Pokaż listęUkryj listę

Drabble - LBnD 44 - Priorytety

Podróżowali przez niezbadaną dżunglę razem, dwa w jednym, jak zwykle spierając się o wszystko.

- Patrz! Jaka wspaniała jaskinia! Chodźmy zobaczyć, co jest w środku!

- Nie. To niebezpieczne, może tam mieszkać ktoś, kogo nie wypada drażnić.

- Słyszysz!? Za skałą jest strumyk! Strasznie chce mi się pić!

- Też jestem spragniony, lecz wodę musimy przegotować. Rozbijemy tu obóz, bo robi się już ciemno.

- Ale nudzisz... Mieliśmy przecież przeżyć przygodę, a ty nas ciągle hamujesz! Nie słucham cię już! Biegnę zobaczyć co jest za tamtymi zaroślami! Hurra!

- Nie powinniśmy biec w ciemnościach przez te chaszcze, tam może być…

- Cicho Rozum! Daj żyć! AAAAAAAaaaaaaa…..!

- Przepaść…

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Szpilka dwa lata temu
    Nom, przygoda fajna jest, kiedyś po ciemku rozbijałm namiot, bo pewien wesołek miał ułańską fantazję i czas na wszystko. Tjaaa, nie wyspałam się łokrutnie, namiot na zboczu, śmieszny widok musiał być ?

    Fajoski drabbelek ?
  • Poncki dwa lata temu
    No proszę. Miał nawet czas na to, żebyś rozbiła namiot?
    Z drugiej strony satysfakcja po twojej stronie, bo może byle jak, ale jednak?
    Dzięki?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Bardzo fajne drabble. Jak najbardziej odwieczny konflikt. Czy wybrać rozum i związane z nim poczucie bezpieczeństwa? Czy zaszaleć, zaryzykować i wyjść poza strefę komfortu?

    Fajnie się czytało. Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Dziękuję?
    Swoją drogą strefa komfortu to podobno najgorsze miejsce w jakim się można znaleźć, ale ja wcale nie uważam, żeby tu było, aż tak źle ?
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy i wygranej!

    Literkowa
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Jeszcze proszę olinkować na Forum!
  • Poncki dwa lata temu
    LBnDrabble
    Zrobione.
  • Pasja dwa lata temu
    We mnie też mieszka taki Stefan. Czasem trzeba posłuchać siebie i pomyśleć nim będzie za późno. Niestety priorytety z biegiem czasu zmieniają się, a my zwykle tkwimy w tych już nieaktualnych.
    Podejmowanie decyzji jest poniekąd ukierunkowanie priorytetów i cenną wartością. Dokonywanie wyborów oraz porządkowania się sobie, jest jednym z ważnych priorytetów w naszym życiu.

    Pozdrawiam
  • Poncki dwa lata temu
    Dzjękuję za odwiedziny ?
    Rozumiem o czym mówisz jednak czasem głos serca jest tak intensywny, że nie słyszymy nic poza echem przypominającym o konsekwencjach.

    Z drugiej strony, czasem droga nie jest oczywista. Rozum sam nie wie. Wtedy należy słuchać serca.
  • JakubWilk dwa lata temu
    Ostrożny, kalkulujący Rozum i dzikie, spragnione przygody Serce - odwieczny konflikt w każdym z nas :) Pozdrawiam
  • Poncki dwa lata temu
    Dzięki?
    Dokładnie tak. Również pozsrawiam?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Znaleźć czasami złoty środek, między jednym, a drugim, to czasami trudne. To zależy, jaki człek jest.
    Chociaż spadanie jest całkiem przyjemne. Każdego co innego napędza:)↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Jak byłem młodszy to wielokrotnie spadałem z ogromnych wysokości w snach. Pamiętam dobrze ten przerażający moment tuż przed uderzeniem w ziemię i satysfakcję, że nic się nie stało.

    A w kwestii złotego środka to moim zdaniem w kwestiach spornych słuchać serca.
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 24 wrzesień /sobota/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Margerita dwa lata temu
    Cudne
  • Poncki dwa lata temu
    Dzięki ?
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Wspaniałe, życiowe zakończenie. Doskonała satyra i ogólne nawiązanie do zbioru pewnych zachowań i postaw, które zdarzają się bardzo wielu ludziom, częściej lub rzadziej.

    5, pozdrawiam ? ? ?
  • Poncki dwa lata temu
    Jak by nie patrzeć, ciężko jest przez życie brnąć z rozszalałym temperamentem i przezornym intelektem?
    Dzięki ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania