Pokaż listęUkryj listę

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Drabble - Postępowa księżniczka

… wielu przed nimi bestia zabiła.

Dwóm rosłym synom kowala, uzbrojonym w długie pały, okamgnienie zajęło rozpapranie stwora, za którego w owym królestwie płacono ręką córki.

Zaproszono ich zatem do zamku.

Królewna widząc wielkoludów zagryzła wargi i poprosiła ojca o chwilę z wojownikami na osobności.

Król zgodził się, ponieważ nie wiedział jak dwóch śmiałków nagrodzić. Wszak córkę miał jedną.

Po dwóch godzinach cała trójka wyszła z komnaty królewny uśmiechnięta, lecz bracia odeszli bez słowa. Zdziwiony król zapytał:

- Córko moja, przebiegła, cóżeś tym śmiałkom rzekła, że odchodzą bez zapłaty?

Przecierając delikatnym nadgarstkiem kącik bezwstydnie uśmiechniętych ust, odparła słodko:

- Zaproponowałam rożen, tatku.

 

---

Inspirowane niedawnym opowiadaniem Dekaosa, lecz inne zakończenie mi się nasunęło ?

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Zakończenie w guście mym ?:)↔Dwie pieczenie, na jednym ogniu↔Pozdrawiam ?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Myślę, że Antoni nie ma co się nie zgadzać. Oba skojarzenia trafiają w sedno ? Twoje jednak nawiązuje do skutku działania przebiegłej księżniczki a Antoni...
  • Anonim dwa lata temu
    Nie zgodzę się z Dekosiem, rzekłbym, że to gra w dwa ognie ;)
    A swoją drogą nie sprawdzałem, czy taka królewna mogłaby zawisnąć... ;)

    Pozdrawiam
  • Poncki dwa lata temu
    ... nawiązujesz do sposobu działania córki króla w tej niekomfortowej dla władcy sytuacji, lecz jak widać bardzo komfortowej dla niej ?

    Myślę, że fizyka nie zaneguje możliwości zawiśnięcia ?

    Jestem też pewien, że znajdą się tacy co to sprawdzić będą chcieli na własnej skórze, ale i tacy, którzy by z zazdrości ogień prawdziwy rozpalili.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Rożen, no ja prdl! ??? Takiego określenia jeszcze nie słyszałam, za co szacun - bardzo obrazowo oddaje klimat wydarzeń w komnacie. ? Ciekawe tylko, czy tatuś zajarzył, bo jeśli tak, będzie miał chłop o czym myśleć po nocach. Drabble fest, puenta bombowa!???
  • Poncki dwa lata temu
    Trzeba mieć fantazję ? Jak królewna ? Jak przeczytasz opowiadanie Dekaosa to zauważysz, że takie rozwiązanie królowi może się spodobać bo bestii w królestwie sporo a córka tylko jedna.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Poncki Czytałam. ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Rożen, no pierwszy raz to tak, wesoło jest. Przeczytam później tekst bazowy. A czy królewna była dziewicą? - tak na marginesie, dziewice bywają bardzo napalone.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Branża porno może wdrożyć coś tego tam... w dialogach.
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Nie wiem, czy była dziewicą. Musiał byś zapytać synów kowala ?
    Król może nie być świadomy stanu faktycznego.
  • Grain dwa lata temu
    Baby to są już nie chuje a wibratory - powiedziała moja zona po dniówce, a właściwie po przerwie śniadaniowej, na którą jedna z prostych szwaczek /no nie z Bangladeszu/ przyniosła swoją kolekcję motyli tzn wibratorów.
  • Poncki dwa lata temu
    Żeby się pochwalić czy podzielić?
  • Grain dwa lata temu
    Poncki, nie mam na nią namiarów.
  • Poncki dwa lata temu
    Grain
    Ja to widzę tak, że kobita jest tak stłamszona społeczeństwem i konwenansami, że musi się uciekać do sztucznych pociech.
  • Grain dwa lata temu
    Poncki dalekowidz.
  • Poncki dwa lata temu
    Grain
    a nie łatwiej i przyjemniej byłoby jej po prostu złapać na noc chłopa z odzysku? Gdyby tylko sąsiadki nie zaczęły gadać od razu....
  • Grain dwa lata temu
    Poncki dalekowidz.
  • Poncki dwa lata temu
    Grain
    chyba już nie tak daleko
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dla mnie to bardziej żart niż grabble. Książnicki z baśni to istne zakapiory. Pozdrawiam 5
  • Poncki dwa lata temu
    Poniekąd masz rację. Jest to pewien rodzaj żartu, ale przyznać musisz, że zjadliwy ?
  • Grain dwa lata temu
    To księżniczka czy kórwewna?
  • Poncki dwa lata temu
    Właśnie. Dobre pytanie (w zasadzie to czekałem na nie ?). Ona bardzo to lubi. Czy czyni to z niej kórwewnę?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki, puenta zaskakująca i okrutna ?
  • Poncki dwa lata temu
    A przepraszam, okrutna pod jakim względem?
  • Poncki dwa lata temu
    Bo mam wrażenie, że w tej konkretnej sytuacji to wszyscy są wygrani? Czy się mylę?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    Względem rożna, chciała ich upiec?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    Chyba nie, bo odeszli z niczym, a miała być nagroda ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka
    Ach tak. Brutalne i okrutne ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka
    Chyba jej się nie udało ich upiec.
    Może po prostu zaprosiła ich na grilla?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    To jakieś lebiegi, ci synowie kowala, jeden grill za rękę i pół królestwa? ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka
    Cóż może to dobry rożen był ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka
    A królewna mistrzynią rożnowania?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    Może, ale ludzie to materialiści i chcą dużo takich, a nie tylko jeden ?
  • Poncki dwa lata temu
    Szpilka
    Widocznie taka była umowa za zamkniętymi drzwiami.
    Z drugiej strony, bestie w królestwie mogą się jeszcze pojawić.
    Przyjść same lub zostać przygnane - kto je tam wie.
    Może to nie ostatni rożen w życiu braci w towarzystwie królewskiej córy ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania