Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble ↔Cᴢᴇᴋᴏʟᴀɴᴅɪᴀ

Czekolandia tętniła życiem, za sprawą czekoladowych ludzików. Z białej, czarnej gorzkiej, oraz nadzianej bakaliami. Ci to się ustawicznie wywyższali, jako że posiadali bogatsze wnętrze. Najbardziej pyszni, przyodziani byli w szaty ze srebra. Czekoladowe przekomarzanki, kto lepszy, a kto nie, rosły na sile.

Aż nagle zaistniał ten, co zakończył waśnie. Los im zesłał wspólnego wroga i kłótnie ustały. Rzucali w niego spleśniałym kakaem, aż poszedł sobie precz.

Pech chciał, że w tym czasie, krainę którą olał, pragnęli zaatakować nieznośne Czekoladojady.

Jednak ludzik Czekoladopodobny, tak ich zniesmaczył, iż go okrutnie spożyli i zatruli się własną pogardą. Czekolandia została w ten sposób ocalona.

 

 

ɗєᴋαᴏѕ ɗᴏηɗɪ

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kigja 07.07.2021
    "...Ci to się ustawicznie wywyższali, jako że posiadali bogatsze wnętrze. Najbardziej pyszni, przyodziani byli w szaty ze srebra. Czekoladowe przekomarzanki, kto lepszy, a kto nie, rosły na sile"...

    Samo życie, chciałoby się rzec...
    Serdeczności Dekoś :)))

    (ps.Spleśniałe kakao? Oj, Dekoś, Dekoś)...xd
  • Dekaos Dondi 08.07.2021
    Oj Kigja Kigja↔Dzięki:)↔Ano. Chciało by się:)
    Co prawda nie widziałem spleśniałego kakaa, ale to co:))↔Pozdrawiam:)
  • Józef Kemilk 07.07.2021
    Taka pikna czekolada i nagle spleśniałe kakao. Masakra.
    Muszę się przyznać, że jestem czekoladojadem i znam mikołaje i króliczki, co lepiej ich nie ruszać. Orzeszków nie było jeszcze, po "czarnej " chyba przecinek.
  • Dekaos Dondi 08.07.2021
    Józefie Kemilku↔Dzięki:)↔Orzeszki były, ale zmieniłem na bakalie:)
    Gdybym dał przecinek, to by były dwie różne. Chyba?↔Pozdrawiam:)
  • Artbook 07.07.2021
    No ? znaków jak nic ??
    Lubię Drabble z przymróżeniem oka, pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 08.07.2021
    Artbook↔Dzięki:)↔Ja też?↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 07.07.2021
    Ha ha ha, świetne i wesołe :-D. To drabble, w swojej treści jest bardzo smaczne i poprawia nastrój. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 08.07.2021
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Skoro smaczne i poprawia, to jestem rad:)↔Pozdrawiam:)
  • Dobra wróżka 08.07.2021
    Dekaos Dondi z krwawej masakry wprost do czekolandii Ty masz pomysły, świetne pomysły! Perfekcyjne Drabble!
  • Dekaos Dondi 08.07.2021
    Dobra wróżka↔Dzięki:)↔Ano bo lubię zmiany klimatu, formy, treści itp.↔w tekstach swych:)↔Pozdrawiam:)
  • Szpilka 08.07.2021
    I oto Dzień Czekolady odpowiednio wyróżniony, fajnackie ? ?
  • Dekaos Dondi 08.07.2021
    Szpilko↔Dzięki:)↔No ba!↔?↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania