Pokaż listęUkryj listę

Opowiw *** LBnP↔57↔Przemiana

Zaistniała w książce, gdzie akapity wycinały niebezpieczne przerwy, a kartki szeleściły nieustannym odrzuceniem. Druga natura będąca w niej, nieświadomie kreowała: świat osaczonego zwierzęcia. Nieufne zdania, wspierane jadem przecinkowych węży, byś może z lęku przed nieznanym, dawały boleśnie odczuć dotkliwą niechęć, zazwyczaj obleczoną w pogardę.

 

Owiana wrogą pajęczyną zdań, niczym schwytany owad, z trudem chodziła pośród ostrych wyrazów, raniąc umysł lepką interpunkcją, a szczególnie dużym literami. Być może właśnie dlatego, że to one były początkiem zdań, nie chciały tego stanu zmieniać.

  

Jednak wbrew dołującym okolicznościom, wytrwale szukała miejsca, nawet w najmniejszej części wrogiego tekstu, by tym samym poczuć spełnienie i siły, gdyż nie przestawała wierzyć, w ocalenie książki.

  

Ofiarowała do obgadania wiele istotnych spraw, lecz pomimo usilnych prób, ustawicznie wypychana poza krawędź kartki, traciła z każdą chwilą nadzieję. W końcu nieprzychylna sytuacja, przeważyła szalę goryczy, a jednocześnie tego, co musiało i tak nastąpić.

  

Rozszarpała siebie na więcej literek, niż ich miała w sobie, by powtórnie zaistnieć, tym razem na powierzchni. Okładka była czysta, lecz zupełnie pusta. Jakby na coś czekała. Nagle rozdzielone zostały powtórnie połączone. Została tytułem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Joan Tiger pół roku temu
    U ciebie jak zwykle wszystko płynie. Dobrze dobrane słownictwo, uzupełnia się i tworzy fantastyczny tekst.:)
  • Dekaos Dondi pół roku temu
    Joan Tiger↔Dzięki:)↔Miło mi, że fantastyczny:)↔Pozdrawiam😃:)
  • Witam w Bitwie i życzę dobrej zabawy i wygranej! Olinkuj

    Literkowa
  • Dekaos Dondi pół roku temu
    Literkowa↔Dzięki:)↔Olinkowałem:)↔Pozdrawiam😃:)
  • ZielonoMi pół roku temu
    Bardzo fajne, pomysł przedni. 👍
  • Dekaos Dondi pół roku temu
    ZielonoMi→Dzięki:)↔Jest jest jak jest, mówiąc skrótowo:)↔Pozdrawiam:)
  • Poncki pół roku temu
    Literatura w roli głównej. Nieźle przemyślane. Pozdrawiam 😃
  • Dekaos Dondi pół roku temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Za "nieźle" oraz rolę główną:)↔Pozdrawiam😃:)
  • Pasja pół roku temu
    Bo tak naprawdę najważniejszy jest tytuł w tej pajęczynie słowa. Od niego zaczyna się polowanie narratora na czytelnika. Ciekawe ujęcie tematów.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi pół roku temu
    Pasja↔Dzięki:)↔W sumie nie to miałem na myśli... ale każda interpretacja, wnosi coś nowego:)↔Pozdrawiam😁:)
  • Piotrek P. 1988 5 miesięcy temu
    Oryginalny pomysł. Przypomniało się mi kilka filmów i teledysków parodiujących kinematografię, a także wzrósł mi poziom ochoty do pisania 🙂.

    5, pozdrawiam 😀
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Piotrek P. 1988↔Dzięki:)↔To dobrze, że ci wzrosła ochota do pisania:)↔Pozdrawiam😄:)
  • Literkowa Bitwa na Prozę 5 miesięcy temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/
    Autorzy czytają i pozostawiają komentarze i nagradzają według zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie; dlaczego?
    Głosowanie potrwa do 18 listopada /sobota/ do godz. 23:59

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania