrolowane rozdziawienie jaźni. Tyle cudów skondensowanych na jednej polichromatycznej bryle, o mdlącym wręcz zapachu jagód goji, jeszcze nie spotkał. Dodatkowo w rytmie serca, coś w nim żywo pulsowało, potęgując elektryzującą afirmację.

Ciekawość pchnęła śmielszego już delikwenta przez próg, gdzie kusiło intensywniej, wręcz do przesady, a atmosfera była przenikliwie gorąca i zaduszna.

Tak po prawdzie był to dopiero pierwszy stopień, ale już w sieni zdał sobie sprawę, że nie on będzie brał. Raczej będzie brany.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Grain dwa lata temu
    Posiadasz błędy stylistyczne, interpunkcyjne.
    Ja bym zakończył smiesznie - żydowskim targiem

    przeszło mu przez myśl, że tam nie oczekuje na niego koszerny sznycel, tylko rakarz z piekła.
  • Poncki dwa lata temu
    Heheh, poprawiłeś mi kolega humor, który rzutował jak widać na ton i treść utworu.
    Przeczytam, spróbuję pokombinować.
  • Grain dwa lata temu
    Poncki - no to życzę rozchajcowanej baby pod kilem
  • Poncki dwa lata temu
    Grain
    Wzajemnie ?

    Przeczytałem jeszcze kilka razy i pomimo, iż doceniam Twój humor, zostawię zakończenie akurat nietknięte. Subiektywnie oddaje dokładniej to co chciałem przekazać.
  • Grain dwa lata temu
    Zakończenie będzie miało coś z nietkniętej kobiety
  • Poncki dwa lata temu
    Ciepło, ciepło ?
  • Poncki dwa lata temu
    Teraz lepiej z zakończeniem?
  • Grain dwa lata temu
    Poncki prawie, prawie.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Pierwsze skojarzenie↔To pewnie smaczny piesek, ciekawy był... i został zjedzony.O!:))
    Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    No, potrafię to sobie wyobrazić. A drugie skojarzenie?
  • Poncki dwa lata temu
    Również pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania