Pokaż listęUkryj listę

Opowiw *** Zasklepienie

A gdyby tak ze wspomnień modraka, chociaż kawałek nieba móc upleść na łące. Wśród promieni złotych zwiewnym dmuchawcem, próbować kawałkiem chmury, błękit gdzieniegdzie ozdobić.

 

Zdążyć krople rosy zatrzymać na listkach, o brzasku łzy przytulić uśmiechem, możliwością ostatniej finalnej chwili.

 

Jutrzenkę wyrzeźbić pragnieniem harmonii nut samotnych, z ciężarem krzyżyków na postrzępionych płatkach pięciolinii kwiatów.

 

Jeśli zanucą kwitnieniem o kolcach róży przytulonej do dłoni, gdy krople krwi nasączą pytania przezroczystych odpowiedzi, to być może wnet powrócą, zasklepią ranę, a ślad czerwieni w cieniu białym, choć boleć będzie nie zasmuci.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Grafomanka 5 miesięcy temu
    Lirycznie, jak lubię... 5
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Grafomanka↔Dzięki:)↔Ja też i tak też:)↔Pozdrawiam😅:)
  • Wzorowa Płaczlinda 5 miesięcy temu
    w obrazach "wiośnianych i w wianuszku" różanym. ech ta liryka odurza i rozrzewni
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Wzorowa Płaczlinda↔Dzięki:)↔Pierwotnie miał być tytuł: Utopia, bo w życiu jest jak jest:)↔Pozdrawiam😅:)
  • Pasja 5 miesięcy temu
    Dobrze, że mamy takie obrazy i pragnienia. Widzimy piękno i to jest najważniejsze. Czy na naszej pięciolinii zakwitnie życie? Chyba od nas zależy jak pójdziemy.

    Miłego popołudnia
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Pasjo↔Dzięki:)↔Wiele zależy!!→Trzeba zagrać, by chociaż móc narzekać przegraną:)
    Pozdrawiam😅:)
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    ... na przegraną:)
  • Piotrek P. 1988 5 miesięcy temu
    Bardzo dobry tekst. Pozytywnie wpływa na wyobraźnię 😀

    5, pozdrawiam 🥳

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania