Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Grupa wsparcia

Należymy do grupy wsparcia dla ludzi z pokiereszowanym zdrowiem psychicznym.

Widujemy się we wtorkowe wieczory, zazwyczaj w grupie piętnastoosobowej. Po kolei wyrzucamy to, czym nas życie przygniata. Wyznania przynoszą wątpliwą ulgę, ale istotą jest spotkanie i jednoczenie się we wspólnym dole.

We wrześniu dołączyła nowa twarz. Śliczna dziewczyna o imieniu Klaudia z miejsca wydała się zbyt wesoła, jak na depresję. Dla każdego miała miłe słowo.

Czuliśmy jak z biegiem czasu jej obecność nam pomaga, ale jednocześnie obserwowaliśmy jak staje się coraz bardziej przygnębiona.

Wspólnie wywnioskowaliśmy, że dziewczyna musi być wampirem. Osikowy kołek w jej sercu ostatecznie rozwiązał dręczący nas problem.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Szpilka dwa lata temu
    Wampiry emocjonalne są na pewno, nie trzeba ich zaraz kołkiem traktować, wystarczy wykopać z towarzystwa ?

    Fajoskie ?
  • Poncki dwa lata temu
    Masz racje bezspornie. Wygląda jednak na to, że towarzystwo z jakiegoś powodu podjęło nie do końca właściwą decyzję ?
    Dzięki?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Można by też tak zrozumieć, że dawała od siebie, aż tyle "miłych słów", że w końcu dla niej zabrakło,
    a na wsparcie nie mogła liczyć, bo przyzwyczaiła... i nagle... przestała, bo przygnębiona.
    No jak tak mogła!↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Może być. Przecież apetyt rośnie w miarę jedzenia. ? a jak jest apetyt a nie ma co zjeść to człowiek przestaje być sobą ?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Grupa wyssała z niej energię, a potem nie była w stanie patrzeć na swoje dzieło i usunęła dowody.

    Fajne drabble. Gratuluję ?
  • Poncki dwa lata temu
    W takich okolicznościach, aż strach zapytać gdzie podziały się zwłoki ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Za Urszulą ?
    Jednak w realu często trudno się śmiać z tej "wampirycznej" mocy "ludzi z pokiereszowanym zdrowiem psychicznym". Często opiekun osoby chorej załamuje się, wpada w depresję. I jemu też należy się wtedy wsparcie.

    Czy istnieją grupy wsparcia dla wspierających? Takich, jak ta dziewczyna, która "dla każdego miała miłe słowo"?
  • Poncki dwa lata temu
    Trzy Cztery
    Jest nawet takie przysłowie:
    "z jakim przestajesz, takim się stajesz".
    Niewątpliwie są ludzie, którzy potrzebują pomocy ze względu na stan zdrowia psychicznego. Na pewno pomoc im nie jest łatwa. Dlatego jestem zdania, że ci co się podejmują takiego przedsięwzięcia bez przymusu to prawdziwi bohaterowie.
  • maciekzolnowski dwa lata temu
    Moja krew, mój humor, tak trzymać! :)
  • Poncki dwa lata temu
    Nie wiem, co masz na myśli pisząc moja krew, ale z reszty wnioskuje, żeś zadowolon?
    Cieszę się, miło mi ?
  • anat dwa lata temu
    Co tu rozważać, roztrząsać...takie ecie-plecie.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Za dobre chęci trzeba płacić, niestety...
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Otóż to. Powiadają, daj palec a wbija kołek i obgryzą truchło do kości. Chyba.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Tak do koleżanki? Nununu?
  • Poncki dwa lata temu
    Widać się nie do końca zaprzyjaźnili ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania