Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Śnieg na szosie

Przyszła zima, choć w tym roku niechętnie. Nawet nie zaskoczyła drogowców. Owinąwszy się szczelnie szlafrokiem, przytaszczyła swą przeziębioną osobowość z termometrem w buzi i gorącą herbatą w gigantycznym kubku i mimo przeciwności posypała trochę śniegiem jezdnie symbolicznie, dla przypomnienia, że istnieje.

Kierowcy nagle zwolnili do czterdziestu na drogach krajowych. Paradoksalnie to jedyny czas w roku kiedy robi się bezpieczniej. Żadnych telefonów za kierownicą, ani choćby rozmów z pasażerami. Pełne skupienie, oczy wbite w drogę.

 

Nagle pustym pasem ruchu śmiga niczym strzała - czyżby szaleniec?

Jechał przecież znacznie szybciej niż pozostali uczestnicy - na oko ze siedemdziesiąt.

 

Ach, więc do tego służą zimówki.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Szpilka rok temu
    Ale ładnie zimę przedstawiłeś, ahahahahha, siedemdziesiąt to rzeczywiście zawrotna prędkość ??
  • Poncki rok temu
    Tak sobie właśnie tegoroczną wyobrażam. Z zaczerwienionym noskiem i chusteczkami higienicznymi pod nim.

    A prędkość to prawie dwa razy tyle co pozostali uczestnicy drogi?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Poncki↔Zimówki nie zwalniają od myślenia, chociaż lepiej, by zwolniły prędkość.
    Taka pierwsza myśl ma. Drugiej nie będzie, uprzedzając pytanie.O!?:)
  • Poncki rok temu
    Dekaos Dondi ? właśnie miałem pytać.

    Oczywiście, że nie zwalniają. Autopilot i nawigacja za to zbyt skutecznie.
  • Liv12365 rok temu
    Przyznam, że musiałam zerknąć do komentarzy, aby wyczytać co to "zimówki". Jakoś nie skojarzyłam tego z oponami zimowymi. ;p Bardzo obrazowy obraz zimy, like it.
  • Poncki rok temu
    Werry gud :) cieszę się, że się podoba. Jak lubisz drabbelki, to mam cały zapas do poczytania. Myślę, że parę może Ci się spodobać ?
  • Liv12365 rok temu
    Poncki Ba, nawet sama piszę ;p drabble to fajna forma
  • Poncki rok temu
    Liv12365 krótka zwięzła. Wystarczająca by zbudować barwny charakter i przekazać mocną treść.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania