Pokaż listęUkryj listę

Drabble - Pirx na rzecz Państwa

Najlepszy wśród ziemskich pilotów, Kapitan Pirx otrzymał od Władz Państwa misję specjalną.

- Wylatujesz natychmiast!

Widać sprawa nie cierpiąca zwłoki.

Rozgościł się w kokpicie statku, przymocowanego do brzucha olbrzymiej rakiety, zapiął pas i rozpoczął wraz z wieżą kontroli lotu procedurę.

- Zielona lampka?

- Świeci.

- Dwie czerwone po prawej?

- Dolna świeci, górna miga.

- Nie dobrze, a żółte?

- Wszystkie świecą.

- A, to dobrze. Gotów do startu?

- Gotów.

- Start.

Pirx wzbił się w kosmos i zaczął orbitowanie wokół ziemi. Na radarze zbliżał się cel podróży. Satelita telewizyjny. Kapitana powitała sztuczna inteligencja.

- Wi-taj ka-pit-anie Pir-xu, w czy-ym mo-gę po-omóc?

- Przybyłem zdemontować kamerę. Prezydent wprowadził zakaz fotografowania.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Poncki 8 miesięcy temu
    w 8 min. tekst przeczytało 36 osób? Jest tu tyle na portalu?
  • paluszki z paczuszki 8 miesięcy temu
    Rzeczywiście dziwne...
    Może to BUG cię odwiedził Poncki😇
  • Poncki 8 miesięcy temu
    BUGUMIŁ chyba, ze swemi klonoaniołami...
  • paluszki z paczuszki 8 miesięcy temu
    Oj, Poncki! Przeczytałam🤣🤣🤣
  • Poncki 8 miesięcy temu
    Z każdej niewesołej sytuacji da się wykrzesać trochę śmiechu :)
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Poncki↔Oj!↔Chyba zabrakło zielonej lampki. Przez to te komplikacje:)↔Pozdrawiam😆:)
    P.S↔Z tego co wiem–klony–nie zwiększają ilości wyświetleń–jeno pierwotny nick może– lecz pewności nie mam??😆.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    A jednak była zielona:)↔To może jakiś przebieraniec zapewne:))
  • Poncki 8 miesięcy temu
    Dekaos Dondi ważne, żeby były wszystkie klapki, lampki nie muszą świecić wszystkie, a najgorzej jak świeci engine check😋
  • Józef Kemilk 8 miesięcy temu
    Póki można fotografować, to zróbmy zdjęcia bananów i innych egzotycznych owoców, które są jeszcze w sklepach. Wchodzi program lokalna półka. Ciekawe, czy w Warszawie będą dostępne owoce, warzywa i pieczywo?
  • Poncki 8 miesięcy temu
    Akurat wydaje mi się, że w Polsce sklepy są (jeszcze na szczęście) własnością prywatną, zatem właściciel może sobie zastrzec, że nie można robić zdjęć, a przynajmniej mnie kiedyś ochrona goniła za fotografowanie zgniłych warzyw. Co innego poczta, czy ratusz. Tam puki co zdjęcia robić można. Chyba, że jarek faktycznie zarządzie przejęcie żabek i będziemy mieli PSS społem w żabce.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania