Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Armagedon? 2

-- Dzień dobry panie Masztalski! Sugeruję, abyś pan zebrał rodzinę i uciekał w góry!

- Panie Nowak. Po co niby miałbym uciekać? Dzień dobry.

-- Za pewne dostał pan Alert na smartfona, tak jak i cała pańska rodzina?

- Dostałem, cóż z tego? Śrubska mi do dziś w oknach zostały. Zaraza. Nie da rady wykręcić, tak przykręciłem.

– Proszę mi zaufać, widziałem zdjęcia satelitarne…

- Panie Nowak! Proszę nie siać paniki! Dość się już nastresowałem przez dotychczasowe Alerty! Dowidzenia!

 

Tej letniej nocy przyszedł deszcz o kilkuletniej objętości. Nie był to jeszcze armagedon, ale zalało wszystkie domy w miasteczku do pierwszego piętra. Masztalski noc spędził na dachu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Grain dwa lata temu
    Gajowy Maruha mimo alertu poszedł na ustawione polowanie z tutejszymi notablami.
    Żona ostrzegała, że w taką pluche nikt nie przyjdzie.
    Wraca, zmoknięty, zmarznięty tuli się do żony, mówiąc
    - ale leje
  • Grain dwa lata temu
    - Ale piżźźździ.- Na co rozespana żona odpowiada:
    - A głupi, stary ciul polazł na polowanie.
  • Grain dwa lata temu
    to jest argamedon
  • Poncki dwa lata temu
    Grain a nie.tak wygląda czasem codzienność? ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    ???
  • Grain dwa lata temu
    Fotek nie robię - sorry.
  • Poncki dwa lata temu
    Ależ nie śmiem nawet oczekiwać.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Ostatnie zdanie powala!!!??? Brawo Ty!??
  • Poncki dwa lata temu
    Dziękuję ? trzeba przyznać, że facet wszystko ogarnia na opak. Pytanie teraz powstaje. Do kogo pretensje i kogo obarczyć odpowiedzialnością?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Poncki Tuska? ???
  • Poncki dwa lata temu
    ZielonoMi? no tak, wybór wydaje się dość oczywisty...
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔A jednak Masztalski przewidywalny był. Zbudował chałupę z dachem. Chociaż jeszcze lepiej, by zamiast dachu, wybudował arkę↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Jak by słuchał Nowaka to by miał w życiu połowę mniej problemów. Ciekawe czy by mu.wystarczyło płyt OSB na arkę?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania