Pokaż listęUkryj listę

Opowiw *** Dziecko i Troll

– Mamo, tato, chcę mieć pluszowego trolla – powiedziało dziecko. – Będę go przytulać przed snem i coraz więcej kochać. Wygrzecznieję przez to – dodało cwanie, niczym dorosły.

 

Bieg zdarzeń i decyzji sprawił, że dostało wymarzoną przytulankę, na szóste urodziny, szóstego dnia miesiąca, o szóstej po południu.

 

Obdarzało trolla coraz większą miłością, a on z każdym dniem, był bardziej żywy i większy. Najpierw nogi i ręce, później brzuszek, inne członki, aż w końcu głowa. Wtedy troll przemówił. Powiedział tajemnicze słowa. Obiecał i kazał siebie jeszcze bardziej kochać.

 

Dziecko było wniebowzięte. Czuło się w takim towarzystwie, potrzebne, kochane i podziwiane. W końcu postanowiło, że czas nadszedł i jutro wyjdzie z trollem z pokoju. Tego wieczora, szóstego dnia miesiąca, o szóstej rano, ubrało żywą przytulankę, w sześć zielonych wdzianek, przytuliło i zasnęło.

 

Gdzie jesteś trollu? Dlaczego mnie zostawiłeś? Dziecko na wskroś zmartwione, zaczęło wszędzie szukać. Czyżby wyszedł przez zamknięte drzwi? Postanowiło zejść piętro niżej. Kiedy weszło do kuchni, troll siedział przy stole. Trzymał w ręce jakiś dziwny przedmiot. Przyklejone strzępki czegoś, drgały nieco. Obrócił uśmiechniętą twarz w stronę dziecka. Po drugiej stronie, siedzieli pluszowi rodzice. Mieli podcięte gardła, pluszowym nożem, z których wystawały czerwone pakuły.

 

Dziecko podeszło do nich od tyłu, objęło rękami i wyszeptało słowa...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • MartynaM dwa lata temu
    No, straszne... myślisz że i mnie dopadnie?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    MartynaM↔Dzięki:)↔Ciebie? A niby za co? Widziałaś kiedyś trolla, który bałamuci kryształowy wazonik?:))
    Pozdrawiam?:)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dekaos Dondi No BA....!
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Z trollami strasznie jest. Dowiedziałem się, że trzymam z nimi. Zaczynam się bać, bo twój dopiero zaczął gadać, a moje już piszą
    5
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Józef Kemilk↔Dzięki:)↔Widocznie Twoje, weszły na wyższy poziom:))↔Nie wiem, czy to lepiej, czy gorzej dla Ciebie:)↔Pozdrawiam?:)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Nie kracz, 666 to nie tylko liczba, wbrew pozorom. Coś w tym jest, jak takie rzeczy wierzę. 5 ode mnie, tradycyjnie. Ps. Piątek, jaki to fajny dzień. Jutro można mieć ksca??
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    ZielonoMi↔Dzięki:)↔Nawet nie próbowałem krakać, bo nie umiem fruwać?:)
    Słusznie prawisz. Fajny dzionek. Słonko świeci, ptaszki świrkają i ludzie są jeszcze na Ziemi
    Pozdrawiam?:)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dekaos Dondi Tylko do pracy w poniedziałek? Ale robota fest, to damy radę?
  • Poncki dwa lata temu
    Jakby tak takiego pluszowego trolla oswoić. .. możnaby napad na bank zorganizować...
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Dzięki:)↔No ale istnieje ryzyko, że da się oswoić dla zmyłki, a później weźmie kasę dla siebie.
    I wiadomo to, na co ją przeznaczy?↔Pozdrawiam?:)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Pluszowego????
  • Pasja dwa lata temu
    Pewnie powiedziało kocham Was. Takie to proste i nieszablonowe słowo, acz mało dzisiaj popularne. Tak jakoś odczytałam i mimo to jakaś nadzieja się tli?

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pasjo↔Dzięki:)↔Dlatego nie zamieściłem owych słów, żeby można było odczytać, jak kto chce.
    Także pozytywnie↔Pozdrawiam?:)
  • Domi51 dwa lata temu
    Lubię horrory, Twój spodobał mi się szczególnie :) Moja ocena to 5 :) Zapraszam również na mój profil :)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Dom51↔Dzięki:)↔Jakoś tak się napisało:)↔Pozdrawiam?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania