Pokaż listęUkryj listę

Opowiw *** Dziecko pełne empatii

Dzisiaj jestem szczęśliwą dziewczynką i mam nadzieję, że tak już zostanie, gdy będę większa. Liczę też na to, że oprócz pozytywnych cech, pewne przeciwności też zostaną, by nie było nudno, bo to strasznie głupie i stresogenne.

 

Jest mi teraz spoko fajnie, bo dostałam od mamusi wyśniony prezent. Wspaniałą lalkę z różnymi funkcjami. Aż w przededniu, zrobiłam siku w czasie snu. Najbardziej mnie cieszy funkcja płakania.

 

Mamusia przeczytała instrukcję obsługi, bo jeszcze nie dorosłam do czytania i bym tylko oglądała obrazki literek. Chociaż wygadana i rozumna, to jestem ponad miarę, jak na swój mały wiek.

 

Teraz już wiem, że trzeba odkręcić zatyczkę w głowie, nalać do wewnątrz smutnej wody, zakręcić, nadusić guzik i z oczu będą płynąć łzy. Podobno w wersji premium, możliwa jest funkcja szlochu, a nawet rozpaczy w głosie, ale to są droższe lalki, a nam nie zbywa na kasie.

 

Dobrze, że zapytałam:

 

–– Czy jak naleję do lalki wesołej wody, to będzie płakać radośnie i wszystkie zmartwienia z niej wypłyną?

–– Owszem tak. Ludzie też czasami ronią łzy, ze szczęścia – odrzekła mamusia.

 

Uff!

Wreszcie znalazłam w tatusiowej szufladzie potrzebne narzędzia. Wysoki gruby gwóźdź i młotek. Pójdę do koleżanki i zrobię jej dziurę w głowie. Według instrukcji byłoby za długo, a ona potrzebuje natychmiastowej pomocy, więc tak na skróty. Przestanie byś nagle smutna, bo naleję pociechowej wody i zacznie płakać szczęśliwymi łzami.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Zenza 8 miesięcy temu
    Droga Dondi, gdy nalejesz pociechowej wody z barku tatusia do głowy lalki, na pewno Cię pokocha. Będzie Ci mówić, że jesteś piękna i wspaniała, pomimo gwoździa w głowie.
    Nie wątpię, że sobie też przeprowadzisz taką operację, bo prawdziwym szczęściem jest odnaleźć kogoś do kogo tak bardzo jesteśmy podobni. Ty i lalka z gwoździami w głowie - na zawsze.
    Pozdrawiam i życzę wielu mokrych snów.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Zenza↔Dzięki:)↔Raczej: Drogi Dondi, ale rozumiem, że w dzisiejszych realiach.... ale tak czy siak, dzięki z troskę i dobre słowo:))→Pozdrawiam😉:)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Dekaos Dondi wiem, żeś chłop z wąsami. Próbowałem żartować. Jeśli Ty też to jest nas dwoje.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Zenza↔Jeno wąsów nie mam, bo mój nos stabilnie przymocowany i nie trza mu podpórki😉:)
  • droga_we_mgle 8 miesięcy temu
    Koniec akapitu wywołał mój uśmiech. Poza tym też jest dobrze. Końcówki nawet nie komentuję😅
    Pozdrawiam.
  • droga_we_mgle 8 miesięcy temu
    *koniec pierwszego akapitu
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Droga_we_mgle↔Dzięki:)↔To taki trochę... przesadny tekst... w pewnym sensie. Trza uważać, na słowa swe...:)↔Pozdrawiam😉:)
  • Poncki 8 miesięcy temu
    To się nazywa lobotomia. "Pomogła" setkom ludzi porzucić wszelkie troski ma zawsze😃
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Definitywnie nawet:)↔Pozdrawiam😃:)
  • Disciple 8 miesięcy temu
    Podoba mi się
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Disciple↔Dzięki:)↔Mnie też, chociaż mogło być lepiej:)↔Pozdrawiam😃:)
  • Oblitus 8 miesięcy temu
    Fajne to - lekkie.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Oblitus↔Dzięki:)↔Też tak sądzę, iż zwiewnie empatycznie:)↔Pozdrawiam😃:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania