Pokaż listęUkryj listę

Zakazana miłość i skarb Rozdział 7 Marzenie część 1

Rozdział 7 Marzenie

 

Po ostatnich wydarzeniach resztę dni minęło zupełnie spokojnie, zapasy żywności wymagały wznowienia dlatego też Rozalia i Miranda udały się na targ. Było to żmudne zadanie, należało kupić jedzenie, zanieść na statek i powtórzyć te czynność tyle razy aż regały i pułki w spichlerzu zostaną napełnione aż po brzegi.

- Bezużyteczne gamonie! Żaden nie pomoże, ale do żarcia są wszyscy! Prócz nas są jeszcze trzy kobiety i żadna się nie ruszy! – marudziła Miranda.

- Przecież przewodniczka jest stara.

- Niech ci będzie, ale tamte dwie?! Ta cała Pulchrituda na przykład, czy ona prócz gapienia się w lustro coś zrobiła?? Po co w ogóle z nami płynie?!

- Spokojnie poradzimy sobie we dwie.

- A właśnie Rozalio, zróbmy sobie przerwę.

- W porządku ty tu dowodzisz.

Rozalia usiadła sobie na niedużym murze, zaś Miranda oparła się o niego, stojąc tuż obok. Po chwili wyjęła z kieszeni pierścionek.

- Proszę, to twoje.

- Dzięki, nawet zdążyłam o nim zapomnieć.

- Przepraszam ,że byłam taka niemiła.

- Nic nie szkodzi. Ale skąd taka zmiana?

- Zaimponowałaś mi, gdybyś była szpiegiem to byś się tak nie zachowywała.

- Dziękuję, że mnie doceniłaś.

- Tylko teraz nie myśl sobie, że ci wszystko wolno bo jesteś księżniczką!

- Nie jestem księżniczką, jestem jedną z was.

 

Ciąg dalszy nastąpi

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Tanaris 12.04.2017
    Super, że dziewczyny się zaprzyjaźniły. Jednak Miranda wcale nie jest taka zła. 5
  • Szymon Skolarus 12.04.2017
    Czasami osoba wydająca się wrogiem możne okazać się dobrym przyjacielem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania