Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Zew natury

Tysiące lat temu życie pierwszych ludzi wyglądało zgoła inaczej. Kobiety trzymały pieczę nad ogniem w jaskini, mężowie zaś na polowaniach, mieli za zadanie nakarmić rodzinę, tym co uda im się zabić.

 

Bohater, o którym opowiem historię tropił zwierza od kilku dni. Przedzierał się przez gęsty las. Biegł bujną łąką. Pokonywał równiny przysparzające o agorafobię. Nie straszne mu były warunki niesprzyjające atmosferyczne.

 

Zatrzymał się nagle. Kucnął szybko i zastygł w skupieniu. Czekał w napięciu na odpowiedni moment, którego spodziewał się już od dłuższego czasu.

Wystarczy jedno precyzyjne pchnięcie…

 

Homo-erectus rozgląda się z niepokojem.

Na jego nieszczęście wszędzie dookoła rośnie tylko oset.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Ha, domyśliłem się ?
    Dobre ?
  • Poncki rok temu
    Każdy, kto choć raz znalazł się w podobnej sytuacji, na pewno się domyśli ?
  • Szpilka rok temu
    I po co mu ten erectus w ostach? ?

    *niestraszne

    Fajoskie ?
  • Poncki rok temu
    No cóż, to już taka męska przypadłość... ?
  • rozwiazanie rok temu
    Dobre ?
  • Poncki rok temu
    Dzięki ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Poncki↔Przeczytałem już wcześniej, ale czasami człek nie głowy. Hmm... nie bardzo wiem, czy jeno jeden bohater, czy dwóch, występuje tu. Od tego zależy skojarzenie. Skoro był przykucnięty, to niewidoczny, a skoro ten drugi...
    chyba czegoś nie zrozumiem i się nawet tego nie wstydzę.O!↔Pozdrawiam ?:)
  • Liv12365 rok temu
    xD w sumie drabble trochę z jajem. Podoba mi się. Aczkolwiek wstęp trochę jak w jakimś tekście przyrodniczym. Czytała Krystyna Czubówna czy coś. ;p

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania