Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble↔ƘօʍթƖҽʍҽղϲíɑƙ

Od dłuższego czasu, odczuwam pilną potrzebę skomplementowania. Nieważne gdzie i kogo. Wędruję cierpliwie, aż w końcu trafiam w objęcia opuszczonej chałupy, poprzez drzwi i od razu ją zauważam. Powabna gładkość kłuje gałki oczne sensem pozytywnym. Skąd takie cudo przedziwne, okryta bielą, w takim nędznym otoczeniu? Jakby na mnie czekała.

 

Tyś piękna – wrzeszczę. – Nie ma piękniejszej od ciebie tu – dodaję subtelnym słowem naocznego obserwatora rzeczy niezwykłych, zasługujących na podziw. – Gdy dotykam twojego ciała, gładkiego niczym lotos, to aż ciarki rozkoszy czuję w okolicach. Poprzez twój umysł, dostrzegam tajemnicę świata...

–– Przestań mi wreszcie wciskać kit w ten sposób odzywa się rama okienna.

  

 

 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 

                      Bonus:

 

nie udawaj przed światem

cudownego pisklęcia

wy

 

pa

 

da

 

jąc

 

z gniazda

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • rozwiazanie 26.11.2021
    Podoba mi się ta fabuła, z domieszką humoru:)
  • Dekaos Dondi 26.11.2021
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔Ano przeważnie lubię z tego typu domieszką:)↔Pozdrawiam:)
  • Cicho_sza 26.11.2021
    Każdy potrzebuje czasem docenienia, nawet rama w oknie ? Bardzo w stylu DD, pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 26.11.2021
    Cichosza↔Dzięki:)↔Otóż to. Nawet ona:)↔Już chciałem z rozpędu napisać: to też człowiek:) ?
    Pozdrawiam:)
  • Marian 26.11.2021
    Cały dekaos. Szacunek i podziw dla pomysłowości.
  • Marian 26.11.2021
    Oczywiście Dekaos, nie dekaos. Sorry!
  • Dekaos Dondi 26.11.2021
    Marianie↔Dzięki:)↔Tak szczerze, gdy wymyśliłem swój nick, to zaś żałowałem, że dałem z dużej.
    Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 26.11.2021
    Zakończenie to świetna, zaskakująca komedia surrealna.
    A i bonus też jest udany i zabawny.
    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Piotrek P.1988:)↔Dzięki:)↔Za żółte kurczątka też:)↔Pozdrawiam:)
  • pansowa 26.11.2021
    Coś mi nie gra w zapisie ostatniego zdania, albo czegoś nie rozumiem.
    Tam nie powinno być jeszcze jednego myślnika?
    Sprawę kitu bym jakoś jeszcze rozegrał bo dwuznacznie brzmi na okoliczność okna :)
    A poza tym cały DD po jakieś kuracji kilkudniowej.
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Pansowa↔Dzięki:)↔Ma być dwuznacznie. ...w ten sposób... może przynależeć do: kitu,
    lub:wypowiedzi ramy okiennej.
    Po kuracji?:))↔Znaczy... że normalnie?
  • pansowa 27.11.2021
    Dekaos Dondi Zmaczy, że nie zaszkodziła Ci bardzo.
    Ta dwuznaczność jest dla mnie zbyt dwuznaczna,
    Nie gra zapisowo.
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Pansowa↔I pomyśl:) Tyle czasu obcujemy z ramami okiennymi, a wciąż ich język jest dla nas pewną tajemnicą. Może coś knują, lub bronią swojej tożsamości? Nie sądzę, żeby za naszego pokolenia, sytuacja uległa zmianie. Jakiś "dopasowanie wzajemne" :))
  • pansowa 27.11.2021
    Dekaos Dondi DD, ja rozumiem Twoją frustrację odnośnie ram okiennych.
    Nic piękniejszego, bielszego i gładszego ponad.
    Ale o ostatnie zdanie prozy jednak bym powalczył.
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Pansowa↔Jeno powalczę, jak mnie coś napadnie:))
  • pansowa 27.11.2021
    Dekaos Dondi Jak masz nawrót choroby literackiej.
    Wiesz' że ci tego żyateś z cxajnie
  • ... do szuflady 27.11.2021
    Dedulec?
    No cały Ty i to z bonusem... no bez kitu???
    Jak zwykle bardzo na tak... jestem ja.
    No masz Ty chłopie pomysły❗
    Mam taką/ już zrealizowaną/ 'przygodę' z zaniedbaną chałupą, ale teraz to ona jest jak cacuszko i nazwałam ją 'Dworek pod midrzewiem'.

    NIEUSTAJĄCE
  • ... do szuflady 27.11.2021
    *modrzewiem
  • pansowa 27.11.2021
    ... do szuflady Klasycznie freudowska pomyłka :)
  • ... do szuflady 27.11.2021
    Puchaczu ?
    No tak, przejęzyczenie, czyli freudowska pomyłka - jako jeden z przecieków werbalnych...
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Doszufijo↔Dzięki:)↔Ano właśnie z kitem?
    Za siedmioma górami i sześcioma i pół rzekami, stała dziewczynka pod modrzewiem i pomyślała:
    tu sklecę swój domek, z gałązek wyobraźni i śpiewu ptaszków. A to drzewo tak... mi...się podoba.
    Nazwę ów domek↔"Dworek pod Midrzewiem"? A może jakieś...misie jakieś przyjdą cudaczne?
    No chyba że w owym dworku, Freud zamieszkał w jednej z szufladek i zmyłkę w zmysłach uczynił.?
  • ... do szuflady 27.11.2021
    Deduś???
    No ale macie panowie używanie z mojej nieuwagi/bezokularowej???
    I zaraz z misiami wyjeżdżać... tak prosto w twarz???Toć jak tak można❗
    To jest porządna odzinna gawra, a nie jakaś tam 'komuna'... i proszę dać już spokój temu misiu????

    Nieustające
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    A dyć a dyć ?↔Co za rezolutna Szuflada, w rzeczonych słowach, tu?
  • rozwiazanie 27.11.2021
    Podaruj mi ten 'Dworek pod midrzewiem', a o nic więcej nie poproszę.:)) urocza pomyłka.
  • ... do szuflady 27.11.2021
    rozwiązanie?????... i już Cię lubię❗
  • rozwiazanie 27.11.2021
    ... do szuflady...z wzajemnością:) Trzymaj się cieplutko.
  • Zapraszamy do zabawy z LBnR
    Tematy to:
    1) Biuro rzeczy znalezionych
    2) Ostatni toast
    Można poruszać się w jednym temacie, lub w drugim, albo połączyć obydwa.
    Niech wyobraźnia poruszy wasze listopadowe wieczory.
    Termin do 30 listopada [północ] (pewnie przedłużymy)
    Liczymy na Ciebie!
    Więcej znajdziesz tutaj: https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/
    Literkowa
  • Paweł Beer 27.11.2021
    Właśnie okna umyłem:) I ramy też, teraz są gładkie i lśniące:)
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Paweł Beer↔Dzięki:)↔A ja jeszcze trochę przez nie widzę:))↔Pozdrawiam:)
  • Rozumiem dwuznaczność w ostatnim zdaniu, nawet niezamykaniu interpretacji myślnikiem, ale (zawsze jest jakieś), myślnik rozdzieliłby dialog od narracji. W związku z tym, chyba jednak autor powinien zdecydować jak przeczytać;)
    Ogólnie ciekawie dwuznacznie, jakby epigramat;)
  • Dekaos Dondi 27.11.2021
    Piszęwięcjestem↔Dzięki:)↔Rozumiem to co prawisz i przyznaję Ci racje, ale ostatnie zdanie, jest całkiem świadomie tak napisane. A poza tym wpisuje się, w pokrętność tekstu:))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania