Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Niezłomny

- Przepraszam. - leniwie przeciągnął grubas - My tu tylko wykonujemy swoją pracę. Daj Pan spokój bo ta robota sama w sobie jest mało przyjemna.

- A niby jak ja mam teraz wejść do mieszkania? Żona na mnie czeka. Proszę mnie wpuścić do bloku.

- Ja do Pana nic nie mam… - odgryzł kawał ociekającego sosem kebaba, pomielił chwilę niedokładnie i dokończył - …, ale doftałem rofkaf nie fpufpaff, tho nie fpufpam. - przełknął.

- Jest Pan bezczelny! JA płacę podatki! Jestem Pana pracodawcą! Rozkazuję Panu, zejdź mi Pan z drogi!

- Skoro Pan tak sprawę stawia… - wziął kolejnego kęsora nie ruszając się z miejsca - …, tho profhe mie chwolnih.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ha ha, dobrze mu powiedział.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Błyskotliwie, na pewno, ale dla mnie ten policjant to antybohater.
    Uważam, że nie powinien się tak zwracać do obywatela, jakiego by nie miał ciężkiego dnia.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, ale to obywatel zaczął. Ten policjant też płaci na siebie podatki zresztą.
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Zgodzę się, że płaci podatki. Wczuj się w tego obywatela. Stoi przed Tobą człowiek, ktory jest całkowicie wyrafinowany w tym co robi i bez podania przyczyny tak na prawdę (dostałem rozkaz więc nie wpuszczając to moim zdaniem kiepskie uzasadnienie) ogranicza twoje prawo. Ja bym się zezłościł.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, spróbuję się wczuć, ale policja i wojsko to tylko aparat kontroli zasobów ludzkich, przecież oni są dla państwa, nie dla nas.
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    No właśnie. W tym rzecz, że powinni dla nas. To właśnie chcę obnażyć i wyeksponować.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki : Rozumiem, ale myślę, że nie powinni z samej swojej natury... To byłaby sprzeczność. Dla mnie obywatel jest śmieszny ze swoim oburzeniem i roszczeniami. Text bardzo mi się podoba, mimo, że odbieram dokładnie odwrotnie.
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Cieszę się, że się podoba ?
    W sumie różnic w odbiorze można się było spodziewać.
    Percepcja jest sprawą unikatową na skalę jednostki ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Mnie zupełnie nie rozbawiło. Drabble powinno mieć niespodziankę na końcu. Pozdrawiam 2
  • Poncki dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz, chciałem jednak zaznaczyć, że w zasadzie nie pisałem tego z myślą, że ma być śmieszne. Owszem błyskotoiwość/bezczelność pana władzy może być na swój sposób zabawna, lecz nie w tym rzecz. W zamyśle moim jest satyra dotycząca ignorancji niektorych Policjantow.
    Niespodzianką miało być to jak daleko w swoim hamstwie posunie się Pan Władza.
    No ale cóż, może to tylko moja percepcja.
    Również pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Hmm... jeden i drugi, zachował się nie tak, idąc za bardzo... w skrajność.
    Grubas niby nic złego bezpośrednio nie powiedział, ale chcący wejść,
    mógł się poczuć, jak jeno natrętna mucha, którą trza odgonić
    Jednocześnie władza, też poszła za daleko.Takie słowa, nie były potrzebne.
    Sądzę, że gdyby rozmowa była "dwustronnie inna" to by wszedł:)
    Takie subiektywka ma:)↔Pozdrawiam ?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Masz rację.
    Jednemu puściły nerwy drugiemu wodze kulturowe.
    Ciężko dziś o dwustronnie inną rozmowę. Taką z poszanowaniem rozmówcy.
    Jak się w końcu nie zaczniemy dogadywać ...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania