Pokaż listęUkryj listę

Drabble - LBnD48 - Myśliwy

[w temacie: Lepszym być?]

 

Trudno mu zasnąć wśród dręczących koszmarów. Budzi się do pracy dużo wcześniej niż pozostali mieszkańcy metropolii. Brak skupienia z powodu małej ilości snu przezwycięża kawą.

Na co dzień zajmuje się polowaniem i wykonuje powierzone zadania z wyjątkową starannością. W niczym nie przeszkadza niezdrowy tryb życia, jaki prowadzi. Kluczem jest odpowiednie przygotowanie. Precyzyjny dobór oręża, przynęty, kamuflażu oraz ostrożne tropienie ofiary, pozwalają bezbłędnie zadać śmiertelny cios.

Rzemiosłem trudni się już od wielu lat, a skutecznością zyskał poważanie w wielu środowiskach zajmujących się pokrewnymi dziedzinami. Czuje, że za każdym razem staje się lepszy.

O ile można mówić o byciu lepszym, mordując ludzi.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • LBnDrabble ponad rok temu
    Witam w Bitwie i życzę dobrej zabawy ze stusłowkami!

    Literkowa
  • Szpilka ponad rok temu
    Jak na złych poluje to spoko loko, niechaj go nigdy nie złapią ?

    Fajoskie ?
  • Poncki ponad rok temu
    To jest inspirowane postacią Richarda Kuklińskiego pseud. "The Iceman".
    Z tego co wiem to mordował nie tylko złych, ale i bezdomnych i takich co to po prostu weszli mu w rogę.
    Złapali go. Wyrok na podwójne dożywocie, ale umarł.

    Nakręcili o nim film.
    https://www.cda.pl/video/1202037369
  • Szpilka ponad rok temu
    Poncki

    Aha, nie przepadam za zwyrolami ?
  • Poncki ponad rok temu
    Szpilka
    Zwyrol jak się patrzy, ale co by nie mówić to też sławny rodak ? jak Małysz czy Kubica ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Poncki

    Sława to sława, ale ja takiej nie łaknę. Przypomniały mi się przemyśliwania pewnego profilera, otóż: seryjny morderca umieszczał ciała w domu, w ogromnej wannie pralniczej, ciała się rozkładały, zalęgły się muchy i czerwie i on mieszkał z trupami, i robalami, bo nie wiedział, jak wyjść z tego impasu. Wcale nie tak łatwo pozbyć się ciała ? Profiler, analizując poczynania mordercy, próbował się wgryźć w jego chory albo zwyrodniały umysł.
  • Poncki ponad rok temu
    Szpilka
    Wątpię, aby było wielu ludzi, którzy chcieliby akurat takiej sławy. W zasadzie sam Kukliński pewnie sławy nie chciał, wręcz przeciwnie wolałby, aby nikt nigdy o nim nie usłyszał (oprócz zleceniodawców).
    W jednym z filmów jaki kiedyś widziałem (nie pamiętam tytułu) jest taki motyw, że w zbiorniku cysternie są cztery beczki. W trzech gangsterzy przemycają kokainę z Meksyku do USA a w czwartej jeździ tam i z powrotem trup (taka zabawa).

    Tak sobie myślę, że "pozbywanie się ciała" to niezły temat na jakąś bitwę literacką na opowi ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Poncki

    Właśnie zabawa się zaczyna, Niepowtarzalny zorganizował, luknij ?

    Trzeba tak napisać, żeby nikt Cię nie rozpoznał jako autora, mnie się rzadko udawało.

    https://www.opowi.pl/uwaga-uwaga-najlepszy-konkurs-rozpoczyna-a81616/
  • Poncki ponad rok temu
    Szpilka

    Zdarza się, ale dobrze, że dalej próbujesz ?
  • droga_we_mgle ponad rok temu
    Dobre.
    Najwyraźniej nawet mistrzów w swoim fachu dręczą koszmary...

    Pozdrawiam.
  • Poncki ponad rok temu
    Z tymi koszmarami to moja próba wczucia się w postać. Ciężko mi jest sobie wyobrazić, że takie rzemiosło bez koszmarów, ale w sumie ludzie są różni.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Poncki↔Pomimo niezdrowego trybu życia, to w pewnym sensie, "esteta" , a nawet pedant w swoich przygotowaniach do pracy, by dojść do perfekcji. Jeżeli chodzi o koszmary, to zależy, co w takiej głowie siedzi i jakimi "wartościami" się kieruje:)
    Trochę mi przypomina ów tekst, dawny mój, gdzie zabijał, czyniąc dobro w jego mniemaniu:)↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki ponad rok temu
    Dekaos Dondi
    Nie znam żadnego seryjnego mordercy osobiście. ? Może tacy jak "American Psycho". Pedantycznie poukładany lecz dręczony kompleksami (w sumie ciężko powiedzieć czy faktycznie zabijał), albo tacy jak "Benkarty diabła", brudni i wrażliwi, lecz inaczej. Nie wiem jacy są na prawdę. Albo jak w "Teksańskiej masakrze piłą mechaniczną" z czystej chęci zadawania cierpienia.
    Tak czy inaczej wydaje mi się, że każdego nawiedzają koszmary, niezależnie od wyznawanych wartości. Każdego coś przeraża. A sny mają to do siebie, że potrafią przeważać bardziej niż rzeczywistość.

    Moim zdaniem Iceman zabijał dla chleba ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Ha, domyśliłem się ?
    Zwykły myśliwy też powinien mieć koszmary...
    Pozdrawiam ?
  • Poncki ponad rok temu
    Chyba z przejedzenia ?
  • LBnDrabble ponad rok temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Pięć drabble i tylko 500 słówek do zaczytania.

    Głosujemy do 24 stycznia /wtorek/ godz. 23.59

    Dziękuję za udział i zapraszam do zagłosowania.
    Liczę też na czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa
  • Pasja ponad rok temu
    Bardzo ciekawa rozprawka na temat coraz bardziej powszechny w dzisiejszej rzeczywistości. Myśliwy? To nie tylko człowiek posiadający broń, to może być człowiek obok nas. Na każdej płaszczyźnie może szykować sie na atak. Dobre wejście w temat i dobra puenta.

    Pozdrawiam
  • Poncki ponad rok temu
    Jestem zdania, że złote lata seryjnych morderców mamy już za sobą. W dobie powszechnej cyfryzacji dużo łatwiej wykryć sprawcę.
    Odgrzebuje się nawet nierozwiązane przed latami sprawy i przy użyciu współczesnej technologii dowodzi zabujstwa.
    W zamian jednak społeczeństwo jakieś takie bardziej znieczulone i agresywne. Żądło kiedy ktoś odpowie "Dzieńdobry" a już na odpowiedź na pytanie "jak się pan dzisiaj miewa" nie ma co w ogóle liczyć. W takim społeczeństwie łatwiej o nóż pod żebrami niż ciepłe słowo.
  • Margerita ponad rok temu
    Podoba mi się
  • Poncki ponad rok temu
    Dzięx ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania