Pokaż listęUkryj listę

Drabble - NSzO53 - Bajka o opowijskiej królowej

w tematach: "Ten głaz ma nadzwyczaj irytującą osobowość", "Bułka z masłem - najprościej", "Na faktach z opowi"

 

Urok rzuciła czarownica na królową Warkinię.

Przekleństwo niewybredne w mgnieniu nestorkę w kamienną skorupę odziało. Jedynie w sercu się nic nie zmieniło - biło aż miło.

Legendy się po królestwach niosły, że wielu śmiałków majestat posągu już widziało, żadnemu jednak czaru się nie udało odczynić świadomie.

Nawiedził krainę znęcony królestwem i władzą Ser Boguton, prawdziwy patriota nawiasem. Obsypał jaśnie panią perełkami, czyli z zachwytu ożyła.

Przywitała go wdzięcznie, że perełki jakieś nie takie jak być powinny - koślawe, a dalej to już leciała po wszystkim jak się patrzy.

Każdy kto z dalsza oglądał mezalians, zgodnie stwierdzał:

- Był spokój, najprościej byłoby wyryć epitafium.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pasja 9 miesięcy temu
    Królowe niekiedy przyglądają się w krzywym zwierciadle i dlatego są wredne.

    Miłego dnia
  • Poncki 9 miesięcy temu
    Ta jedna jest wyjątkowo wredna :P
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Sympatycznie się to czytało. Pozdrawiam :)
  • Poncki 8 miesięcy temu
    Podziękował :)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Poncki↔Królowe są takie i siakie. Poddani też. I w ogóle wszyscy, są jacy są i przestaną kiedyś być.
    Fajnie napisane. Tak dostojnie dworsko:)→Pozdrawiam😉:)
  • Poncki 8 miesięcy temu
    To co napisałeś to też świetny tekst na epitafium.
    "...wszyscy, są jacy są i przestaną kiedyś być."

    Dzięki i pozdrawiam 😁

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania