Pokaż listęUkryj listę

Zakazana miłość i skarb Rozdział 12 Tygrysie wyspy część 2

Tymczasem na statku Eryka panowała cisza, młodzieniec trzymał ster lecz był zupełnie bez życia, Smaffie zakłopotany chodził po całym okręcie wołając swą papugę, lecz daremnie.

Rozalia siedziała w swym pokoju, nie wiedziała co począć.

- Jak jego ludzie mogą znaleźć Eryka na otwartym oceanie? Musieli by wiedzieć dokąd płyną, i skąd niby wiedzieli, że jestem powiązana z ich załogą? Jakim cudem wiedzieli który statek zaatakować by mnie uprowadzić?!

Nagle coś przykuło jej uwagę, wstała powoli i podeszła do okna, na jednej z gałęzi siedziała duża kolorowa papuga, dziewczyna powolutku otworzyła okno by nie wystraszyć ptaka.

- Polly to ty? – spytała.

Lecz ptak milczał.

- Poli, powiec coś.

- Daj ciastko! – odparła papuga unosząc skrzydła.

- Całe szczęście! Poli błagam powiec Erykowi, że zostałam porwana przez kapitana Vindict i że znajduję się na tygrysich wyspach. Powiec, że to podstęp, ma do was przypłynąć ich statek, a ktoś z załogi powie wam że mają mnie w posiadaniu , lecz wskażą wam inną wyspę, nie tą na której jestem!... Jeśli to powtórzysz dostaniesz całe mnóstwo ciastek.

- Ciastka! Ciastka! – wrzeszczała papuga odlatując.

- Cała nadzieja w tym ptaku.

Słońce zaczęło zachodzić, niebo przybrało pomarańczową barwę, na ramieniu Smaffiego usiadła papuga.

- Polly jesteś wreszcie! Gdzie ty byłaś?!

- Całe szczęście! Poli błagam powiec Erykowi, że zostałam porwana przez kapitana Vindict i że znajduję się na tygrysich wyspach. Powiec, że to podstęp, ma do was przypłynąć ich statek, a ktoś z załogi powie wam, że mają mnie w posiadaniu , lecz wskażą wam inną wyspę, nie tą na której jestem! Jeśli to powtórzysz dostaniesz całe mnóstwo ciastek.

Wszyscy oniemieli na te słowa, nikt nie mógł uwierzyć w to co właśnie usłyszeli.

- Polly ty, ty coś powiedziałaś! Powiec coś jeszcze!

- Daj ciastko!

Eryk gwałtownie przekręcił sterem, statek zakrzywił się a cała załoga upadła.

- Co robisz! Zmieniasz kurs!!! – wrzasnęła Meleficus.

Lecz Eryk nic nie mówił trzymał ster tak długo aż statek całkowicie zmienił punkt położenia.

- Co wyprawiasz!!!? – spytała ponownie wiedźma.

- Płyniemy na Tygrysie Wyspy!!!!

 

Ciąg dalszy nastąpi

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Tanaris 18.05.2017
    Czy mi się wydaje, że coraz krótsze są twoje opowiadania? Poza tym troszkę powtarzać słowa papugi i pisząc je jeszcze raz, mogłeś po prostu napisać, że papuga je powtórzyła i nie pisać całości. Może tylko początek... 4 :=)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania