Poprzednie częściWybacz mi. - Prolog.
Pokaż listęUkryj listę

Wybacz mi. Cz 18

Gdy już położyłam, się do łóżka długo nie mogłam, zasnąć. Czułam straszną pustkę tam w mojej uczuć świątyni. Wiem to głupie, ale tak czasem nazywam serce. Gdy w końcu udało mi się usnąć to miałam koszmarny sen. W zasadzie śnił mi się Bil i moja cała rodzina. Były to święta Bożego Narodzenia, a no i Luis z Celią byli rodzicami małej dziewczynki. Tylko nie wiem jak miała na imie. Do momentu rozdawania prezentów wszystko było dobrze. A potem wszyscy wyszli, zostałam ja i Bil. Najpierw on zaczął mnie przepraszać, wcisnął mi do ręki to pudełko. To samo, które jego rodzice dali mojej babci, aby mi go dała. Potem Bil zaczął się rozpadać, tak jakby gnił za życia. Krzyczał tylko.

 

- Zapomnij mnie. A ten, kogo szukasz, już na zawsze zostanie wciągnięty w twe życie. Wasze losy splątały róże.

 

- Bil, co ty mówisz?

 

Chciałam do niego podejść, ale zaczęłam spadać. Wylądowałam na plaży, i to były właśnie moje szesnaste urodziny. Znów widziałam znajome twarze. I nagle obok ogniska zobaczyłam ten bukiet róż, pudełko i bilecik. Już chciałam go otworzyć. Ale zamiast tego w ręce miałam serce. Zaczęłam krzyczeć, wtedy zorientowałam się, że na plaży jestem sama. Odruchowo więc rzuciłam cerce na piasek. A ono, zamiast upaść, zmieniło się w róże. Chciałam je zebrać, ale obudziła mnie burza. Gdy się już do końca obudziłam spostrzegłam, że leże na ziemi. A na dworze na prawdę jest burza. Wstałam, popatrzyłam na telefon, a tam druga w nocy. I o dziwi zaczęłam zastanawiać się, czy osoba, która podarowała mi te róże w moje urodziny. Nie ma przypadkiem coś wspólnego z wypadkiem. Wróciłam więc do łóżka. I tym razem nie miałam problemu z zaśnięciem.

 

 

Od autora

 

Wyszedł mi taki krótki rozdział. Mam nadzieje, że nie przynudzam.

 

https://m.youtube.com/watch?v=HO4e4nCYBEo

A ta piosenka pomagała mi pisać. Chyba ma klimaty mojego opowiadania.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • anonimowa 20.07.2016
    Nie przunudzasz ;) , jest super ;)
  • Tina12 20.07.2016
    Ciesze sie bardzo.
  • lea07 20.07.2016
    Świetny rozdzialik 5 :)
  • Tina12 20.07.2016
    Dzięki
  • Afraid13 20.07.2016
    Jest super...
  • Tina12 20.07.2016
    Wielkie dzięki
  • Panna Black 20.07.2016
    Kolejny sukces. Chwali ci się to, że nie jest monotonnie :)
  • Tina12 20.07.2016
    Fajnie słyszeć.
  • little girl 02.08.2016
    Czyżby Jack spowodowal wypadek, potem otrzymał serce Bila, a jeszcze wcześniej to on bujal się w bohaterce i od niego te róże? Przyjemnie się czyta, napewno nie jest nudno :)
  • Tina12 02.08.2016
    Wszystko się okaże.
  • little girl 02.08.2016
    Tina12 okey :D jak na razie czytam i czytam i układa się w logiczną całość. No ale kto to wie, czym to mnie zaskoczysz :)
  • Tina12 02.08.2016
    little girl
    O kamień z serca. No może uda mi się czymś zaskoczyć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania