Pokaż listęUkryj listę

Opowiw *** Opcje Spadania

Od jakiegoś czasu, lot ma trajektorię opadową. A przecież skoczyłem z początku, zabierając skrzydła. Odczuwam coraz wyraźniejszy łomot cząsteczek powietrza, bombardujących ciało, w irytujących poślizgach. Na domiar złego, słyszę upierdliwe, świszczące słowa, które to baraszkując pod sklepieniem umysłu, są z każdą chwilą bardziej natrętne i głośnie. Mniemam, iż po to, bym cokolwiek zrozumiał i pomimo szumu wokół, nawiązał dialog, zanim będzie za późno.

 

–– Machasz skrzydłami?

–– No jasne. Przecież widzę, że macham.

–– W tym problem, że widzisz.

–– Jak to?

–– Lecą przed tobą.

–– Raczej spadają. Cholera. Zrób coś?

–– Ja? Jeżeli nie zdążysz podlecieć, by podczepić…

–– To co?

–– Jak to co? Będą spadać razem z tobą.

–– Tylko że…

–– A skąd wiesz? Tak. One mają możliwość poszybowania w górę w ostatniej chwili…

–– …. tej samej, w której wyrżnę o ziemię?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Tekst jest napisany w formie dialogu, co nadaje mu dynamiki i napięcia. Autor tekstu pokazuje kontrast między spokojnym i ironicznym głosem, który towarzyszy bohaterowi w jego upadku, a przerażonym i zdesperowanym tonem samego bohatera, który próbuje ocalić swoje życie. Tekst budzi ciekawość czytelnika i zachęca do poznania dalszej części historii. Tekst jest także bogaty w metafory i obrazy, które tworzą sugestywny obraz sytuacji i emocji bohatera. Tekst jest zatem interesującym i oryginalnym utworem literackim, który z pewnością zainteresuje nie tylko fanów fantastyki, ale także wszystkich czytelników lubiących dobrą historię.
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Wojciech Grzegorz Domagała↔Dzięki:)↔Komentarz jest ciekawy, aczkolwiek brzmi... tak trochę... nieczłowieczo:)↔Pozdrawiam 😀:)
  • Piotrek P. 1988 9 miesięcy temu
    To opowiadanie o spadaniu jest odlotowe i odjechane 😀

    5, pozdrawiam 🙂
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔W tm sęk, iż w pewnym sensie, aż za bardzo... odlotowe:)↔Pozdrawiam 😀:)
  • Poncki 9 miesięcy temu
    Czyżby Ikar odkrył, że ma problem i robi burzę muzgu jak podczepić się pod lecące przed nim ptaki?
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Szczerze mówiąc, nawet nie pomyślałem o Ikarze, pisząc:)↔Pozdrawiam 😀:)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    DD, tym razem trochę słabe... uznałem, że mam obowiązek Ci o tym napisać.
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Akwadar↔Dzięki za... na poziomie symptom krytyczny. Tu rzecz jasna nie chodzi o↔dosłowne spadanie i skrzydła:)↔Pozdrawiam 😀:)
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    Dekaos Dondi domyślam się, jednak... ;)
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Akwadar↔Zaiste nie przeczę, że owe→jednak, brzmi niczym→prawie, które robi różnicę:😀:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania